زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 7:43 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 161
نویسنده پیام
aram آفلاین

مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92
دانستنيهاي جنسي
رابطه جنسی یک شبه: مشکلات و معضلات
متاسفانه گاهی شاهد آن هستیم که برخی آقایان در برقراری ارتباط با خانمها فقط به دنبال رابطه جنسی هستند آن هم از نوع غربی و یک شبه و بلافاصله بعد از دوستی به طرف مقابلشان پیشنهاد س.ک.س میدهند که این موضوع خلاف همه معیارهای اخلاقی، عرفی و انسانی جامعه است. خانمهایی که دانسته و نادانسته وارد چنین روابطی میشوند باید بدانند که هدف آن شخص چیزی جز سوء استفاده جنسی نبوده و هرگز مسئله عشق و دوست داشتن در میان نیست و احتمال خیلی زیاد وجود دارد که پس از اتمام رابطه جنسی دیگر شاید حتی یک بار هم از وی خبری نشود و همین مسئله باعث بروز مشکلات روحی، جسمی و احساسی فراوانی شود. رابطه جنسی بخصوص برای خانمها باید به همراه احساس و اتصال عاطفی عمیق باشد و فقط به بعد از ازدواج موکول شود.
تصویر: http://www.alamto.com/wp-content/uploads/2012/08/261306100.jpg
در این مقاله بررسی میکنیم که آیا برای خانم‌ها هم امکان دارد که بدون ایجاد واکنش احساسی یا وابستگی، با کسی ارتباط جنسی برقرار کنند؟ به عبارت دیگر، آیا خانم‌ها هم می‌توانند مثل خیلی از آقایان رابطه‌جنسی بی‌احساس داشته باشند؟ در ۹۹% از موارد پاسخ منفی است.
بیشتر خانم‌ها نمی‌توانند بدون وارد کردن قلب و احساس خود یا انتظارات و توقعات بعدی، با کسی ارتباط جنسی برقرار کنند اما چرا؟ اجازه بدهید کمی به بیولوژی بدن آنها بپردازیم. وقتی خانم‌ها شروع به تبادلات فیزیکی با مردی می‌کنند، از در آغوش کشیدن گرفته تا ایجاد رابطه جنسی، مقدار زیادی هورمون پیوندی اُکسی‌توسین در بدن آنها ترشح می‌شود. زمانیکه این هورمون ترشح می‌شود، شیمی مغز تغییر کرده و فرد از نظر احساسی، پیوند بیشتری با فردی که آن را تحریک کرده پیدا می‌کند. اگر تصور می‌کنید که یک خانم می‌تواند بدون ایجاد هیچ حسی با مردی ارتباط برقرار کند، مطمئن باشید که اکسی‌توسین همه چیز را تغییر خواهد داد! حتی اگر واقعاً علاقه‌ای به دیدن دوباره او نداشته باشد، مطمئناً هنوز دوست دارد از او خبر داشته باشد تا مطمئن شود که همه ارتباطش کاملاً بی‌مفهوم نبوده است. و اگر قبل از برقراری ارتباط به او تمایل داشته باشد، اکسی‌توسین باعث می‌شود انتظارش از آن رابطه بیشتر شود. باعث می‌شود روز بعد مدام نگاهش به تلفن‌همراهش باشد و انتظار یک تماس یا پیام را بکشد و فکرش هم مدام پیش او خواهد بود. این متاسفانه کاملاً طبیعی است. میل خانم‌ها به ارتباط عاطفی بخاطر تغییر هورمونی ایجاد شده در مغزشان و چون موجوداتی احساسی هستند، بعد از ایجاد ارتباط جسمی بیشتر می‌شود.
وقتی زنی وارد یک رابطه جنسی عادی بدون آینده می‌شود و چیزیکه می‌خواهد را طلب نمی‌کند یا چیزیکه دوست دارد را انجام نمی‌دهد یا در هر حال احساس رانده شدن می‌کند، دچار یک نوع خماری بعد از معاشقه می‌شود. این خماری بخاطر وجود هورمون‌های پیوندی زیاد در بدن اوست که هیچکس را برای وصل شدن پیدا نمی‌کنند. ممکن است احساس ناامیدی، ناراحتی، عصبانیت، گناه یا خجالت کند زیرا مقدار زیادی اکسی‌توسین در بدنش تولید شده است بدون اینکه کسی را بیابد که با او ارتباط احساسی پیدا کند.
علاوه‌براین، خانم‌هایی که در مسیرهای معنوی گام برمی‌دارند نسبت به این نوع ارتباطات حساس‌تر هستند. چرا؟ زیرا وقتی برای ارتقای معنویت خود تلاش می‌کنیم، آگاه‌تر و روشن‌تر می‌شویم و احساس وابستگی و اتصال بیشتری داریم و بخش عظیمی از رشد معنوی ما درمورد پایین کشیدن دیوارهایی است که حس عدم وابستگی و ارتباط را ایجاد می‌کنند. طبیعتاً حساس‌تر شده و نسبت به راهنمای درونمان دقیق‌تر می‌شویم. اگر آگاهانه وارد شویم و با افرادی ارتباط برقرار کنیم که تمایل به ازدواج با ما را دارند و رابطه جنسی را به بعد از ازدواج موکول میکنند، صمیمیت جسمی و جنسی می‌تواند بخش مهمی از زندگی معنوی را تشکیل دهد. درغیراینصورت، احساس خالی بودن و بی‌مفهوم بودن را ایجاد کرده و واقعاً آیا ارزشش را دارد؟
مطمئناً خیلی از خانم‌ها دور این نوع روابط جنسی را خط کشیده‌اند. اما شاید لازم باشد دوباره به مرزهای خود فکر کنید و ببینید انتخاب‌های شما چطور بر نوع مردهایی که با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، تاثیر می‌گذارد. دفعه بعدی که در شرایطی قرار گرفتید که فردی که از قبل نمی‌شناختید یا به او علاقه‌ای نداشتید از شما تقاضای رابطه جنسی کرد، این سوالات را از خودتان بپرسید:
۱. آیا فقط به این دلیل اینکار را می‌کنم که فکر می‌کنم وقتش رسیده است یا به نظر می‌رسد که واقعاً از من خوشش آمده و دوست ندارم این علاقه‌اش از بین برود؟
۲. آیا برای اینکه به خودم یا فردی دیگر چیزی را ثابت کنم می‌خواهم وارد چنین ارتباطی شوم؟
۳. چه مرزهایی دارم و آیا آنها را عنوان کرده‌ام و به آنها احترام می‌گذارم؟
۴. آیا می‌خواهم کارهایی را انجام دهم که اصلاً دوست ندارم و احساس خوبی از انجام آن پیدا نمی‌کنم؟
۵. آیا به او اجازه می‌دهم به جای اینکه با من و تمایلات من در این ارتباط هماهنگ باشد، خودش فرمانروایی کند؟
۶. آیا بیشتر روی لذت دادن به او تمرکز دارم تا لذت جسمانی خودم؟
۷. آیا اگر فردا دیگر هیچ خبری از او نداشته باشم ناامید و ناراحت نخواهم شد؟
با خودتان صادق باشید. مطمئناً وقتی هورمون‌ها شروع به ترشح می‌کنند، دیگر ذهنتان چندان خوب و واضح کار نمی‌کند. به همین دلیل خیلی مهم است که قبل از اینکه وارد این جریان شوید، این سوالات را از خود بپرسید. و مطمئن باشید اگر قبل از ازدواج وارد رابطه جنسی با او شوید، باعث نخواهد شد که بیشتر دوستتان داشته باشد! منتظر مردی بمانید که رابطه‌ای واقعی با شما شروع کند و قصدش ازدواج باشد، از شما درمورد زندگیتان بپرسد و به تدریج به شما علاقه‌مند شود.
حالا برمی‌گردیم به سوالی که در ابتدا مطرح کردیم. آیا برای خانم‌ها هم امکان دارد که بدون ایجاد واکنش احساسی یا وابستگی، با کسی ارتباط جنسی برقرار کنند؟ در دو صورت چنین چیزی امکانپذیر است. اولی زمانی است که زن بی قید است و قدرت جنسی بالایی دارد و همیشه به دنبال تمایلات خود می‌رود، هیچ توقعی ندارد و به هیچ عنوان به دنبال هیچ رابطه‌ای نیست. دومی زنانی است که تمایل آن مرد بسیار بیشتر از آن زن بوده و به همین علت عشقبازی زیادی با زن انجام می‌دهد. خیلی وقت‌ها اگر زنی از مردی خیلی خوشش نیاید، حتی بعد از ایجاد رابطه‌جنسی راحت‌تر می‌تواند بگذرد و برود. هر دو این شرایط بسیار نادر هستند. در اکثر موارد خانم‌ها از ایجاد چنین ارتباطاتی پشیمان می‌شوند و وقتی می‌فهمند که آن مرد به دنبال ایجاد رابطه بیشتر نبوده، ناامید شده و سعی می‌کنند خودشان را توجیه کنند که آن ارتباط یک تجربه خود برایشان بوده است.
خانم‌ها باید بدانند که بدنشان مقدس است و تمایلات جنسی آنها بخشی از روحشان است. جسم و روح آنها هر دو برای ایجاد لذت در آنها هستند. قلب آنها با تمایلات جنسیشان در ارتباط است و باید بدانند وقتی وارد رابطه جنسی می‌شوند قلبشان را هم وارد جریان کرده‌اند. از اینرو بهتر است جنسیت و تمایلات جنسی خود را فقط بعد از ازدواج و با راه‌هایی تجربه کنید که باعث نشود احساس بدی به خودتان پیدا کنید.
اگر رابطه‌ای به آن شکل زودگذر و یک‌شبه را تجربه کردید، اول از همه باید بتوانید خود را ببخشید و دست از قضاوت کردن خود بردارید. به خودتان سخت نگیرید. به درگاه خدا توبه کنید. در دفترچه خاطراتتان چیزایی که از آن تجربه یاد گرفته‌اید را یادداشت کنید و ببینید چطور این تجربه می‌تواند کمکتان کند بفهمید واقعاً چه می‌خواهید و به دنبال چه هستید. افسار تمایلات جنسی‌تان را دوباره به دست گیرید و از آن به بعد آن را هماهنگ با واقعیت وجودیتان و نوع صمیمیتی که به دنبالش هستید راه ببرید.
نظر شما در این باره چیست؟ فکر می‌کنید برقراری ارتباط جنسی پیش از ازدواج و بدون ایجاد واکنش احساسی یا وابستگی چه مشکلاتی را به همراه خواهد داشت؟

جمعه 01 فروردین 1393 - 10:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad &
aram آفلاین


مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92

پاسخ : 1 RE دانستنيهاي جنسي
انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی
انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی و آشنايی با فانتزيهاي جنسی مردان
غريزه جنسی در مردان :
يكي از زيبا ترين و مقدس ترين اميال در انسان ميل جنسی يا غريزه جنسی ميباشد كه خداوند به انسان و ساير موجودات زنده بخشيده اما تفاوت موجود بين انسان و ساير موجودات زنده همانند حيوانات در زمينه گرايش به جنس مخالف و اين غريزه در آن است كه حيوانات به منظور توليد مثل غريزه جنسي خود را بكار ميگيرند و اين در حاليست كه انسانها در طول حيات خود شايد فقط معدود دفعاتي ( امروزه بين 1 تا 3 مرتبه ) به منظور توليد مثل ، غريزه جنسي خود را بكار ميگيرند .
غريزه و ميل جنسی در هر شخصي وجود دارد و اگر كسي ادعايي جز اين امر داشته باشد حتما بيمار است آنچه كه مسلم است غريزه جنسی در هر دو جنس زن و مرد از غرايز قوي ميباشد چرا كه انسان موجوديست لذت جو و پاسخ به نياز جنسي نيز از لذتي زياد برخوردار است پس ناخودآگاه همه انسانها به دنبال پاسخ دادن به اين نياز خود هستند اما هر نيازي ميبايد در مسير صحيح خود پاسخ داده شود به عنوان مثال همه ماها از پول خوشمان مي آيد اما ميدانيم بريا رسيدن به آن بايد تلاش كنيم كار كنيم كار كردن بريا كسب درامد بيشتر عمل صحيحي در جهت رفع نياز اقتصادي ماست اما دزدي ، كلاه برداري ، قتل و ... نيز هم روشي نا صحيح پاسخ به نياز اقتصاديست شما كدام را انتخاب ميكنيد ؟ اگر مورد دوم انخاب شماست پس در جامعه اي كه مد نظر شماست امنيت جايي ندارد .
غرايز آشكار و نهان زنان و مردان :
تا حالا خيلي شنديده ايم كه زنان وقتي در مورد مردان صحبت ميكنند ميگويند مردان همه ي فكرو ذهنشون در رابطه جنسی خلاصه ميشه و فقط به دنبال غريزه جنسي خود هستند و همينطور شنيده ايم كه مردان نيز در مورد زنان مي گويند زنان هميشه به دنبال قرو فر خودشون هستند و خلاصه اينگونه حرفها آنچه مسلم است هم زنان و هم مردان هم داراي ميل جنسي هستند و هم مايلند به سر و وضع خود برسند اما تفاوت در اينست كه نيازهاي انسانها به دو نوع تقسيم مي شود نيازهاي آشكار و نيازهاي نهان يا پنهان ، غريزه جنسي در مردان از نيازهاي بارز يا آشكار انها ميباشد و در عوض حس خودنمايي و ظاهر آرايي از نيازهاي نهان آنها اين در حاليست كه ميل جنسی در زنان از نيازهاي نهان و ميل به خودنمائي از نيازهاي آشكار آنها به شمار ميرود اما وجه مشترك اين دو گروه اينست كه هر دوي انها چه زن و چه مرد هخر دو نياز را دارا ميباشند.
پس تا اينجاي مطلب به اين نتيجه رسيديم كه نياز جنسی در هر دو جنس زن و مرد قرار داده شده و هيچكس نميتواند ادعا كند ميل جنسي جنسي در او وجود ندارد چرا كه خداوند غريزه جنسي را در وجود همه ماها قرار داده است.
تفكرات جنسی مردان و شخصيتي كه از آنها ميبينيم
مردان داراي تفكرات جنسی مختلفي هستند كه از آنها به عنوان فانتيزيهاي جنسی در ادامه مطلب ياد خواهيم كرد اما اين تفكرات جنسی برگرفته از نيازهاي روحي و رواني آنهاست اكثر افراد تصور مي كنند مردان فقط با انجام يكسري اعمال پيش پا افتاده به ارگاسم خواهند رسيد اما رابطه جنسی بين زن و شوهر از چه جهت مقدس است ؟ آيا فقط به خاطر اينكه با انجام يكسري اعمال فيزيكي به ارضاي جنسي برسيم ؟
مسلما اگر اينگونه بود پس از لحظاتي يا ساعاتي مجددا نياز جنسي به حد اول خود برميگشت و انگار نه انگار پس هدف از رابطه جنسی بين زن و شوهر ارضاي جنسی و ارضاي روحي رواني ميباشد.
ارضاي روحي و رواني تاثيرات دراز مدتي برروي رفتارهاي زن و شوهر در زندگي زناشويي دارد و اين همان مقدس بودن رابطه جنسی ببن زن و شوهر ميباشد حال آنكه اكثر افراد متاسفانه فقط بخش اول كه همان ارضاي جنسي ست را دنبال مي كنند و اگر به دنبال ارضاي جنسی و روحي هر دو باشند لذتي چندين برابر و البته ماندگار در آنها شكل ميگيرد .
پس با ارضاي روحي و رواني آشنا شديم حالا هر انساني براي رسيدن به ارضاي روحي و رواني تفكراتي در سر دارد كه همان تفكرات جنسی ميباشد اين تفكرات جنسي يا همان فانتيزي هاي جنسی كاملا متفاوت از شخصيت بروني افراد است كه در زير به آنها اشاره ميكنيم :
تعريف فانتيزهاي جنسي : به اعمال و رفتاري كه در مورد رابطه جنسی در ذهن افراد شكل ميگيرد كه بيشتر جنبه رواني دارد فانتيزهاي جنسی يا در اصطلاح علم سكسولوژي فتيش گفته مي شود كه در افراد مختلف متفاوت ميباشد به عبارتي تفكراتي كه مردان و زنان را تحريك ميكند و در رابطه جنسی به دنبال رفع نیاز آن ميباشند. كه البته همانطور كه گفته شد در افراد مختلف متفاوت است.
مثال :برخي مردان از موي بلند همسر خود لذت ميبرند و تحريك مي شوند اين در حاليست كه شايد موي بلند اصلا براي مردي ديگر جلب توجه نكند چه برسه به اينكه تحريك بشود .
برخي مردان از حرف زدن با زنان لذت برده و تحريك مي شوند ، برخي با ديدن رژ لب ، لاك ناخن و ... تحريك مي شوند ، برخي با ديدن پاهاي زنان جورابهاي زنان و يا لباسهاي زير آنها تحريك مي شوند و ... كه شايد مردي ديگر در مورد اين موارد بي تفاوت باشد .
شايد پوشيدن شلوار كوتاه ( برمودائي ) براي زنان طبيعي باشد شايد پوشيدن سندل طبيعي باشد اما براي چه با اينگونه پوششها مقابله مي شود ؟ براي اينكه شايد برخي مردان نسبت به آن قسمتي از پاي شما يا بدن شما كه پيداست بي تفاوت باشند و با اين مسئله عادي برخورد كنند اما در خيلي افراد ديگر باعث تحريك شدن و ايجاد تفكرات جنسي گردد كه البته متاسفانه زمينه اكثر تجاوزات همين مسئله ميباشد .
خيلي زنان از تفكرات جنسی مردان آنچه كه باعث تحريك شدن آنها مي شود بي اطلاعند يعني فكر ميكنند فقط بدن برهنه آنها باعث تحريك مردان مي شود كه اين نا صحيح است چرا كه همانطور كه در بالا به آن اشاره كرديم شايد كوچكترين چيزي از زنان باعث تحريك مردي شود البته در تمامي مردان صادق نميباشد.
به نظر شخص بنده فتيش در رابطه جنسی در مورد همه افراد وجود دارد اما متفاوت است و ربطي به شخصيت طرف ندارد به عنوان مثال شايد مردي از ديدن پاهاي زن خود تحريك شود و اينقدر كه از ديدن پاهاي وي تحريك مي شود از ديدن جهاز جنسي وي تحريك نشود و با انجام اعمالي مثل بوسيدن و يا ليسيدن پاي همسر خود ارضا شود ( اراضي رواني ) اين در حاليست كه اگر شما اين شخص را بيرون ببينيد فكر ميكنيد از نظر غريزه جنسي مرديست سرد . فتيش انواع گوناگون دارد شايد انجام عملي براي شما چندش آور باشد اما از نظر زوج شما يك نياز باشد .
فتيش بيمار گونه چيست ؟
زماني كه رابطه جنسی منحصرا به يك عمل در يك زمان و در يك مكان معطوف مي شود فتيش بيمار گونه گويند . حدودا 6 ماه پيش از دوست قاضي خود شنيدم كه زوجي 25 و 27 ساله پس از 6 ماه زندگي براي طلاق اقدام كرده بودند كه اين زوج از هر نظر به هم مي خوردند و ادعا ميكردند يكديگر را دوست دارند وقتي جوياي مشكل شدم متوجه شدم اين اقا فقط در حمام مي توانسته از رابطه جنسي لذت ببرد يعني هر موقع كه نياز داشتند بايد به حمتم ميرفتند شب بود روز بود هر زمان و در بستر هرگز ارضاء نمي شدند و ...
كلا رفتارهاي مشتركي كه باعث لذت بيشتر جنسي مردان مي شود را به طور اختصار در زير اشاره مي كنم : به كاربردن حرفهاي تحريك آميز به تنهايي پاسخگو نميباشد شيوه بيان آنها نيز بايد با لحن آرام و شكيل باشد ، نوع پوشش برخي زنان بر اين باورند كه اگر تما م پوششهاي خو را از تن در بياورند مردان زود تر تحريك ميشوند اما معمولا اگر بخشهاي از بدن نمايان باشد عطش جنسي مردان بيشتر مي شود .
آرايش و زيبايي برخي زنان وقتي قرار است بريا خريد ، كلاس ، مهماني و ... به بيرون بروند شايد دو ساعت اقدام به آرايش كردن و انتخاب لباس و عطر مناسب مي كنند اين در حاليست كه وقتي نوبت به همسر خود ميرسه به زور در خانه آرايش مي كنند اين رفتار به علت عدي شدن ( عدات كردن ) اافراد ميباشد و نا صحيح است .
انجام حركات تحريك آميز و ... تمامي اينها صرفا به منظور تحريك شوهر خود بود اما در رابطه جنسی آنچه كه بايد در نظر داشته باشيم ايست كه طرف مقابل ما يك ماشين براي ارضا كردن نايز جنسی ما نميباشد رابطه جنسی يك رابطه دو طرفه ميباشد از خودگذشتگي در ساير روابط زناشوئي و رابطه جنسی فراموش نشود در اين رابطه مردان از يكرسي اعمال فيزيكي به ارضاي جنسی خواهند رسيد اما اراضاي روحي و رواني را فراموش نكنيم اكثر مردان از رابطه جنسی به سبك اورال لذت ميبرند اين در حاليست كه انجام اين رابطه براي برخي زنان چندش آور است .
مسلما برخي رفتارها به علت عدم تجربه جنسی در حين رابطه جنسی شكل ميگيرد يعني شايد شما از انجام برخي اعمال اجتناب ورزيد اما در حين رابطه جنسی زماني كه حالت و رفتارهاي همسر خودرا ببنينيد راضي به انجام آن كار بشويد كلا مردان نيازدارند كه همسر خود كاملا در اختياز آنها باشد البته نا گفته نماند در فتيش برخي مردان مايلند كه خود كاملا در اختيار همسر خود باشند . در دوران نامزدي و پيش از ازدواج راجع به نيازهاي جنسی خود صحبت كنيد ، صحبت كردن در زمينه مسائل جنسی به منظور ازدواج فاكتوري ضروري ميباشد و هميشه در ذهن خودتان بپرورانید كه تنها كسي كه در زندگي مي تواند به نياز جنسی شما پاسخ دهد كسي نيست جز همسر شما پس ذهن وي را آماده سازيد فراموش نكنيد رفتارهاي شما بايد متقابل باشد پس همانگونه كه از همسر خود انتظار داريد عمل خاصي را در جهت اراض كردن شما كه برگرفته از تفكرات جنسی شماست را انجام دهد خود نيز در جهت ارضاي جنسی و روحي همسر خود تلاش كنيد تا شيفته يكديگر شويد .

جمعه 01 فروردین 1393 - 10:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad /
aram آفلاین


مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92

پاسخ : 2 RE دانستنيهاي جنسي
در حین رابطه جنسی از چه کلماتی استفاده کنیم؟(ویژه زوجین )
نکته: برای شروع، لازمه ی بکارگیری این واژه ها، گذشت زمان است: پس از برقراری حس عاطفی و عاشقانه است که به زبان آوردن آنها خوشایند است نه قبل آن! بنابراین بگذارید چند صباحی بگذرد!!
و اما چطور باید به موقع و درست از این واژه ها استفاده کرد؟
1- در واژه های خود از عبارات مأنوس و جاری استفاده کنید.
اگر بخواهید دقیقا" همان کلماتی را که در فیلم ها دیده ایم را به زبان بیاوریم، خیلی مضحک به نظر می رسد. شاید تصور شما بر این است که استفاده از این واژه ها مهارت خاصی می خواهد. ولی حقیقت این است که این طرز صحبت، همان کلامی است که خودمان نیز می توانیم به راحتی به زبان بیاوریم و خیلی خوب هم از عهده ی آن بر می آییم! این واژه ها دقیقا" از درون ما بر می خیزند و خود ما با توجه به وضعیت روحیمان باید طریقه ادای آن را انتخاب کنیم.
2- ریتم آوای خود را بشناسید.
هر کسی خود می داند که با چه لحنی این کلمات را به زبان بیاورد، این بستگی به خود شما دارد، می توان با صدایی بم و رومانتیک و برخی با تغییر در زیر و بم تن صدا و در مواردی هم به آرامی و نجواکنان، این کلمات را بکار برد. بسته به نوع شخصیت هر کس، در بعضی موارد، نحوه به زبان آوردن این واژه ها همان انعکاس نوع گفتار روزمره آن شخص است و در برخی دیگر به کلی متفاوت است. شاید هم در حین کلام خود، از تمامی حالات تن صدا برای ایجاد هیجان بیشتر در ادای واژه ها استفاده کنید تا نفر مقابل اصلا" نتواند حالت و واژه بعدی شما را، حدس بزند و در نتیجه همیشه در حالتی هیجان زده منتظر کلمه بعدی شما خواهد ماند.
3- تعداد این واژه ها را در حافظه ی خود افزایش دهید.
بیشتر ما سعی می کنیم از بکارگیری دشنام و ناسزا جلوگیری کنیم. اما تغییر در نحوه ی کلام خود با همسرمان، فرصتی است تا خود را در زمان مناسب از چهارچوب ادبی حرف زدن بیرون بیاوریم. باید اینقدر از نظر این لغات قوی باشیم که در حین این نوع کلام از لغتهای بالینی استفاده نکنیم ( مثل آلات جنسی و کلمات مستهجن دیگر ). اگر فقر لغوی در این زمینه دارید می توانید از طریق کتاب های آموزشی و سایتهای اینترنتی، و یا فیلم هایی در این زمینه، اطلاعات خود را افزایش دهید. ( اگرچه برداشت از این فیلم ها خیلی موثر و موثق نیست)
4- در تنهایی با خود تمرین کنید.
کارول کوئین نویسنده کتاب "بروز احساسات شهوانی " در مطالب خود همواره توصیه کرده است که در تنهایی با خود کلمات شهوانی را تکرار کنید تا در حین نزدیکی با همسر خود نیز بتوانید بر زبان خود جاری کنید. تنها با تکرار این واژه ها در ذهن خود، قادرید بعد ها آنها را با صدای بلند نیز بیان کنید.
5- قوانین خاصی را بین خود و همسرتان مقرر سازید.
بعضی اوقات خیلی از افراد از ترس تمسخر نفر مقابل، این واژه ها را به زبان نمی آورند. بنابراین قبل از شروع به برقراری آنها، بین خود و طرف مقابلتان قوانینی بگذارید، بطور مثال، هیچ کدام از دو طرف نباید در هنگام جاری ساختن این کلمات به یکدیگر بخندند یا ایراد بگیرند و تمسخر کنند. مادامی که این واژه ها از دهان بیرون می آید خیلی تحت اختیار نیستند و قابل اشتباه و در این بین هر دو طرف باید از اینکه مورد تمسخر دیگری قرار نمیگیرند کاملا" مطمئن باشند.
6- آهسته قدم بر دارید.
نگران نباشید، بکارگیری این کلمات حتما" نباید پشت سر هم و بی ایراد باشد. یکی از منابع واژه ها، به زبان آوردن همان مراحل رابطه جنسی است که دقیقا" در همان لحظات اتفاق می افتد. هر عملی که در این بین، برای طرفین ارضاء بخش است باید به زبان بیاید و با این کار می توانند احساس رضایت خود را از هر صحنه و حتی تقاضای تکرار دوباره ی آن بیان کنند.
7- تمرین به روی لحن صدا و سرعت آن
برای بکارگیری موثر این واژه ها، باید بر چگونگی لحن صدای خود و سرعت آن و یا وقفه های لازم بین کلمات تمرین کنید. توازن در سرعت ادای این کلمات بسیار مهم است، نباید بصورت مسلسل وار از دهان خارج شوند، بلکه باید متنوع بیان شوند، بطور مثال با لحن ملایم در صدا یا آهنگی نجواکنان و یا حتی گاهی اوقات بالابردن تن صدا همراه باشد. می توانید لحن صدای خود را بصورت دستوری یا خواهشانه تغییر دهید و خیلی حالات دیگر در این بین.
8- بگارگیری واژه ها توسط دو طرف
از آنجایی که بیشتر شما معمولا" برای ادای این کلمات یک ناامنی و ترس در وجود خود احساس می کنید، ادای این واژه ها را دو طرفه کنید، شما به غیر از به زبان آوردن آنها، نیاز به شنیدن معادل آن از زبان همسر خود نیز دارید. همزمان با هم این کلامات را جاری کنید و سعی کنید تقریبا" همزمان نیز به آنها خاتمه دهید، حتی در این بین ممکن است از دهان همسر خود واژه هایی جدید تر یاد بگیرید که قبلا" نشنیده باشید!
چطور می توانید در هنگام نزدیکی با ادای این واژه ها ، حس شهوانی را بالا ببرید :
و حالا سوالی که در ذهن شما نقش بسته است این است که چطور باید از این واژه ها جهت بالا بردن حس نزدیکی استفاده کرد، در اینجا به چند نکته برای این امر اشاره شده است که با رعایت آنها، ادای آنها برای شما آسان تر می شود. با بکارگیری صحیح و به موقع، متوجه تأثیرات مفید و بسزای آن در رابطه ی خود خواهید شد و می بینید که چطور حس عاطفی و تمایل نزدیکی در هر دوی شما بالا می رود.
شما نیز می توانید مانند خیلی از زوج های دیگر از این واژه ها برای بالا بردن حرارت جنسی خود استفاده کنید. اجازه ندهید که ترس و خجالت، شما را از داشتن یک نزدیکی گرم و لذت بخش محروم سازد.
اولین گام این است که در کمال آرامش، شما و همسرتان بنشینید و در مورد این که تمایل دارید از کدام واژه ها استفاه کنید، به توافق برسید. روراست باشید و خجالت نکشید. با این کار حدود یکدیگر را برای به زبان آوردن کلماتی مشخص می کنید که شاید برخی از آنها از نظر یکی از طرفین خیلی قبیح باشد و در نتیجه نه تنها از آن حالت یخ بودن در می آیید، بلکه از وقوع برخی از حالات و کلام ناخوشایند از نظر یکی از طرفین حین عمل نزدیکی جلوگیری می کنید.
گام دوم: و حالا نوبت عملی کردن تمرین های کلامی است، به یاد داشته باشید که باید آنقدر این واژه ها را در آیینه با خود تمرین کرده باشید که براحتی به هنگام نزدیکی به زبان بیاید. خجالت نکشید مطمئن باشید که تمامی انسانها یک روی خبیث نیز دارند و حالا نوبت نمایش آن روی شما است.
گام سوم : حتی می توانید بدون داشتن لغات در ذهن خود، با توصیف تک تک مراحل نزدیکی از زبان خود و تعریف و تمجید به نزدیکی خود هیجان بیشتری ببخشید. هر انسانی از تعریف لذت می برد و مایل است بداند که شما در حین انجام مراحل نزدیکی و صحنه های جدید و هیجان انگیز آن، چه احساسی دارید.
این مقاله را جدی بگیرید، شاید منشائی برای اصلاح، افزایش و یا حتی تقویت حسی عمیق در روابط جنسی شما باشد.

جمعه 01 فروردین 1393 - 10:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad /
aram آفلاین


مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92

پاسخ : 3 RE دانستنيهاي جنسي
چرا میل جنسی کم می شود ؟
دلایل زیادی وجود دارد که میل جنسی شما را کاهش می دهد که برخی از آنها آشکار نیستند. استرس، مشکلات عاطفی در رابطه، مشروبات الکلی، کم خوابی، بچه دار شدن، مصرف برخی از داروها، نارضایتی از ظاهر، اختلال نعوظ، سطح پایین هورمون تستوسترون، افسردگی، یائسگی و عدم صمیمیت از دلایل مهم و بارز کاهش میل جنسی به شمار می روند.
برخی از افراد هرچند که استرس داشته باشند، می توانند کارهایی را به خوبی انجام دهند ولی برقراری رابطه ی جنسی شامل این موارد نمی شود. استرس در محل کار، خانه و یا در رابطه می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد. ولی اینکه چگونه قادر باشید استرس خود را کنترل کنید می تواند کمک بزرگی باشد. شما خودتان می توانید نقش مهمی را در این فرایند ایفا کنید و یا از یک مشاور یا پزشک کمک بگیرید.
وجود مشکل با همسر جزء مهمترین دلایل برای کاهش میل جنسی است. برای خانم ها، احساس صمیمت و نزدیکی بخش مهمی از احساس نیاز جنسی محسوب می شود. برای هر دو گروه خانم ها و آقایان مشاجره، ارتباط ضعیف، احساس خیانت و یا موضوعات دیگری که به اعتماد مربوط است، دلایلی برای کاهش میل جنسی به حساب می آید.
هرچند که تصور می شود مشروبات الکلی می تواند در ابتدا میل شما را افزایش دهد، ولی مصرف آن نتیجه ی عکس خواهد داشت؛ مست بودن شما همسرتان را دلسرد خواهد کرد.
اگر شور و شوق جنسی شما از بین رفته شاید به خاطر این است که دچار کم خوابی شده اید. آیا خیلی دیر وقت می خوابید و یا خیلی زود از خواب بیدار می شوید؟ هر مشکلی که خواب کافی و مناسب شما را مختل کند می تواند تاثیری منفی در روابط جنسی داشته باشد. سعی کنید روی عادات خواب خود کار کنید و اگر حل نشدند حتما با یک پزشک مشورت کنید.
شما به محض اینکه بچه دار می شوید میل خود را از دست نمی دهید بلکه واقعیت این است که زمان کمی برای نزدیکی دارید. سعی کنید زمان خود را مدیریت کنید و اگر امکانش برای شما وجود دارد از کسی کمک بگیرید که در نگهداری نوزادتان شما را یاری کند.
بعضی از داروها وجود دارند که میل جنسی شما را به شدت کاهش می دهند. برخی از این داروها شامل موارد زیر می شود:
داروهای ضد افسردگی
داروهای مخصوص فشار خون
داروهای ضد بارداری
شیمی درمانی
داروهای ضد HIV
زمانی که شما از ظاهر خود راضی هستید، میل جنسی بالاتری هم خواهید داشت. روی تصور خود از فیزیکتان کار کنید و سعی کنید آن را همانطور که هست بپذیرید. داشتن احساس خوب در مورد خودتان خلق و خوی شما را مثبت می کند و میل جنسی تان را افزایش می دهد. اگر همسر شما هم اعتماد به نفس کمی دارد سعی کنید به او اطمینان بدهید که برای شما جذاب است.
مردانی با اختلال نعوظ اغلب اوقات نگران عملکرد خود در حین برقراری رابطه ی جنسی هستند. اختلال نعوظ قابل درمان است و زوج ها باید مراقب باشند این مشکل تاثیری منفی بر روی رابطه ی آنها نداشته باشد.
هورمون تستوسترون سوخت میل جنسی به حساب می آید. به مرور که سن آقایان بالا می رود، سطح این هورمون در آنها کمی کاهش می یابد ولی همه ی آنها میل جنسی خود را از دست نمی دهند. موارد بسیار دیگری -از رابطه تا وزن- می تواند در میزان میل جنسی و سطح تستوسترون موثر باشد.
افسرده بودن، می تواند شور و شوق را در هر موردی مثل رابطه ی جنسی از بین ببرد. برای حل این مشکل حتما باید از متخصصین کمک گرفت. اگر فرآیند درمان شما شامل مصرف دارو می شود، حتما در مورد سطح میل خود با پزشکتان صحبت کنید به این دلیل که اکثر داروهای مخصوص افسردگی سطح میل به برقراری رابطه ی جنسی را کاهش می دهند.
برای بسیاری از خانم ها، میل جنسی نزدیک یائسگی و در حین آن به مرور کاهش می یابد. بخشی از دلیل این موضوع می تواند در مورد نشانه هایی نظیر خشکی واژن و درد در حین برقراری رابطه ی جنسی باشد. ولی هر زنی متفاوت است و ممکن است کسی با وجود رابطه ی خوب، اعتماد به نفس بالا و سلامت جسمی و روحی مناسب، رابطه ی جنسی خیلی خوبی بعد از یائسگی خود داشته باشد.
رابطه ی جنسی بدون احساس صمیمیت می تواند میل را به شدت کاهش دهد و در واقع صمیمیت بیشتر از خود رابطه ی جنسی مهم است. سعی کنید زمان بیشتری را به صمیمیت و باهم بودن اختصاص دهید. راه هایی را بیابید که بتوانید عشق خود را به هم ابراز کنید، به هم نزدیکتر شوید و میل جنسی خود را افزایش دهید.

جمعه 01 فروردین 1393 - 10:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad /
aram آفلاین


مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92

پاسخ : 4 RE دانستنيهاي جنسي
تماس جنسی دوران بارداری چگونه باید باشد ؟ آیا آمیزش جنسی در دوران بارداری به جنین آسیب می رساند ؟معمولا زوج ها می خواهند بدانند که آیا فعالیت جنسی به جنین صدمه می رساند یا خیر. آمیزش جنسی و انزال، هیچ یک در بارداری عادی خطری برای مادر وجنین نخواهد داشت. جنین در محفظه عضلانی رحم و درون یك كیسه محافظ به نام کیسه آمنیوتیک قرار دارد. این كیسه حاوی مایعی به نام مایع آمنیوتیک است كه جنین را در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می كند.به علاوه یک پوشش مخاطی ضخیم دهانه رحم را می پوشاند كه مانع از انتقال عفونت نیز می شود.با این حال اگر هنوز نگرانید و پرسشی در این باره دارید، می توانید نظر پزشک خود را در این زمینه جویا شوید.آیا میل جنسی در دوران بارداری تغییر می کند؟عموماً تمایل جنسی زنان باردار از یکی از دو الگوی زیر پیروی می کند:1. کاهش میل جنسی در سه ماهه اول و سوم بارداری و افزایش آن در سه ماهه دوم : طی سه ماهه اول ممکن است دچار تهوع و ضعف باشید. طی سه ماهه سوم ممکن است افزایش وزن، بزرگ شدن شکم و حساسیت سینه ها و سایر مشکلات باعث شوند کمتر میل به تماس جنسی داشته باشید. این حالت طبیعی است. در مورد حس خود با همسرتان صحبت کنید و سعی کنید راهی بیابید که برای هر دوی شما رضایت بخش باشد.2. بارداری در بعضی زنان باعث افزایش میل جنسی می شود. فارغ شدن از نگرانی در مورد احتمال بارداری به برخی از زنان احساس رهایی می بخشد. در برخی موارد، یک زن در دوران بارداری است که برای اولین بار به اوج لذت جنسی می رسد و یا چند بار اوج لذت را تجربه می کند. این موضوع به دلیل افزایش فعالیت هومورنی و بیشتر شدن گردش خون لگن است.آیا بارداری می تواند موجب تغییر در میل جنسی همسر شود؟بله! بعضی از مردان خانم باردار خود را جذابتر از هر وقت دیگر می بینند و گروهی دیگر از شدت نگرانی برای سلامت مادر و جنین تمایلات جنسی خود را سرکوب کرده یا اصلاً آنرا احساس نمی کنند. در هر صورت صحبت کردن می تواند باعث شود تا تغییر در رفتارها برای طرف مقابل قابل درک شود.چه وضعیتهایی برای یک زوج باردار مناسب و راحت تر است؟ممکن است با پیشرفت بارداری متوجه شوید که انتخاب وضعیت های جدید برای آمیزش جنسی ضروری است. ممکن است شکم شما باعث شود انتخاب برخی وضعیت ها برای شما ناراحت کننده باشد. به علاوه، توصیه می شود که از حدود 16 هفتگی ( نزدیك به چار ماهگی ) از خوابیدن به پشت ( تاقباز ) خودداری كنید ‏ چرا که در این حالت؛ ممكن است فشار ناشی از وزن رحم بر روی عروق اصلی لگن موجب اختلال در گردش خون این ناحیه شود. بهتر است برای آمیزش جنسی یا به پهلوی خود بخوابید و یا بالا قرار گیرید.نكته ها :ممکن است چندی بعد از اوج لذت جنسی جنین شما تکان بخورد! در این مورد نیز نگران نباشید چون این افزایش تحرک بدلیل افزایش جریان خون ناشی از افزایش ضربان قلب شماست نه بخاطر اینکه جنین احساس درد می کند یا از آنچه روی داده چیزی فهمیده است.برخی زنان فکر می کنند که بدلیل افزایش اندازه و تغییرات جسمانی ناشی از بارداری، جذابیت خود را از دست داده اند. ممکن است بعد از مقاربت احساس گرفتگی در شکم یا حساس شدن ناراحت کننده در سینه ها داشته باشند. در مورد این احساسات خود با همسرتان صحبت کنید، درک متقابل و محبت می تواند به هر دوی شما کمک کند.چه زمانی باید از آمیزش جنسی اجتناب کرد؟برخی وضعیت ها باید شما را نسبت به عدم انجام آمیزش آگاه سازد. اگر سابقه زایمان پیش از موعد دارید. ممکن است پزشک شما را آمیزش جنسی و یا رسیدن به اوج لذت جنسی باز دارد. اوج لذت جنسی باعث انقباض های خفیف رحمی می شود. مواد شمیایی موجود در ترشحات جنسی مرد ( منی ) نیز می توانند باعث تحریک انقباضات رحمی شوند. بنابراین شاید بهتر باشد که همسر یک زن باردار از تخلیه ترشحات جنسی خود داخل واژن اجتناب کند.اگر سابقه سقط خود به خودی داشته باشید ممکن است پزشک شما را از رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت بر حذر دارد. با این حال هیچ رابطه ای بین آمیزش جنسی و سقط خود به خودی پیدا نشده است.در صورت وجود موارد زیر از فعالیت جنسی پرهیز کنید:-جفت سه راهی ( پایین واقع شدن جفت در رحم )؛ نارسایی دهانه رحم-سابقه زایمانهای مكرر ؛ چندقلو بودن حاملگی- آغاز پیش از موعد دردهای زایمانی؛ پاره شدن کیسه آب- دیابت و حاملگی های پرخطر -درد به هنگام آمیزش جنسی-خونریزی و یا ترشح بدون علت از واژن- وجود ضایعه بهبود نیافته هرپسی در همسر

جمعه 01 فروردین 1393 - 10:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad /
aram آفلاین


مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92

پاسخ : 5 RE دانستنيهاي جنسي
ارگاسم زنان،واقعی یا مصنوعی؟
موضوعی که خیلی بر سر آن بحث است این است که آیا زنان تظاهر به ارضاء شدن در رابطه ی جنسی می کنند
یا اینکه واقعا ارضاء می شوند.رمان ها و فيلم هاي رمانتيك اغلب زن را در رابطه ی جنسی به گونه ای توصیف
می کنند که بدون هیچ گونه لمس شدن ناحیه ی تناسلی و تنها با دخول کاملا ارضاء شده باشد.
مطالعه ای در ایالات متحده صورت گرفت که هشتاد و چهار درصد مردان می گویند که همسرشان در طول رابطه ی جنسی ارضاء می شود در حالی که تنها شصت و چهار درصد زنان می گویند که تا حدی در رابطه ارضاء می شوند.ارضاء شدن و رسیدن به اوج لذت جنسی آنچه که در ذهن زن می گذرد، می باشد و بر بخش های مختلف ذهن او که مسئول احساسات مختلف او هستند، تاثیر می گذارد.
در واقع دو نوع ارگاسم یا ارضاء شدن و رسیدن به اوج لذت وجود دارد-کلیتولاری و واژنی- مشاهدات نشان می دهد که بیشتر زنان ارگاسم یا ارضای کلیتورالی را به ارضای واژنی ترجیح می دهند و آن برای آن ها ارضاء کننده و لذت بخش تر هست.
مطالعات نشان می دهد که تقریبا هشتاد درصد زنان در رابطه ی جنسی که با دخول واژنی همراه باشد تنها ارضای تصنعی را تجربه می کنند و در واقع تظاهر به ارضاء می کنند. حداقل نیمی از مواقع چنین است. محققان می گویند که ارضای کامل برای زنان زمانی است که کارهای مختلف در رابطه ی جنسی صورت گیرد در حالی که برای مردان تنها با دخول واژنی است.
مردان بواسطه ی آنچه که می بینند ارضا می شوند در حالی که زنان طول می کشد که ارضا شوند. علت این امر تنها عللی مانند عدم احساس امنیت زنان یا ترس و عوامل دیگر نیست بلکه در اکثر موارد مردان زنانشان را ارضا نشده رها می کنند.


جمعه 01 فروردین 1393 - 10:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad /
aram آفلاین


مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92

پاسخ : 6 RE دانستنيهاي جنسي
خواسته های جنسی مردان
در اینجا به برخی از شایعترین مشکلات مردها و راه برطرف کردن آن ها اشاره شده است:
1- پیش قدم نشدن زن برای رابطه جنسیبرای او یک داستانی ( فانتزی) را تعریف کنید که اشاره کند او رابطه جنسی را شروع کرده است و جزئیات تحریک خودتان توسط او را برایش شرح دهید.
اگر بازهم موثر واقع نشد به او بگویید: من از این که همیشه شروع کننده هستم ناراحتم،اگر گاهی تو هم بسوی من بیایی و مرا تحریک کنی خیلی لذت می برم.یادتان باشد که هر بار که او این کار را انجام می دهد عکس العمل خوبی از خود نشان بدهید.
2- رابطه جنسی دهانی(مکیدن)هنگامی که او درمقابلتان نشسته چیزهایی را که دوست دارید برایتان انجام دهد برایش بگویید.موقعی که او مشغول این کار شد با بکار بردن کلمات و عباراتی مانند: اوه...عزیزم خیلی خوبه...همین رو ادامه بده و...،لذت خود را بیان کرده و او را به سمت کاری که بیشتر دوست دارید،راهنمایی کنید.3- بوی بد واژنبدون آن که چیزی در مورد بوی بد واژن به او بگویید،با یکدیگر به حمام رفته و بدن او را بشویید.سپس از او بخواهید تا همین کار را برای شما انجام دهد.بعد از حمام او را بو کرده و بگویید از این تازگی و بوی خوب بدنش خیلی لذت می برید.4- تنفر از بعضی رفتارهای جنسیهیچوقت احساس نارضایتی خود از یک نوع رفتار جنسی خاص را بطور مستقیم بیان نکنید.یکبار در اتاق خواب جای خود را با هم عوض کنید و از او بخواهید تصور کند که جای شماست.حالا با انجام کارهایی که از آن لذت می برید و دوست دارید او برای شما انجام دهد،راهنماییش کنید.اگر این شیوه هم موثر واقع نشد خواهش خود را بطور غیرمستقیم با او در میان بگذارید.مثلا" به او بگویید که سینه هایتان خیلی حساس است و از مکیدن آن لذتی نمی برید.بعضی از زن ها،همه مردها را مثل هم دانسته و فکر می کنند همه آن ها فقط از یک چیز لذت می برند.بدون شک این تفکر اشتباه است.بدون آن که با خشونت یا بی احترامی رفتار کنید،تقاضا های جنسی خود را به او بگویید تا چیزهای موردعلاقه شما را یاد بگیرد.برای اینکه ارتباط شما پایدار باقی بماند شما و شریک جنسیتان باید یکدیگر را از همه جنبه ها خوب بشناسید و رابطه جنسی یکی از جنبه های مهم شماست.

جمعه 01 فروردین 1393 - 10:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad /
aram آفلاین


مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92

پاسخ : 7 RE دانستنيهاي جنسي
ترغیب همسر جهت برقراری رابطه جنسی 1- اغلب زنها احساس میکنند که اجباری برای شروع رابطه جنسی ندارند. آنها میدانند که مرد هر وقت که بخواهد تقاضای خود را برای رابطه جنسی مطرح میکند و آنها خواسته مرد را برآورده خواهند کرد. وقتی که همیشه شما درخواست کننده رابطه جنسی باشید، دیگر زن اجباری برای خودش در اینکار نخواهد دید و احساس میکند که هرگز مجبور به شروع سکس نخواهد بود.برای حل این مشکل شما باید گاهی خویشتن دار باشید تا ارزش شما مشخص شود! اگر شما قبلا" در هفته چند بار رابطه جنسی داشته اید حالا زن در همین فاصله زمانی منتظر شماست. در طول هفته او را با بوسه های شهوانی و ماساژ تحریک کنید و هنگامیکه احساس کردید که خوب تحریک شده است، زیرکانه خود را کنار بکشید و بکار دیگری غیر از رابطه جنسی مشغول شوید.اگر یک هفته به اینکار ادامه دهید مطمئن باشید آنقدر او را تحریک کرده اید که مطمئنا" دیگر آخر هفته، شما را راحت نخواهدگذاشت!!2- در برخی از جوامع عقب افتاده این تصور وجود دارد که فقط زنهای هرزه و بدکاره شروع کننده رابطه جنسی هستند. لذا درخواست رابطه جنسی از جانب زن یک پدیده زشت محسوب شده و همه از آن رویگردانند. در چنین شرایط فرهنگی، زن میپندارد که در صورت پیش قدم شدن برای شروع رابطه جنسی، از جانب مرد متهم به هرزگی و فساد شده و ممکنست از سوی او رانده شود.شما باید ریشه چنین تفکری را در ذهن او بخشکانید. فقط کافی است یکروز برای او توضیح دهید که چگونه و با انجام چه کارهایی توسط وی، تحریک میشوید و به او بگویید چون شما زن و شوهر هستید شروع سکس توسط او به هیچ وجه عیبی نداشته و شما را خیلی خوشحال میکند.منتظر برداشتن اولین قدم از سوی همسرتان باشید و او را بخوبی در مورد رفتاری که انجام میدهد راهنمایی کنید. وقتی او نشانه های لذت را در وجود شما ببیند و مورد تشویق قرار گیرد، کلیه افکار پوسیده قبلی را بدست فراموشی خواهد سپرد.3- بعضی از زنها بخاطر ترس از طرد شدن ازسوی مرد، هرگز برای شروع رابطه جنسی پیش قدم نمیشوند. آنها همیشه از بابت واکنش منفی از سوی مرد نگرانند و میترسند عملی را انجام دهند که مورد پسند و رضایت مرد نباشد.برای غلبه بر چنین احساسی باید او را مرتب مورد تشویق قرار دهید. مثلا" اگر زن دست خود را روی ران شما گذاشت، دستش را همانجا بگیرید یا اگر شما را بوسید، شما هم با بوسه های آتشین پاسخ او را بدهید و همین طور او را مرحله به مرحله جلو ببرید.به این ترتیب با واکنش مناسب به تحریکات او میتوانید اعتماد به نفس زن را بالا برده و ترس او را از بین ببرید. بعد از مدتی زن میتواند براحتی خودش رابطه جنسی را شروع کند. برای کمک بیشتر به او بهتر است برایش توضیح دهید که از انجام چه کارهایی در رابطه لذت بیشتری میبرید. او با کمال میل آنها را برای شما انجام خواهد داد. بیاد داشته باشید که هرگونه عکس العمل ناخوشایندی از جانب شما ممکن است تاثیر منفی و غیرقابل جبرانی در ذهن او بجا بگذارد.4- گاهی ممکن است زن سرحال نبوده و دل و دماغ برای رابطه جنسی نداشته باشد. کاهش میل جنسی در زن یا عدم جذابیت مرد برای او، همه میتوانند باعث شوند تا زن به بهانه های گوناگون مثل سردرد یا احساس کسالت از انجام عمل جنسی سرباز زند.بی میلی جنسی در زن مشکلترین و سخت ترین موضوعی است که شما با آن مواجه میشوید. ابتدا باید مشخص کنید که علت بی علاقگی زن به سکس چیست، سپس درصدد رفع علت آن برآیید. اگر به مرور زمان و بتدریج علاقه او نسبت به شما کم شده باشد، باید علت آنرا دقیقا" بررسی نموده و موقعیت خود را تثبیت کنید.اگر رابطه جنسی برای شما عادی شده،سعی کنید تا روش خود را عوض کنید و جذابیت بیشتری به آن بدهید. بزودی خواهید دید که تمایل همسرتان برای رابطه با شما بالا خواهد گرفت.درصورتیکه شما جذابیت سابق خود را برای او از دست داده و برایش عادی شده اید، باید مجددا" به حال و هوای گذشته برگردید و مجددا" صفات جذاب و مورد علاقه او و خواسته هایش را در خود زنده کنید.به این ترتیب خیلی زود آتش عشق و علاقه او نسبت به شما دوباره شعله ور خواهد شد.با کمی صبر و پشتکار و بکار گیری نکات بالا شما میتوانید حتی خجالتی ترین زنها را هم وادار کنید تا در برخورد باشما برای شروع رابطه جنسی پیش قدم باشند.

جمعه 01 فروردین 1393 - 10:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad /
aram آفلاین


مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92

پاسخ : 8 RE دانستنيهاي جنسي
آموزش ماساژ جنسی بعداز آماده شدن شرایط بدون معطلی ماساژ جنسی همسر را شروع نمایید.
-برای شروع ماساژ ابتدا صورت او را نوازش کنید تا اضطراب و خستگی او برطرف شود.
-ماساژ گردن و شانه و پشت به رفع دردهای عضلانی کمک میکند.-شما میتوانید ازاو با ماساژ دست وپا پذیرایی کنید.-ماساژ سراسربدن از فرق سرتا انگشت پا بسیار تحریک کننده است.-شما میتوانید بعضی جاهای بدنش را به نرمی و با ملایمت وبعضی جاهای دیگررامحکم و با فشارماساژ دهید.-بسیاری از زوجها که بعد از کار روزانه خسته بوده و میلی به انجام رابطه جنسی ندارند بوسیله ماساژ جنسی، بخوبی تحریک و آماده انجام رابطه جنسی میشوند.ازطرف دیگرماساژ جنسی ارتباط و اطمینان میان شما را بیشتر میسازد.-در هنگام ماساژ جنسی باید به عکس العمل کلامی و بدنی همسرتان خوب توجه کرده و با توجه به میزان رضایت و نیاز او به ماساژ سایرقسمتهای بدنش ادامه دهد.-همیشه بدن همسر خود را باعشق و حساسیت لمس کنیدو بیاد داشته باشید که یک ماساژموفق فقط با لمس عاشقانه انجام میشود.چنین تصور کنید که عشق و علاقه از قلب شما به دستهایتان منتقل و از آنجا به بدن او هدایت میشود.اصول ماساژ جنسی و شهوانی:۱- بهتر است ماساژ روی یک پارچه نرم و لطیف و روی زمین انجام شود.تخت خوابهای فنری برای اینکار مناسب نیستند.۲- برای انجام ماساژ باید محیط شما راحت و امن بوده و نگران آمد و رفت سایرین ومزاحمت دیگران نباشید.۳- دستهای خود را تمیز شسته و آنها را گرم کنید.۴- مواظب باشید که روغن ماساژی که استفاده میکنیدخیلی گرم یا خیلی سرد نباشد.۵- ساعت مچی انگشتر و زیورآلات خود را خارج کنیدتا به پوست او آسیبی نرسد.۶- همیشه اول روغن ماساژ را روی دستهای خودریخته بعد به بدن همسرتان بمالید.گاهی اگر روغن یا لوسیون ماساژ را مستقیما” روی بدن بریزید آزاردهنده خواهد بود.۷- از شروع ماساژ تا پایان آن هیچوقت هردو دست خود را باهم از بدن او برندارید.۸- همیشه با نرمی و صرف وقت ماساژ دهید و هیچگاه عجله نکنید.روشهای انجام ماساژ جنسی:۱- با استفاده از کف هردو دست بدن طرف مقابل را دایره وار ماساژ دهید.این دایره را از مرکز به خارج بکشید و روی قسمتهای استخوانی بدن زیاد فشار ندهید.میتوانید ماساژ را با نوک انگشتان یا کف دست انجام دهید.همیشه بدن او را به آهستگی ماساژ دهید.۲- همسر شما به شکم دراز میکشد وشما روی رانهای او مینشینید.کف دست خود را روی باسن او گذاشته انگشتها را بطرف بالا(سرش) نگه دارید.حالا با فشار بدن خود دستتان را روی پشت او بطرف سرش بالا ببرید .هنگامیکه به گردن رسیدید دستها را بطرف شانه ها ببرید.شانه و بازو را بمالید و از آنجا به سمت باسن بروید و دوباره از اول شروع کنید.۳- در یک طرف او بنشینید و دستها را دوطرف ستون مهره ها بگذارید و کمر او را به طرف لگن و ران بمالید.اغلب مردان و زنان از این نکته شکایت دارند که از لحاظ جنسی به رضایت کامل نمیرسند بدون آنکه از خودشان بپرسندآنها از رابطه جنسی چه میخواهند وچرا به ارتباط جنسی نیاز دارند.در اولین قدم شما باید بدن خود را بخوبی بشناسید.بدن خود را لمس کرده و آنرا نوازش کنید تا بفهمید که چه میخواهید.بیاد داشته باشید که عشق و علاقه فقط در لمس مکانیکی بدن خلاصه نمیشود.در حین رابطه.جنسی شما میتوانید با صدا وتغییر قیافه خود طرف مقابل را راهنمایی کنید یا اینکه دست او را بگیرید و روی قسمتهایی از بدنتان بگذارید که از تحریک آنها احساس لذت بیشتری میبرید و به این ترتیب همسرتان را راهنمایی کنید.مواقعی هست که گفتار کاربردی ندارند و شما باید با رفتارتان با طرف مقابل ارتباط برقرار نمایید.انسان نیازفراوانی به لمس دارد و همین موضوع اهمیت ماساژ جنسی را برای زوجها بیشتر میسازد.گاهی همین لمس بدن و ماساژ جنسی علاوه بر لذت زیاد حتی ممکن است به ارگاسم نیز منجر شود.فضای محیط پیرامون نقش مهمی در میزان رضایت شما از رابطه جنسی دارد برای همین بهتر است:-شما معمولا” اتاق خواب خود را مطابق فانتزی های سکسی تان ( تخیلات جنسی) تزیین میکنید.-یکی از مهمترین نکات محیط اطراف مسئله نور و روشنایی است.-میتوانید از آباژور یا چراغ خواب با نور کم استفاده کنید.-لامپهای پرنور و همچنین تلوزیون و هر وسیله پرسروصدای دیگری را خاموش کنید.-بهتر است یک موزیک ملایم نیز پخش کنید.-نوع پوشش و حتی رنگ لباس شما میتواند برای طرف مقابل حاوی پیام و نکته خاصی باشد.-برای راحتی بهتر است لباس نرم و کوتاه و به رنگ روشن بپوشید.
چند نکته مهم در مورد ماساژ محرک جنسی:
۱- با انگشت اشاره ومیانی خود مانند یک مداد به سراسر بدن اوبکشید.۲- قسمتهای تحریک کننده بدن مثل آرنج و داخل رانها را غلغلک بدهید.۳- انگشت خود را مانند روش اول روی بدن بکشید ولی این بار انگشتتان را مرتب از روی بدن برداشته و دوباره روی آن بگذارید و نقطه نقطه جلو بروید.۴- با لبهایتان سراسر بدن او را ببوسید.۵- انگشتان خود را مثل حالت راه رفتن پرنده روی بدن او بحرکت آورید.۶- با نوک انگشت ولی با فشاری بیشتر از حالت شماره یک بدن او را لمس کنید.۷- پوست او را بین انگشتان خود گرفته و خیلی آرام و بنرمی نیشگون بگیرید.۸- پوست او را بین انگشت شست و چهارانگشت دیگرجمع کرده و بدون ایجاد درد بگیرید.۹- موقع نیشگون گرفتن به آرامی و بدون ایجاد درد پوست را بپیچانید.۱۰-با نوک انگشت به نرمی مانند یک پر بدن او را نوازش کنید.۱۱- با کف انگشتان خود بدن او را از بالا به پایین لمس کنید.۱۲- مثل حالت بالا انگستان خود را به شکل دایره حرکت دهید.۱۳- گاهی بدن او را با پشت انگشت نیز نوازش کنید.۱۴- با دو انگشتتان دو خط فرضی موازی و ممتد روی بدن بکشید.۱۵- با انگشتان خود یک حلقه دور پوست او ایجاد کرده و این حلقه را بحرکت در آورید.۱۶- دو انگشت خود را به شکل نعل اسب یا حرف یو گرفته و با آن بدن را ماساژ دهید.۱۷- با انگشتان خود مثل حالتی که روی کی بورد میزنید روی بدن او بزنید.۱۸- قسمت باسن و کفل های او را نوازش کرده و بمالید.۱۹- گاهی با کف دست روی رانها و سینه او آرام ضربه بزنید.۲۰- با کف دستتان شانه و سینه ولگن وزانوی او را بمالید.۲۱- با دست تمام بدن او را نوازش کنید.۲۲- با ناخن به آرامی روی نواحی مختلف بدن او بکشید.۲۳- گاهی با نوک چهار انگشتتان با هم او را ماساژ دهید.۲۴- با ناخن به نرمی روی پوست او خطهایی بکشید.۲۵- با پشت دست و ناخن هایتان بدن او را نوازش کنید.۲۶- ناخن شست را روی یک سینه و ناخن بقیه انگشتان را روی سینه دیگر قرار دهید و به آرامی فشار دهید.۲۷- با ناخن دایره های بزرگی روی سینه او بکشید.۲۸- با چهر انگشت دست خود مانند یک برس به نرمی روی بدن او بکشید.بیاد داشته باشید که کارهای فوق را هر دو طرف،چه زن و چه مرد،میتوانند برای همسر خود انجام داده و لذت ببرند.نحوه ماساژ گردنگردن را چگونه ماساژ دهیم ؟شب ها گردن را با کرم ماساژ دهید، به این ترتیب که مقداری کرم را با سر انگشتان روی گردن بگذارید و دست را از پایین به طرف بالا به شکل ضربه های آهسته ای حرکت دهید. یکی از بهترین و آسانترین کرمهای خاص گردن را می توانید از مخلوط مساوی لانولین و کره کاکاپو بسازید. لانولین و کره کاکاپو را در ظرفی بریزید و روی بخار آب کمی حرارت دهید تا ذوب شود و بهم بیامیزید. کرم بدست آمده را شبها روی گردن بمالید و صبحها بشویید. روغن بادام زمینی و یا روغن ذرت نیمگرم هم برای ماساژ گردن مناسب است.کرم تقویت کننده پوست گردن را به این شکل بسازید:یک قاشق غذاخوری کره کاکاپو، یک قاشق غذاخوری لانولین، نصف فنجان روغن بادام زمینی یا روغن ذرت، چهار قاشق غذاخوری آب.روغن ها را درون ظرفی به آرامی حرارت دهید تا ذوب شود، سپس آب را به آن اضافه کنید و هم بزنید. ماده بدست آمده را در ظرفی غیر فلزی بگذارید. هنگام استفاده مقداری کرم روی پوست گردن پخش کنید و از پایین به طرف بالا، پوست گردن را ماساژ دهید.
نکته:
در هنگام ماساژ گردن بسیار مراقب باشید که به مهره های گردن آسیب نرسد و یا حرکات شما ناگهانی و یا با فشار ناگهانی بر روی مهره های گردن نباشد.
نحوه ماساژ کف پا (آموزش از دکتر مهرداد منصوری)
ماساژ پا یکی از راه های احساس آرامش در پا و گاهی کل بدن است. ماساژ میتواند موجب افزایش جریان خون پا شود. ایستادن و راه رفتن به مدت طولانی میتواند موجب فشارهای زیادی به فاشیار کف پا شود که موجب احساس خستگی و یا درد در پا میشود. ماساژ پا میتواند در برطرف کردن این احساس خستگی و درد کمک کند. در زیر چند نمونه از ماساژ هایی را که برای کف پا استفاده میشود ذکر میکنیم.روش اول ماساژ کف پا : با یک دست پنجه پا را میگیریم. با دست دیگر طوری پا را میگیریم که کف انگشتان در زیر کف پا قرار گرفته و شست بر روی پا قرار بگیرد و سپس همین دست را از پنجه به طرف مچ پا میکشیم و فشار ملایمی به پا وارد میکنیم.
روش دوم ماساژ کف پا : با دو دست پنجه پا را میگیریم بطوریکه انگشتان دو دست در زیر پنجه و شست هر دو دست بر روی سطح پشتی پنجه پا قرار بگیرند. فشار کمی با دستها به پا وارد کرده و دست ها را در جهت مخالف هم به طرف خارج میکشیم بطوریکه سر متاتارس ها مثل بادبزنی که باز مشود از هم دور کند. این کا را 10-5 بار تکرار میکنیم.
روش سوم ماساژ کف پا : با دو دست طوری کف پا را میگیریم که کف انگشتان بر روی پشت پا قرار گرفته و شست ها بر روی کف پا باشند. سپس در حالیکه با شست هایمان کف پا را فشار میدهیم آنها را از هم دور کرده و به طرف لبه پا میبریم. این کار را ابتدا در قسمت پاشنه انجام میدهیم و در دفعات بعد کم کم به طرف پنجه میرویم.
روش چهارم ماساژ کف پا : با یک دست پنجه پا را گرفته و با پاشنه دست دیگر فشار مداومی را به کف پا از پنجه تا پاشنه وارد میکنیم.
روش پنجم ماساژ کف پا : به هر قسمت کلفت شده و برجسته یا دردناک در کف پا، با انگشت شست بطور دایره وار فشار وارد میکنیم. فشار باید عمقی باشد ولی نه آنقدر زیاد که ایجاد درد کند.

جمعه 01 فروردین 1393 - 10:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad /
aram آفلاین


مدیر کل سایت

ارسال‌ها : 226
عضویت: 22 /12 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 20
تشکرها : 2
تشکر شده : 92

پاسخ : 9 RE دانستنيهاي جنسي
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد ؟ نامزدی بدون جاری شدن صیغه عقد دائمهمانطور که می دانید بعد از طی مراحل خواستگاری و برگزاری مراسم بله برون که دختر و پسر اصطلاحا شیرینی خورده ی هم محسوب می شوند، انگشتر نشان از طرف خانواده داماد به دختر داده می شود تا نشان کرده ی پسر شود. در برخی از خانواده های مدرن و امروزی (نه همه ی خانواده ها) دوران نامزدی از همان موقع شروع می شود. این خانواده ها فاصله ی بین بله بران و عقد کنان را طولانی تر می کنند تا دختر و پسر باز هم بیشتر و راحت تر معاشرت کنند و با خلق و خوی یکدیگر بیشتر ازگذشته آشنا شوند و چنانچه هنوز مایل به ازدواج باهم بودند، به خانواده ها اطلاع دهند که مقدمات عقد را فراهم کنند. در این نوع "نامزدی" که هنوز صیغه عقد بین طرفین جاری نشده است، هر نوع تماس جنسی ممنوع و ناپسند است و از نظر شرعی نیز حرام است و گناه محسوب می شود. ممکن است جهت رعایت مسایل شرعی یک صیغه محرمیت بین آنها جاری شود تا معاشرت آنها و احیانا تماس هایی مثل دست دادن و نگاه کردن و ... اشکال شرعی نداشته باشد. در این صورت نیز هر نوع رابطه جنسی بین آنها حتی لمس کردن بدن یکدیگر به قصد لذت جنسی ناپسند و غیر مجاز است و دوطرف می بایست جدا" از اینگونه تماس ها خود داری کنند چراکه ممکن است در صورت به هم خوردن رابطه و منتفی شدن ازدواج، دوطرف لطمه های روحی و روانی جبران ناپذیری بخورند. نامزدی به معنای جاری شدن صیغه عقد دائمدر بین اکثر ایرانیان منظور از دوران نامزدی همین است. یعنی زمانی که صیغه عقد دائم بین دختر و پسر جاری شده است و آنها شرعا و قانونا زن و شوهر شده اند اما بنا به هر دلیلی هنوز زندگی مشترک خود را زیر یک سقف آغاز نکرده اند. در فرهنگ ایرانی در این دوران زوج جوان در یک وضعیت خاکستری و بلاتکلیفی جنسی به سر می برند. منظورم این است که از نظر شرع و قانون زن و شوهر هستند اما از نظر عرف جامعه هنوز کاملا زن و شوهر نیستند. یعنی خانواده ها آزادی هایی که یک زن و شوهر در روابط جنسی خود دارند را برای آنها جایز نمی دانند. سوال بیشتر زوج های جوان این است که در این دوران، کیفیت و حد و حدود روابط زناشویی آنها چگونه باید باشد؟ قبل از هرچیز باید گفت که از نظر شرع مقدس اسلام وقتی صیغه عقد دائم بین پسر و دختر جاری شده است، آنها اجازه دارند روابط زناشویی کاملا آزادانه ای داشته باشند. یعنی می توانند با یکدیگر همبستر شوند و غریزه جنسی یکدیگر را کاملا ارضا کنند. بنابر روایات فراوان، آمیزش زن و شوهر عبادت محسوب می شود و توصیه فراوانی بر این امر شده است. خوب این از حکم شرعی و نظر دین مبین اسلام در این خصوص. اما برخی از خانواده ها وحتی برخی از مشاوران به زوج جوان و خصوصا به دختر توصیه می کنند که از برقراری رابطه کامل جنسی در دوران عقد خود داری کنند و رابطه کامل زناشویی را به پس از عروسی موکول کنند. دلایل زیادی نیز برای به تعویق انداختن هرگونه " روابط جدی جنسی " تا بعد از عروسی را ذکر می کنند از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد: وجود ریسک در تداوم ازدواج، بی قراری و انحراف فکری زیاد به دلیل بیدار شدن میل شدید شهوانی، دلبسته شدن دو طرف و عدم توانایی در شناخت کامل یکدیگر، احتمال باردار شدن ناخواسته دختر، از بین رفتن انگیزه و اشتیاق در دوطرف و خصوصا پسر برای تشکیل زندگی مشترک چرا که معتقدند مردان بعد از اینکه میل جنسی خود را ارضا کردند، برای برگزاری عروسی بی انگیزه می شوند. البته همانطور که گفته شد، دارندگان این دیدگاه، داشتن هر نوع رابطه را به طور کلی منع نمی کنند بلکه توصیه می کنند زوج جوان به شیوه هایی غیر از رابطه کامل زناشویی یکدیگر را ارضا کنند. شیوه هایی مثل : لمس کردن، بازی های عاشقانه، لمس قسمت های حساس بدن، بوسیدن و معاشقه و ... که البته ارضا شدن از این راهها برای زن و شوهر از نظر شرعی نیز هیچ اشکالی ندارد. باید گفت علت اصلی این نوع توصیه ها "ترس" است. تجربه های تلخی مثل برهم خوردن روابط و شکست خوردن ازدواج، طلاق های فراوان در دوران عقد و در پی آن ضربه های شدید روحی که به هردوطرف و خصوصا به دختر وارد می شود باعث شده است که خانواده ها و مشاوران نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان دهند که البته کاملا قابل درک است. اما آیا واقعا بهترین راهکار همین است؟ آیا می بایست در دوران عقد از یکی از حلال ترین لذت ها چشم پوشی کرد و این میل و عطش جنسی را محدود کرد؟ آیا همین محدود کردن روابط جنسی باعث ایجاد برخی کج خلقی ها، اختلافات در دوران نامزدی و گاه انحرافات نخواهد شد؟ فراموش نکنیم که ازدواج بهترین راه برای ارضای امیال سرکش جنسی است و چنانچه حتی بعد از ازدواج نیز به بهانه های مختلف فرد امکان بهره بردن جنسی از همسر خودش را نداشته باشد، خود باعث سرخوردگی، افسردگی و خدای نکرده انحراف خواهد شد. روابط جنسی در دوران نامزدی، چگونه؟بسیاری از خانواده ها و همچنین برخی از مشاوران، زوج های جوان را از برقراری روابط کامل جنسی در دوران عقد، منع می کنند. ترس و نگرانی آنها از مسایلی مثل: احتمال به هم خوردن ازدواج، امکان باردار شدن ناخواسته عروس، کمتر شدن اشتیاق دوطرف و خصوصا پسر برای برگزاری هرچه سریع تر عروسی و... است. اما از طرف دیگر محدود کردن غریزه جنسی و خودداری از برقراری رابطه کامل زناشویی می تواند عواقب زیادی نیز داشته باشد. سرپوش گذاشتن بر میل سرکش شهوت آنهم زمانی که دوطرف احساس می کنند این حق قانونی و شرعی آنهاست که از یکدیگر بهره ببرند، می تواند باعث برخی اختلافات و کج خلقی ها در زمان قبل از عروسی شود. از طرفی زمینه ایجاد انحراف را نیز فراهم نماید. تصمیم با شماست، اما درست تصمیم بگیرید!برقراری رابطه جنسی بین شما و نامزدتان در دوران عقد یک تصمیم کاملا شخصی است و به حریم خصوصی شما مربوط می شود. از نظر شرعی و قانونی روابط جنسی بین پسر و دختری که صیغه عقد بین آنها جاری شده است هیچ اشکالی ندارد. روابط زناشویی بین زن و شوهر بسیار مورد تاکید و سفارش اسلام قرار گرفته است و در بسیاری روایات از آن بعنوان شکلی از عبادت یاد شده است. بنابراین تنها کسی که می تواند در خصوص رابطه جنسی شما و نامزدتان در دوران عقد، تصمیم گیری کند خود شما هستید. اما گرفتن این تصمیم کار ساده ای نیست و نباید از کنار آن به سادگی عبور کنید. در اینجا 6 نکته که به شما کمک می کند تا تصمیم درست را بگیرید، ذکر می کنیم: 1 - آیا همه ریسک ها را می دانید؟بارداری ناخواسته در دروان نامزدی یکی از ریسک هایی است که باید از آن آگاه باشید و درباره آن فکر کنید. احتمال به هم خوردن ازدواج شما به هر دلیلی نیز یکی دیگر از ریسک هایی است که باید به آن فکر کنید. باید بدانید که اختلافات در دروان نامزدی بسیار متداول هستند، اما کم نیستند شمار کسانی که در همان ابتدای راه زندگی و در دوران عقد، از یکدیگر جدا شده اند. بنابراین قبل از برقراری روابط کامل جنسی با نامزدتان، به این موضوعات خوب فکر کنید. 2 - آیا اطمینان دارید که باهم می مانید؟البته آخر و عاقبت هیچ ازدواجی از قبل معلوم نیست. به سختی می توان اطمینان داشت که شما تا آخر عمر با هم زندگی خواهید کرد یا خیر. زندگی مشترک از همان ابتدا با فراز و نشیب های زیادی مواجه است. اما اگر قصد دارید با نامزدتان همبستر شوید، بهتر است یک شناخت و اطمینان نسبی بین شما وجود داشته باشد. هرچقدر این شناخت و اطمینان بیشتر باشد، ریسک مواجه شدن با اتفاقات احتمالی مثل طلاق و جدایی در دوران عقد کمتر خواهد شد. فراموش نکنید که در صورت به هم خوردن ازدواج شما، چنانچه رابطه زناشویی به طور کامل بین شما برقرار شده باشد، هردوی شما آسیب خواهید دید. شاید در نگاه اول به نظر برسد در چنین موقعیتی فقط دختر آسیب می بیند، اما مسئولیت های قانونی پسر نیز در صورت برداشته شدن بکارت نامزدش، بیشتر خواهد شد. پس اگر هنوز مطمئن نیستید که ازدواج شما دوام خواهد داشت یا خیر، بهتر است همبستر شدن با نامزد خود را به تاخیر بیندازید. 3 - احتمال بارداری ناخواسته را جدی بگیریدآیا می دانید که هیچ یک از راههای پیشگیری از بارداری 100% تضمین شده نیستند؟ بعنوان مثال استفاده از کاندوم، می تواند احتمال بارداری تا حدود 85% کاهش دهد و هنوز 15% احتمال حاملگی وجود دارد. بنابراین اگر آمادگی بچه دار شدن در دوران عقد را ندارید، بهتر است روابط کامل زناشویی را تا بعد از عروسی به تعویق بیندازید. 4 – موقعیت مکانی و زمانی خود را بسنجیدبهتر است بدانید که اولین رابطه کامل جنسی با نامزدتان، لزوما یک تجربه رمانتیک و لذت بخش نخواهد بود! در اغلب مواقع این رابطه با درد و خونریزی شدید همراه است. بنابراین مطمئن شوید که در مکان و زمانی اقدام به این کار می کنید که امکان مقابله با هرنوع اتفاق ناخوشایندی را دارید. بعنوان مثال دسترسی به جعبه کمک های اولیه، دسترسی به درمانگاه و... از نکاتی است باید به آن توجه کنید. 5 - هرگز " فقط به خاطر نامزدتان " اقدام به این کار نکنیدپس از در نظر گرفتن تمام موارد فوق، شما باید زمانی اقدام به برقراری رابطه جنسی کنید که خودتان نیز به آن تمایل کامل داشته باشید. هرگز به خاطر نامزدتان کاری را که آمادگی آن را ندارید انجام ندهید. اینکه "او می خواهد" و یا دوست صمیمی شما نیز در دوران نامزدی اش با همسر خود همبستر شده است و یا دلایلی از این قبیل هرگز دلیل کافی برای این که با نامزد خود همبستر شوید، نیست.

جمعه 01 فروردین 1393 - 10:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از aram به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sajjad /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | دانستنيهاي جنسي | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS