loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin banu بازدید : 95 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

هر وقت تو زندگی یه روزنه امید پیدا میشه
بلافاصله بعدشم یه پتروس فداکار پیدا میشه
انگشتش رو میکنه توش
هعی خدا
ی وضعیه ها.  . ای خدا

 

 

داریم ب نقطه ای میرسیم ک مثلن بریم آرایشگاه بگیم :اندازه ۱۵۰۰ تومن موهامو بزن…
یه وضیه دیدنی

 

 

آغا مادرم از خرید برگشت بود کلی خرید کرده بود به مامانم گفتم یکم پولم به ما بده گفت برو بابا اینا هم با پول های عیدی تو خریدم از تو جیبت برداشتم هیچی دیگه الان به دلیل سکته قلبی تو بیمارستان هستم
یه وضیه ها !

 

 

به هزار امید از نامزدم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟ برگشته می گه :قیافه و هیکل که نداری, بچه مایه دارم که نیسی, اخلاقتم که گند, به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم!
من :|

 

هروقت دیدی نون بربری که خریدی داره بوش سرتو میبره
تاخونه تحمل کردی دست بهش نزدی تابرسی ب خونه!
نشون دادی میتونی ب نفس شیطانیت غلبه کنی
اون وقت ب تو میگن مرد زندگی!!
اصن یه وضی

 

 

المپیک خیلی وقته تموم شده هاااا،
ولی دانلود افتتاحیه اش هنوز برا من تموم نشده!:(((

 

وقتی بهتون عیدی میدن…
عکس العملی که اون لحظه نشون میدید :اقا این کاراچیه مادیگه بزرگ شدیم!
واقعیت :پول پول آخخ جون پول :-)
برمنکرشم لعنت! :-)

 

دوس پسرم امروز اس ام اس داده :دوزت دالم عجقم
قاطعانه تصمیم گرفتم دیگه سیبیلامو نزنم
بنده خدا یه تکیه گاه نیاز داره…

 

دختره به دوستش زنگ میزنه میگه :یه پسره دنبالم راه افتاده, چیکار کنم؟ دوستش میگه
خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره!!
یعنیا ی وضی

 

 

رفتیم مهمونی داداشم بابچشون دعوا کرد پسرشون کتک خورد بعدجلوهمه گفت بابا باهاشون حرف نزن پاشن برن!!!!
اسن ۱ وزعی

 

 

بعضیا رو باید باهاشون رفت ماهیگیری! از بس که لامصبا کرم دارن!!
یعنیا ی وضیا

 

 

مورد داشتیم خانواده دانشجو بهش زنگ زدن گفتن یابرا خونه تکونی میای یا اسمتو ازتو شناسنامه پاک میکنیم… دلتنگی ازاین بیشتر… اصن ی وضی

 

 

من با اونایی که میان یه عکس نی نی میذارن بعد زیرش مینویسن یواش لایک کنید نی نی خوابه، کاری ندارم! اونارو خدا جواب کرده…
در واقع روی صحبت من با اون ۱۸۰۰نفریه که یواشکی لایک کردن و رفتن!!!
اصلا ی وضی…

 

 

شمایادتون نمیاد…
خب وقتی یادتون نمیاد…
وقتی چیزی درموردش نمیدونین…. مگه من مریضم بشینم یه ساعت دربارش براتون توضیح بدم…
والااااااااااااا…….
اصن یه وضی

 

 

میگما ی سوال جدی:
حالا که تحویل سال هشت و خورده ای شبه،
شامو امسال بخوریم یا سال دیگه؟!
اصلن مبهم وضی…

 

 

 

 

ﭘﺸﺖ ﯾﻪ ﻟﮑﺴﻮﺯ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑود :…
ﻧﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﭘﺸﺖ ﻟﮑﺴﻮﺯ ﻣﺘﻦ ﺑﻨﻮﯾﺴﻦ؟؟؟
ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ :|
ﯾﮑﻢ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯼ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮﺭ ﭘﺎﺷﻮ ﺑﺮﻭ ﺗﻮ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﮕﺮﺩ ﺧﻮ
ﻻﻣَﺼّﺐ:)))
حتما دانشجو هم هستی

 

 

 

اسکل کیست؟
اسکل دوست منه که پیام داده “سلام این شماره ی جدیدمه”
خوب روانی میدونم این شماره جدیدته، خودت کی هستی؟:||||

 

 

اینقدر خوشم میاد از بچه هایی که با استاد صحبت میکنن
و تمام وقت کلاس رو میگیرن..!!
یعنیا ی وضعیه

 

 

 

پارسال مانتو بدون دکمه مد بود امسال دکمه بدون مانتو
تو چندین مغازه من رفتم به دکمه ها یه تیکه مانتو وصل بود
این چه وضعیه

 

 

هر وقت تو زندگی یه روزنه امید پیدا میشه
بلافاصله بعدشم یه پتروس فداکار پیدا میشه
انگشتش رو میکنه توش
هعی خدا
ی وضعیه ها.  . ای خدا

 

 

چرا آدمها از خجالت آب می شن
چرا نوشابه نمی شن
یا دوغ حتی؟؟؟
مسئولین چه وضعشه ؟



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 486
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,722
  • بازدید ماه : 4,700
  • بازدید سال : 42,683
  • بازدید کلی : 601,115
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: