loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin banu بازدید : 63 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 


عشق یعنی

به سادگی دست کسی را می گیری

و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !

 

طب مدرن ، طب سنتی ، طب سوزنی

 همه را امتحان کرده ام

درد بی درمان است درد دوریت !





کفرم را که در می آوری


 ایمانم به عشق بیشتر میشود !

تـــونباید دعای مـن باشی

از خـدا خواستم، مـوافق بود

مـیـتوانی خــدای من باشی…




من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام

مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم , یواش یواش



بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !

وقتی تو را بی همتا آفرید . . .



آنقدر دوست داشتنى هستى که ایستاده هم به دل مى نشینى




شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !


دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :

یک تارمــوی “تـو ” را به او نمیدهم …!



خاصیت دنیاست

در اوج داشتن و خوشبختی

دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .



می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن باشــــــــی
اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی عین خــــیالم نیست که هـــــمه فراموشم کنند!!!…………


میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .



گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .



تمام حجم خیالم از تو لبریز است

دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .




سوزنبــان پیــری شـــده ام

که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد

نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .




گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند …





گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند

ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش . . .



بن بست دنیاست براى من آغوشت

اولین باریست که هراسى ندارم بگویم :

به بن بست رسیده ام . . .




سلامتی کسی که اونقدربیادشیم

که اگه به یادخدابودیم نصف بهشت مال مابود . . .



سکوت و تنهایی دنیایِ خودم را ،

مدیونِ حضورِ توام ،

آمدنت یا رفتنت ، کدام را باور کنم . . .



عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست ، معرفت است

عشق از آن رو هست که نیست

پیدا نیست و حس می شود . . .





اگرقانون عشق نبود

درحین جان دادن،پافشاری برای زنده ماندن نیزمعنانداشت.





من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن ،

من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم . . .



وقتی که بودی نیازی به راهِ دور نبود ،

اما حالا دورترین جایِ دنیا دردِ دلم را دوا میکند ،

من میرسم تو بمان . . .




بیچاره من که هوایِ تو را داشتم ،

اما تو آن را حبس کردی ،

نفس کشیدن بی هوا ممکن نیست . . .





جای خالی نبودنت می کوبد بر دلم


اگر نیایی همین روزها ویرانه می شوم !







نفست باران است دل من تشنه ی باریدن ابر دل بی چتر مرا مهمان کن





سخت ترین دو راهی

دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است

گاهی کامل فراموش میکنی و بعد میبینی که باید منتظر می ماندی

و گاهی آنقدر منتظر میمانی تا وقتی که میفهمی زودتر از این ها باید فراموش میکردی




از تمام دنیا یک صبح سرد یک چای داغ و یک صبح بخیر تو برایم کافی ست






گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود

گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند

مراقب بعضی یک ها باشیم در حالی که ناچیزند ، همه چیزند




سوت‌ می‌کشد در هوا

کابل‌ تلفنی‌ که‌ می‌توانست‌ زیباترین‌ عبارات‌ جهان‌ را از عاشقی‌ به‌ عاشقی‌ برساند= !





در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ؟

باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی ؟



طب مدرن ، طب سنتی ، طب سوزنی

 همه را امتحان کرده ام

درد بی درمان است درد دوریت !





کفرم را که در می آوری


 ایمانم به عشق بیشتر میشود !





عشق یعنی

به سادگی دست کسی را می گیری

و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 2,018
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,254
  • بازدید ماه : 6,232
  • بازدید سال : 44,215
  • بازدید کلی : 602,647
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: