loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 71 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس قلیونی فروردین 93

 

الان تو اخبار شنیدم که دود قلیون اون هم از

نوع دو سیب آلبالو حاوی ۹۴۰۰ سم خطرناک برای بدنه

وحشت کردم

الان دارم دارم به کل رفقا اس میدم اخبار نبینن

اس ام اس قلیونی

شعار من و رفیقام در روز درختکاری

نهال امروز پشتوانه ی ذغال فرداست

اس ام اس قلیونی

شمایی که قلیون نمی کشی

حیف نیست این ریه ها سالم بره زیر خاک؟

اصرافه گناه داره !

جدیدترین پیامک قلیونی

پزشکان معتقد اند که مصرف روزانه

یک سیب از سکته های قلبی جلوگیری می کنه

خب همین ثابت میکنه که اگه جای یک سیب

از دو سیب استفاده کنیم

سکته مغزی رو هم ساپورت می کنه

حالا اگه دوسیب آلبالو یا دو سیب نعنا باشه

که دیگه امراض گوارشی و کم خونی هم سراغمون نمیاد !

اس ام اس قلیونی

من نمی فهمم

اونی که قلیون می کشه بهش می گن قلیونی

اونی که سیگار می کشه بهش می گن سیگاری

اونی هم که تریاک می کشه بهش می گن تریاکی

اون بدبختی که پیپ می کشه

مثل من چه گناهی کرده که اسمی نداره

من اعتراض دارم

اس ام اس قلیونی

امشب حساب و کتاب کردم به این نتیجه رسیدم که

اگه تنها ۵۰ درصد پولی رو که می دم قلیون می کشم

پس انداز کنم به سال نکشیده

یکی از سرمایه دارای بزرگ کشور می شم

اس ام اس قلیونی

قلیون خریدم به اندازه برج میلاد

کاراییش در حد دود کشای عسلویه

اس ام اس قلیونی

ایرانسل هم شد رفیق

این همه اس ام اس می ده

اما یه بار نشده بیاد بریم یه قلیون بکشیم

اس ام اس قلیونی

ﮐﯿﺴﻪ ﯼ ﺑﺮﻧﺞ ﻣﺤﺴﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟

ﮐﯿﻒ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﺖ قلیونی ها

ﺑﺮﺍﯼ حمل ادوات قلیان به نقاط مختلف

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,895
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,131
  • بازدید ماه : 6,109
  • بازدید سال : 44,092
  • بازدید کلی : 602,524
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: