loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 72 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

پاک ترین هوای دنیا………

همان لحظه ای است………..

که دلهایمان هوای هم را میکند….

 

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

تو در من آن تب گرمی که آبم میکند کم کم


نگاهت نیز چون مستی خرابم میکند کم کم

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

بهار آمد …
تو نیامدی اما پرستوها بذر تو را آوردند
زمین جای مناسبی نبود ، در دلم کاشتمت !

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

اصلا حسود نیستم اما وقتى دیدم
واسه رفیقم اس ام اس اومد
کى میرسی خونه عشقم؟
یه ذره دلم خواست

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

بلند شـــــــو

و همراه کلاغ قصـــــــه ها به خـــــــانه ام بیـــــــا

اینجـــــــا یکی از بودهـــــــای قصه ســـــــال هاست

چشـــــــم انتظار آن یکی نبـــــــود نشسته است !

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

رفتگر جوان عاشق شده بود!
جرئت گفتنش را نداشت
هیچ کس هم نمیدانست
چرا کوچه دخترک
از همه جا تمیزتر است

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

به سلامتی عشق اولم که غرورم رو شکست
تا الان راحت بتونم با عشق اخرم زندگی کنم

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

زیباست از تو نوشتن از تو گفتن
وقتی ماهِ حسود بر لب پنجره هر شب مرا نگاه می کند
و من بی اعتنا به تو فکر می کنم

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

اون روزای عاشقونه مال تو
اون شبای بی قراری مال من

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

بهار می آید
دنیا عوض می شود
اما آمدن بهار مهم نیست
مهم شکفتن گل ها در قلب توست

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

دل آدم گاهی چه گرم می شود به یک”دلخوشی کوچک “
به یک”هستم”به یک”کجایی؟ “به یک”خوبی؟ “به یک”حضور”
به یک “سلام”

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

عاقلانه انتخاب کن تا عاشقانه زندگی کنی
چون اگر عاشقانه انتخاب کنی عاجزانه زندگی میکن

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

بعد از مدتها فهمیدم
“او” دوستم نداشت
خوشحالم
چراکه من هنوز ” دوستش ” دارم

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

دیوار احساس مرا همه کوتاه میپندارند
اما چه میدانند
در پس این دیوار کوتاه زمینش عمق فراوانی دارد

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

عاشقانه های من را با او تکرار نکن ،
اگر عاشقت باشد عاشقانه ای برایت می سازد
که من جا انداخته ام

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

حتی باران هم غرورش را برای امدنت زیرپا می گذارد…
من که جای خود دارم

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

تو همان توبه ای که هزار بار بستم
و هزار بار دیگر شکستم
اما باز هم عاشقانه میخواهمت

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

روی جعبه ی دلم نوشتم:
احتیاط لازم نیست..
شکستنی ها شکست..
هرطور مایلیدحملش کنید…

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

هیچ وقت نفهمیدم کی عاشقت شدم…!

---------اس ام اس عاشقانه نوروز 93------------

در این زمانه همه میخواهند عاشق باشند
عشق احساسی نیست که بتوان آن را ساده انگاشت
عشق احساسی نیست که آن را حقیر شمارد

عشق را باید گرامی داشت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,654
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,890
  • بازدید ماه : 5,868
  • بازدید سال : 43,851
  • بازدید کلی : 602,283
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: