loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin banu بازدید : 76 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

آنقدر تنها شده ام که حتی مرگ هم تحویلم نمی گیرد!!!

.

اشتباه از من بود…
پررنگ نوشته بودمت بر کتیبه دلم
به سختی پاک می شوی..!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

آنقدر تنها شده ام که حتی مرگ هم تحویلم نمی گیرد!!!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

آنقدر از غم اشباع شده ام که هیچ چیزی جز مرگ نمی تواند آرامم کند..!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند.وای به روزی که خاکمان کنند!!!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

حداقل سنگینی اشکهایت رابرشانه های من بگذار‏!وقتی که حرفهایم حتی ذره ای ازبارغمت راکم نمیکند‏!‏‏

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

هوای مردن بیخ گوش من است؛
همان جایی که روزی رد نفسهای توبود…!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن که من از آوارگی بی تو بدون میترسم . . !

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

دردها در من به مانند گرگی پیر است،خسته از جنگ های پی در پی …
در گوشه غاری نشسته و زخم های خود را لیس میزند …

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

من خوبـــــــم..!عاشق نیستم..فقط گااهـــی حرف تو که میشه دلم تنگــــ میشه..این که عــــشق نیست…هســــــــت…؟؟

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

هیچ اتفاق خاصی نیافتاده!ستون حوادث خالیست…
هنوز زنده ام بی تو! باورت می شود؟

.

اس ام اس تنهایی دلتنگی

.

برای زندگی نه سقف می خواهم نه زمین!
نقشه جغرافیایی دستهایت کافیست…

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

بالــش خودم را ترجیح میدهم! شــانه هایت مثل بالش های مسافرخانه است… خــوب میدانم ســر های زیــادی را تکیـه گاه بوده است…!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

دیگر چشمانم دارند خو میگیرند ، به این نبودن‌های همیشگی‌…هر از چند گاهی آمدنی ، رفتنی ، لرزشی….
بی آنکه ببینی این ترانه ها ، چه دارند بر سر بی قراری‌های من میاورند…
خیالی نیست ، خیالی نیست….به عادت هایت ، باز عادت می‌کنم ! ! !

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

امروز معلم عشق گفت :
دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند !
مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند .
گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم ؟
لبخند تلخی زد و گفت :
شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد …..

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

چه بی ریا آمدم به قلب عاشق تو
باورم شد حرفهای به ظاهر صادق تو
چه پر غرور میروی از این دل شکسته
انگار عهدی نبستی با این عاشق خسته

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.
وقتی که تو رفتی خیلی وقت بود به احساساتم سر نزده بودم ، آمدم به دیدنش یخ بست از سرما تمام وجودم …
بی انصاف حداقل یه شعله شمعی باقی میزاشتی …

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

گاهی خلوت دوستت را بهم بریز!
تا بتداند که تنها نیست …
آرزوی ماست که در وجود دوست خانه ای داشته باشیم حتی به مساحت یک یاد .

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

انقد تو گوشم خوندی :
آغوشتو بغیر من به روی هیشکی وا نکن
از وقتی رفتی همش دست به سینه ام..!

.

اس ام اس تنهایی دلتنگی

.

روز مرگم
تو آخرین نفسم فقط یه چیزی بهت میگم :
اینجوری میرَن ،نَه اونجوری . . . . !!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

مَن بَرای ِ تو چَتری بیش نبودم…
بـاران که تَمام شُد
فَراموشَم کَردیـــــــ !
تو تَنها هَم قَدَم ِ بـــــاران می خواستی!
اَما مَن
خودِ بــــــــــــاران شُدَم بَعد اَز آن !!!!!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای؛
من خودم عاشق بودم،
درکت می کردم . . . .

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

چقدر دورتر از احساسم ایستاده ای!
آنجا که تو ایستادی صدای مرا هم نمیشنوی….
چه برسد به دلتنگی!!!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

خورشیدم و شهاب قبولم نمیکند
سیمرغم و عقاب قبولم نمیکند
ای روح بی قرار چه با طالعت گذشت
عکسی شدم که قاب قبولم نمیکند

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست
بکه پنهان کردن دلی است که به اسفناک ترین حالست شکسته است..!

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

تنهایی حق کسی است که خیانت میکند اما

نصیب کسی میشود که وفادار است…

.

اس ام اس و پیامکهای جدید تنهایی و غمگین ۹۳

.

یادش ستاره دنباله داری است که
آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند..!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 844
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,080
  • بازدید ماه : 5,058
  • بازدید سال : 43,041
  • بازدید کلی : 601,473
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: