loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin banu بازدید : 61 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

ﻣﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯿﺸﻮﻡ

ﻭﻟﯽ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ...

ﯾﮏ ﻣﻼﻓﻪ ﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ...

ﺑﻪ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪﻡ ...

ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻋﮑﺴﻢ ﺑﻐﺾ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ:

ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ



 

اس ام اس جدید غمگین 93

 

یکی بود ، یکی نبود

من موندم و اون نموند

من دیدم و اون ندید

من خواستم و اون نخواست

من التماس کردم و اون نشنید

من هستم و اون رفته !

من خستم و اون



اس ام اس جدید غمگین 93


چه جمله ی غریبی است "فراموشت می کنم"

وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی !



اس ام اس جدید غمگین 93



روزها بی تو می گذرند

و شب ها با تو نمی گذرند

تمام درد من این است !



اس ام اس جدید غمگین 93



روزچون تیر و کمان اگرچه نزدیک

ولی پیوستن ما نهایتش فاصله بود !

من کاناپه ای پوسیده در باران

تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو

چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !



اس ام اس جدید غمگین 93


روز

راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد

فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار


اس ام اس جدید غمگین 93


روز

تو راحت فراموش می کنی

باز دل می بری ، باز دل می بازی

و من به خط کشیدن روی دیوارها ادامه می دهم !



اس ام اس جدید غمگین 93


فرو می ریزد عاقبت

سقف خانه ای

که جای خالی ات ستون های آن باشد !



اس ام اس جدید غمگین 93


روز

اگر خبری از من نشد نگران نشو

یک فاتحه بخوان !!!



اس ام اس جدید غمگین 93


روز

از روزی که تصمیم به رفتن گرفته ای

بلاتکلیفی بین ما موج میزند

مثلا همین دل من

نمیداند با تو بیاید ؟ یا پیش من بماند ؟؟؟



اس ام اس جدید غمگین 93


روز

پشت این عکس نمی تواند دیوار باشد

من پشت این عکس با تو قدم زده ام !



اس ام اس جدید غمگین 93


روز

دیروز دستش تو دستت بود

امروز بغضش تو گلوت



اس ام اس جدید غمگین 93


روز

گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه

دیوانه کننده ترین حس دنیاست




اس ام اس جدید غمگین 93


تداعی نشو اینقدر در این همه خیابان

در این همه آدم !



اس ام اس جدید غمگین 93


خدایا حالم خوب نیست

یک مسکن قوی می خواهم بدون تجویز روزگار هم

"مرگ" میدهی ؟؟؟



اس ام اس جدید غمگین 93


روزهایم با یاد تو

و شب هایم با خواب تو سر میشوند !



اس ام اس جدید غمگین 93


پای رفته را میتوان برگرداند اما دل رفته را هرگز !



اس ام اس جدید غمگین 93


ﮐﺎﺵ ﻣﯽﺷﺪ ﺁﺩﻡ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻤﯿﺮﺩ

و ﺑﻌﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮﺩ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺧﺎﮐﻬﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﺘﮑﺎﻧﺪ

و ﮔﺮﺩﻫﺎﯾﺶ ﺑﻤﺎﻧﺪ

ﺍﮔﺮ ﺩﻟﺶ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﺮﮔﺮﺩﺩ ﺑﻪ زندگی

ﺩﻟﺶ ﻧﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺨﻮﺍﺑﺪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ



اس ام اس جدید غمگین 93


هیچ اتفاقی نیفتاده

ستون حوادث هنوز خالیست

زنده ام بی تو ! باورت میشود ؟؟؟

ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﻧﺒﺎﺷﺪ

ﻫﻤﺎﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

همه دل می بندند

تو از من چشم !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

بیشتر مواقع پشت جمله ی عیبی نداره و مهم نیست

یه دل شکسته وجود داره

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

به روزهای سخت که رسید بسیار تفاوت داشت

آنکس که در روزهای خوب بامن بسیار تفاهم داشت

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

پشت این پنجره ها

منتظرت قاب شدم !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻪ

ﺧــــــــــــــــﻮﺩﺕ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﺑﺮﯼ

ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﯿﺎﺩ

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

فکر تو را حتی در میان خنده هایم نمی توانم پنهان کنم

هر چقدر می خندم باز غم نبودن تو خودنمایی می کند

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار

نترس دل شکسته ام به پای تو نمیرسد

لطفا پشت سرت در زندگی را هم ببند

خسته ام ...

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

دیگر هیچ چیز شیرین نیست

جز خوردن یک قهوه تلخ با تــــو !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

و چه زیبا گفت فروغ :

تنها صداست که می ماند

و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

نه چای گس فنجانم می چسبد

نه داغی شیر و نه تلخی شکلات

دیگر هیچ مزه ای به نابی طعم بودنت نخواهد بود !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

خواب هایم گاهی زیباتر از زندگیم می شوند

کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

رفتنش به من رسید

و رسیدنش به دیگری !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

سکوت همیشه معنی سکوت را ندارد

گاهی سکوت یعنی :

س : ساعت های

ک : کسری

و : وجود

ت : تو !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

دلم برای شیطان تنگ شده

تا دوباره برایم از هوس انگیزی آغوش تو بگوید !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

بعضی از حقایق خیلی ساده ان

ولی درکش خیلی پیچیده و سخته مثل کنار آمدن با جمله :

خب دوستت نداره زور که نیست ؟!

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

خدایا اونی که تو زندگیمون نیست

تو خوابمونم نباشه خواهشا ...

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

آدم ها من را به یاد تو نمی اندازند

اینجا هیچکس شبیه تو نیست

دلم که تنگ می شود برایت

کنار آتش می نشینم و دریا می کشم و به درختان فکر می کنم !

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

دلم گرفته

از همه بی تفاوتی ها ...

از همه فراموشی ها ...

از همه بی اعتمادی ها ...

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

مـــن می خواهـم با تو باشـم

تــــو می خواهـی با من باشـی

من اینجـا و تو آنجـا ولی همچنان خواستن توانستن است

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

ﻣﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯿﺸﻮﻡ

ﻭﻟﯽ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ...

ﯾﮏ ﻣﻼﻓﻪ ﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ...

ﺑﻪ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪﻡ ...

ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻋﮑﺴﻢ ﺑﻐﺾ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ:

ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ

.

.اس ام اس جدید غمگین 93

.

ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ

ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ

ﻣﺜـﻞ ﺩی ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــــــﺎﻥ

ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ

ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ

ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــﺪنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــن

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,627
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,863
  • بازدید ماه : 5,841
  • بازدید سال : 43,824
  • بازدید کلی : 602,256
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: