loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin banu بازدید : 106 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

جغرافیای کوچک من بازوان توست !

ای کاش تنگ تر شود این سرزمین من ...



 

 

اس ام اس عاشقانه جدید 93

جغرافیای کوچک من بازوان توست !

ای کاش تنگ تر شود این سرزمین من ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ

ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ که ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93



اس ام اس عاشقانه جدید 93

من درختت میمونم

تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی

آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات

یا قلم و کاغذ می شم واسه دلتنگیات !


اس ام اس عاشقانه جدید 93



تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست و عاشقانه می خوانم

عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !



اس ام اس عاشقانه جدید 93


تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار :

زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه " تویی "



اس ام اس عاشقانه جدید 93



اس ام اس عاشقانه جدید 93

زندگی همینه

انتظار یه آغوش بی منت ...

یه بوسه بی عادت ...

یه دوستت دارم بی علت ...

باور کن زندگی همین دوست داشتن های ساده س ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


دوست داشتن تو خرج دارد

دلِ مایه دار می خواهد ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند ...

با تو باید مثل باران حرف زد !



اس ام اس عاشقانه جدید 93


مهم نیست دور باشی یا نزدیک ...

از رو به رو بیایی یا که روی بگردانی از من ...

ماه را از هر طرف که ببینی ماه است !



اس ام اس عاشقانه جدید 93


 

اس ام اس عاشقانه جدید 93

به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !



اس ام اس عاشقانه جدید 93


در بودنت به نبودنت

و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من ...


اس ام اس عاشقانه جدید 93
اس ام اس عاشقانه جدید 93

معجزه لبخند کسی است که دوستش میداری !



اس ام اس عاشقانه جدید 93


دلم یک قفس مرغ عشق است ...

گلویم پر از اسم تو !


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


تو لبخند می زنی !

گل سرخ معنا می شود !



اس ام اس عاشقانه جدید 93


دلم کمی از بهشت می خواهد

چند لحظه آغوشت را قرض میدهی ؟



اس ام اس عاشقانه جدید 93


جهان که فاصله ای نیست !

تا ماه پیاده میروم ، اگر آنجا خانه ات باشد ...


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


روزایی که "تو" توشون نیستی

حیفم میاد زندگیشون کنم ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


دل پا برهنه ام ریگی به عشق ندارد ...


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند

گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند

گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره

از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند



اس ام اس عاشقانه جدید 93


زیباترین غزل

سکوت دلم در نگاه توست !


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


برایت یک بغل گندم ، دلی خشنود از مردم

برایت سفره ای ساده ، حلال و پاک و آماده

برایت شور پاییزی ، که برگ غم فرو ریزی

برایت یک غزل احساس ، دو بیتی های عطر یاس

برایت هر چه خوبی هست ، دعا کردم دعا کردم



اس ام اس عاشقانه جدید 93


عشق هرگز قادر به تملک نیست

عشق آزادی بخشیدن به دیگری است

هدیه ای نامشروط است ...

عشق معامله نیست !


 

اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


به خواب می روند مثل من

تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


دنیا فهمید خیلی حقیر است

وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم

دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو ...


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93



نیاز که تو باشی

تمام من میشود "نیازمندیها"



اس ام اس عاشقانه جدید 93


زندگی بوسه ایست

که از لبان تو پر میکشد ...


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد

وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی ...


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93



لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم

از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟

و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم

گفتم ای کاش پناهم باشی

همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی ...

و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


هوای فاصله سرد است

من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه ...

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همینطوره !



اس ام اس عاشقانه جدید 93


تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت

برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


"دلم گرفته برایت" زبان ساده ی عشق است

سلیس و ساده بگویم دلم گرفته برایت !


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی ، مهربانند ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


وقتی از همه دنیا ناراحتم

فقط با فکر کردن به تو آروم میشم

اما وقتی تو ناراحتم می کنی ، همه ی دنیا هم نمیتونه آرومم کنه !


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


زندگی بهانه است !

من هوا را به امید همنفسی با تو تنفس می کنم ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام

بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93

زندگی معنی پیچیده ای ندارد

همین که تو باشی این تمام زندگیست ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


به خاطر عشقت زنده نباش

به خاطر کسی زنده باش که به عشقت زندست ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


اعتراف می کنم به خیانت

که در نبودت با خیالت بودم ...


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو ...

این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛

باور کن ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93


لبخند که میزنی ...

پر میشوم از بهانه های خواستنت

پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت

و زمزمه های در گوشی !


اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93


خورشید بتابد یا نتابد

ماه باشد یا نباشد

شب و روز من یکی شده

فرقی ندارد برایم

همه چیز برایم رویا شده

عشق تو برایم آرزو شده

به رویا و آرزو کاری ندارم

حقیقت این است که دوستت دارم !



اس ام اس عاشقانه جدید 93


من ز گهواره تا گور به جای دانش تو را میجویم ...


اس ام اس عاشقانه جدید 93

 

اس ام اس عاشقانه جدید 93


می خواهم بدهم دنیا را برایم تنگ کنند به اندازه ی آغوش تو

تا وقتی به آغوشت می رسم بدانم همه ی دنیا از آن من است ...



اس ام اس عاشقانه جدید 93

دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد !

نفس است ؛ تا باشم ، تا باشی

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید 93

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,392
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,628
  • بازدید ماه : 5,606
  • بازدید سال : 43,589
  • بازدید کلی : 602,021
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: