loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin banu بازدید : 60 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

کفش های پاشنه بلندبه کارم نمی اید…
شیرینیه بوسه هایمان به خم شدن سرت است…

هیچ خشمی بالاتر از عشقی که به نفرت تبدیل شده باشد ، نیست . . .

 

کفش های پاشنه بلندبه کارم نمی اید…
شیرینیه بوسه هایمان به خم شدن سرت است…

 

هوای نفسهایت زده به سرم! بی مرام در کدامین زمین نفس میکشی که نفسهایت در هوای آسمان من ناپیداست!من کنار پنچره باز منتظر مشامی از نفسهایت با هزار تمنا به آسمان خیره میشوم… تو همچنان در کنج خیالم گرمای وجودم را میگیری و آب میشوی و من تمام میشوم از بودن…

 

توتنها دعای قشنگ منی
میشودخدامستجابت کند؟
نکندیکی ازخدا بی خبر
برای خودش انتخابت کند

 

این عصرهای بارانی
عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد …!
گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی
و مـن دچـار می شـوم …
تـمام ” مــن” دارد “تـــو” می شـود …

 

دقت کردی بعضیا همچین تو دل ادم میشینن
که اگر خودت بخوای هم
دیگه از ذهنت
پاک نمیشن؟!
یکی مثل تو
همیشه
همه جا
برای همیشه . . : ) ×!

 

ﻭﻗﺘﻲ ﻳﺎﺩﻡ ﻣﻴﺎﺩ ﺍﻭﻥ ﺍﻭﺍﻳﻞ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳِﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ
ﺍﺯﺧﻮﺩﻡ ﺑﺪﻡ ﻣﻴﺎﺩ.

 

همین سه کلمه برای وصف حالم کافیست:
“خنده ام درد دارد”

 

چه خوشحالم كه ميبينم تو خوشبختی.

با اينكه ميگذره روزام به هرسختی.

چه خوشحالم كه می بينم تو قلبت غصه ها مردن.

با اينكه چشمای عشقت منو از خاطرت بردن.
مهدی کرمی

 

کاش میفهمیدی

من فقط دیدنت را به هر کس ترجیه دادم….

چه برسد به بودنت…..!!!

 

من راه تو را بسته ، تو راه مرا بسته
امید رهایی نیست وقتی همه دیواریم.

 

وابسته شدم به تو ….
بی ان که بدانم وابستگی ها وام های کوتاه مدتی هستند با بهره های سنگین

 

من آنچه را احساس باید کرد
یا از نگاه دوست باید خواند
هرگز نمی پرسم
هرگز نمی پرسم که : آیا دوستم داری ؟
قلب من و چشم تو می گوید به من : آری

 
وقتی میگم با نامحرم دست نده …
یعنی دوست ، یعنی نگرانتم ، یعنی حسودم ، اینقدر حسود که با هیشکی تقسیمت نمیکنم ، یعنی دیوونه تو همه زندگیمی ی ی ی ی
پس وقتی میگم با نامحرم دست نده نشونه بی اعتمادی نیست

 

غیر از مـــــــــــــــــــــــــــادر
خـــــــــــــــــــــواهر یکی از عزیزترین موجوداته که میتونه کنارت باشه♥

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,562
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,798
  • بازدید ماه : 5,776
  • بازدید سال : 43,759
  • بازدید کلی : 602,191
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: