loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 93 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس های جدید خنده دار اردیبهشت 93

تو درس نداری؟ چیست؟
جمله ای است کصافط
که فرد برای تضعیف روحیه ی فرد مقابل با لحن دستوری به کار میبرد
و نامبرده بعد از شنیدن آن خودش را به کوچه ی علی چپ زده و و در بیشتر مواقع پاسخ درس ندارم از وی شنیده میشود
شما ها درس ندارید؟

 

 

, سرکاری و خنده دار, اس ام اس سرکاری, اس ام اس خنده دار, اس ام اس جدید سرکاری,

پیامک سرکاری, جوک جدید 93, جوک خنده دار, اس ام اس طنز

 

.
.
.

 

میدونم تا اس میاد دعا میکنی من باشم خواستم بگم دعات مستجاب شد
منم
.
.
.

اس ام اس سرکاری و خنده دار
.
.
.
بد زمونه ای شده
اعضای بدن خودمم به هم رحم نمیکنن
خواستم گوشمو بخارونم با مشت زدم تو گوش خودم
.
.
.
بعضی از حرف ها تو دل ادم میمونه مثل اخرین تکه رانی هلو تو قوطی
.
.
.
اگه دیدی ی کسی همینجوری نگات می کنه فک نکن عاشقته بدون ی کاری کرده می خواد بدونه فهمیدی یا نه
.
.
.
امسال نمایشگاه کتاب نرفتم خودم تو خونه سیب زمینی سرخ کردم خوردم
.
.
.

اس ام اس سرکاری
.
.
.
من خیلی آدم ریلکس و مهربون و منطقی ام
منتها این مال وقتیه که خوابم
وقتی که بیدار میشم هم همینجورما
منتها به شرطی که بذارن بازم بخوابم
.
.
.
کاش یکی بودکه بغلم میکرد و میگفت نگران نباش من هستم منم اروم درگوشش میگفتم گنخور
.
.
.

اس ام اس خنده دار
.
.
.
حساااب کن این انگلیسی هااا چقدر اذیت میشن که انگلیسی فکر میکنن
خدایییی خیلی سخته
.
.
.
بعضی وقتاس که باید گفت :چی بگم؟ چی دارم که بگم؟ چی میتونم که بگم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,948
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,184
  • بازدید ماه : 6,162
  • بازدید سال : 44,145
  • بازدید کلی : 602,577
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: