loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 61 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق

بدترین دلتنگی اینه که حضور یکی رو احساس کنی ولی در کنارش نباشی

 

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


ناله را هر چند می خواهم که پنهانش کنم
سینه می گوید که من تنگ آمدم فریاد کن

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


برای داشتنت به تمام مقدساتم التماس کردم برای همین حالابه تک تکشان کافرم

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


ازاینجا که هستم تا اونجه که تو هستی وجب به وجب (دلنگتم)

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


مهربانی تضمین لحظه هاست
برای مهربانیت جوابی جز به یادت بودن ندارم

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


جای من یک دل سیر چشم دراینه اندازو بگو بهترینم ای دوست یادگاردیروز
دل من سیربرایت تنگ است

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


خریدار ندارد
دلی که برای تو   لک   زده است

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


وقتی تمام احساس دلتنگیم را با یک   به من چه   پاسخ میگیرم
 به کسی چه   که چقدر تنهایم

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


چه قدر دور از احساسم ایستاده ای انجا که تو ایستاده ای صدای مرا هم نمیشنوی چه رسد به دلتنگیم

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


چنان کاری دلت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد
 

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 

ﻫﺮ وﻗﺖ ﺑﺮاﯾﺖ ﺷﻌﺮی ﻣﯽ نویسم
ﯾﻌﻨﯽ دﻟﻢ ﺑﺮای ﺗﻮ ﺗﻨﮓ اﺳﺖ
اﻣﺮوز ﭼﯿﺰی ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻢ
ﺗﺎ تو
دلت ﺑﺮای ﻣﻦ ﺗﻨﮓ ﺷﻮد

 

*

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه برای عشق اس ام اس

*

 


بیادت هستم
حتی اگر دنیا با تمام ناخوشیهایش بخواهد سرگرمم کند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,028
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,264
  • بازدید ماه : 5,242
  • بازدید سال : 43,225
  • بازدید کلی : 601,657
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: