loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 70 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس های جدید عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

دستت را بده حالا بیا باهم کمی میان لحظه هایم قدم بزنیم شاید دلیل زمزمه های عاشقانه ام را فهمیدی

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


دست های تو بوی آرزوهایم را میدهد

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


دوست داشتن را
در چشمی بجوی که حتی وقتی بسته است رویای تورا در خواب ببیند

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


یعنی میشه یه روزی بنویسم
رسیدم به آنچه که باید میرسیدم؟؟؟
شنیدن صدای تپش قلبش
در آغوشش

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


عاشقم عشق مرا دار بزن
مجرمم جرم مرا جار بزن

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


همیشه مست و شیدای تو بودم
به فکر آرزوهای تو بودم
تموم آرزوهای منی کاش
یکی از آرزوهای تو بودم

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


اگر روزی رسید که من نبودم تمام وصیتم به تو این است خوب بمان از ان خوبهایی که من عاشقش بودم

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


با تیتر بزرگ    دوستت دارم   
من پاورقی کتاب عشق توام در توصیف یک عاشق

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


ماهی قرمز کوچکی هستم
دردل شیشه ای تو
مواظب باش دلت نشکنه که
بمیرم

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


من باتو چنانم ای نگاره یمنی
که خود درغلطم که من توام یاتومنی

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


پر از توام
به تهیدستی ام نگاه نکن
مگو هیچ نداری
ببین
تو را دارم

 

*

اس ام اس عاشقانه واقعی برای عشق جدید 93

*

 


آفتاب که می تابد پرنده که میخواند و تسیم که می وزد با خودم می گونم حتما حال تو خوب است که جهان این همه زیباست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,419
  • بازدید ماه : 4,397
  • بازدید سال : 42,380
  • بازدید کلی : 600,812
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: