loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 92 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فک و فامیله که داریم؟!!خرداد 93

 ﻓﺮﺩﺍ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﻓﺎﻣﯿﻠﻤﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﯿﺎﯼ؟؟؟

ﻣﯿﮕﻢ ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﻣﯿﺎﻡ!!!.

ﻣﯿﮕﻪ ﺳﻌﯽ ﮐﻦ ﺑﯿﺎﯼ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺷﻠﻮﻍ ﮐﺎﺭﯾﺎ ﻭ ﺩﻟﻘﮏ ﺑﺎﺯﯾﺎ ﻭ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯾﺎﺕ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺮﺩﯾﻢ!

ﻫﻤﯿﻦ ﺩﯾﮕﻪ... ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻪ...


.

.

دیشب رفتم خونه خالم اینا یه پسر4ساله داره ...

اومده میگه این علامت حاکم بزرگ میتی کومانه...

خواستم خرکیف بشه احترام گذاشتم برگشته میگه

تو نمی خواد احترام بذاری تو ازخودمونی زمبه :|

.

.

داداشم اومده میگه:یعنی این تبلیغات همش دروغ میگن

میگم چرا چی شده مگه؟

میگه:دیروز یه ریش تراش فیلیپس خریدم اصلاح کردم

بعدهرچی ایستادم توخیابون هیچکس نیومدازپشت بغلم کنه دست بکشه رو صورتم

یعنی این تبلیغات همشون دروغ میگن

من:(0.o

تبلیغان :)))

.

.

رفتم دستشویی اومدم پاشم گوشیم افتاد توکاسه و رفت پائین

با ناراحتی اومدم میگم: بابا گوشیم افتاد تو دستشویی ):

میگه: وای به حالت اگه چاه بگیره...!!

مامانم از تو آشپزخونه داد میزنه: دلم خنک شد امیدوارم چاه بگیره

‏ هیچی دیگه الان منتظرم ببینم چاه میگیره یا نه

.

.

داداشم رفته دستشویی...

لامپو خاموش کردم مثلا اذیت بشه..تاریک باشه و...

میگه بهتر اینطوری فانتزی تره...

.

.

شصت پام با سینوس 165درجه بره توو لوزالمعدم اگه دروغ بگم!!!!

چن وخت پیش داشتم توو مترو انگری برد بازی میکردم که یهو یه چیزی

زاررررررررتتتتتتپپپپپپپپششششش خورد توو سرم!!!

من با چشای اینجوری o_O چرا میزنی!!!؟؟(البته با این ملایمت نه ها!!!))

اون یارو : بووووووووق چرا زاویه پرتاب و کم گرفتی!!!!!!؟؟؟؟

قیافه ها رو خودتون تصور کنید دیگه من نمیگم...

ملت همیشه در صحنس ما داریم!!!!

من دیگه حرفی ندارم.برم یه دوش اسید بگیرم بیام

حالا هی بگید قیمت بنزین تاثیر نداره!!!!

.

.

گودزیلای خالم کلاس اوله معلمشون گفته با مادر جمله بساز گفته من مادر دارم

یعنی سرشار از استعداده این بچه

.

.

داشتم میخندیدم مامانم گفته چته میخندی ؟گفتم کرم دارم

حالا رفته قرص انگل گرفته برام میگه: بخور :|

.

.

از مدرسه اومدم خسته وکوفته اومدم در راهرو رو باز کنم:

یهو یه دمپایی با سرعت نور خورد تو سرم:|

وقتی بهوش اومدم دیدم خواهرم بالا سرمه...

بهش گفتم:وحشی چرا دمپایی پرت می کنی؟اصن چرا تو راهرویی؟؟

میگه:صبح که رفتی صد تا مگس حمله کردن

تا الان 35تاشون رو کشتم:|

3تاشون توشیشه مربان:|

بقیشون تو سالن در رو باز کنی همشون پخش میشن:|

خواهره ما داریم؟؟؟؟؟؟

.

.

بابام با مامانم داشتن دعوا میکردن

رفتم حل کنم موضوعو بابام ورداشت گفت حرف نزن تو موضوع خانوادگیه :|

من جزء اون خانواده نیستم آیا؟ :|

.

.

مادر بزرگ مادرم ۱۲۰ سالشه

دیدمش لبــاس ورزشی پوشیده داره نرمــش می کنه بهش می گم

ننجون شما هم ورزش می کنی؟

گفت : چرا که نه….

گفتم فیس بوک هم میرید؟

گفــت پ ن پ از فیس بوک بر می گردم

فکـــر کردی مخاطب خاصــی که الان تـــو فیس بوک داری کیه ؟

۲ دستی زدم تو سر خودم

.

.

مامانم گیر داده یه موسیقی براش دانلود کنم

می گم :  اسمشو بگو ؟

می گه : نه اسم خودشو می دونم نه خوانندشو

ولی اولش یه ریتمی داره مثل  دیدینگ دیدینگ دینگ

شما بگین الان من چی سرچ کنم توی نت ؟

واقعا فک و فامیله ما داریم ؟

.

.

تو خونه ما که مجله همون روز اول سالمه......

چون روز بعد عکساش یا توسط من کنده مشه

یا مامانم روش شماره تلفن عذرا خانوم و آدرس آرایشگاه رو مینویسه

.

.

به مامانم میگه دشمنت کیه تا بزنم چشاشو درارم واست !

میگه : دشمنی بالاتر از اولاد نیست.....شاخ گاوی بدتر از داماد نیست !!!

من دیگه حرفی ندارم...

.

.

یه فامیل داریم تا سوم دبستان بیشتر درس نخونده

الان دیدم اواتار مطالبش و تمام نظرهاش درباره ی گارسیا مارکزه

.

.

اومدم سر سفره بشینم مامانم

میگه دست زدی به اینترنت برو دستاتو بشور :-))))))

سلامتی همه مامانا :-))))))))

.

.

عاغا من یبار اومدم توعمرم از یه تیم فوتبالی طرفداری کنم

جناب پدر محترم برگشت گف:پولشو اونا میگیرن حرص خوردنشم واسه تو!!!

هیچی دیگه ازاون ب بعد دیگه فوتبال نگاه نکردم

بدجور قانع شدم شدید!!!

.

 

ببخشید یه سوال

پدر مادر شمام فکر می کنن هدف از آفرینش شما

از بین بردن خونه و زندگی و هدر داد یک عمر تلاش اونهاست ؟؟

آیا گمان می کنند شما آمده اید تا همه چیز را خراب کنید؟؟؟

.

.

دیگه کار از کولر خاموش کردن گذشته....

امروز رفتم حموم بابام بعد از یه مدت که دید دارم اب زیاد مصرف میکنم

رفت ابگرمکن رو خاموش کرد!!!!!

.

.

بابام برگ دو تا درخت لیمو اورده نشونم میده میگه بو کن به نظرت کدومش لیموئه؟

بو کردم میگم دو تاش یکیه.

بعد با پوزخند میگه اگر اینو از بز پرسیده بودم بهتر از تو میفهمید.

اصلا دهنم وا موند... :((((

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 855
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,091
  • بازدید ماه : 5,069
  • بازدید سال : 43,052
  • بازدید کلی : 601,484
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: