loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 60 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس های جدید عاشقانه خرداد 93

شنیدمت که نظر می کنی به حال ضعیفان

تبم گرفت و دلم خوش به انتظار عیادت

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

ساعت عشق به سر میکوبد

که زمان رفت و نیامد یارت

گفتمش ساعت دیوانه بخواب

تا نگاهم ندهد آزارت !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

شمعم شکفته بود که خندد به روی تو

افسوس ای شکوفه ی خندان نیامدی !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

بلای عشق را جز عاشقِ شیدا نمی داند

به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

من هجرِ یار دیده ام و باز زنده ام

این شرطِ عاشقی نبود ، خاک بر سرم !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

نیازارم ز خود هرگز دلی را

که می ترسم در او جای تو باشد !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

از غم جدا مشو که غنا می دهد به دل

امّا چه غم ، غمی که خدا می دهد به دل ؟

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

گفتی که به دلشکستگان نزدیکیم

ما نیز دلی شکسته داریم ای دوست !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

تا کی تحمل غم و تا کی خدا خدا ؟

دیگر ز یاد برده گمانم مرا خدا …

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

عشق ، بازیست نه بازی که مرا مات کنی

نازنیا دل من صفحه شطرنج که نیست !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

مشکل از سبک عراقی و خراسانی نیست

همه با قافیه ی “عشق” مصیبت دارند…

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

بسته راه نفسم بغض و دلم شعله ور است

چون یتیمی که به او فحش پدر داده کسی !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

پروانه وش از عشق تو در آتشم امشب

میسوزم و با این همه سوزش خوشم امشب !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

می روی و گریه می آید مرا

ساعتی بنشین که باران بگذرد

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

اگرچه نیت خوبیست زیستن

اما خوشا که دست به تصمیم دیگری بزنیم !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم

اگر تو دلخوری از من ، من از خودم سیرم !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

هرچه آید به سرم باز بگویم گذرد

وای از این عمر که با میگذرد ، میگذرد !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

من به بعضی چهره ها چون زود عادت می کنم

پیششان سر بر نمی آرم ، رعایت می کنم !

***********اس ام اس های زیبای عشقولانه************

چه بگویم که زبانم دگر گویا نیست

قصه غصه و غم به همین آسانیست !

 

منبع : www.zigil.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,228
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,464
  • بازدید ماه : 5,442
  • بازدید سال : 43,425
  • بازدید کلی : 601,857
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: