loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 67 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه و احساسی خرداد 93

اگر مرگم به نامردی نگیرد

مرا مهر تو در دل جاودانی ست

وگر عمرم به ناکامی سر آید

تو را دارم که مرگم زندگانی ست

 

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

هرچه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو

چه برکتی دارد دوست داشتنت . . .

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

بارها عاشق شدم اینبار نقلی دیگر است

بارها عابد شدم اینبار باری دیگر است

در خیالات خطا دیدم خودم را در برش

دیر فهمیدم که او دلدار یاری دیگر است

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

به فن آوری نانو دست یافت دلم بس که از دوریت یک ذره شد و تو نیامدی . . . !

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

فرض کن در آغوشت می مُردم

و مرا همانجا دفن می کردی

چه دلپذیر اگر

فشارِ قبر را بیشتر کنی!

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

در من آدم برفی است که

عاشق آفتاب شده

و این

خلاصه ی همه ی

داستان های عاشقانه ی دنیاست !

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

دور از نفس ات ، گیاه و گل می گندد ! / لب هام فقط کنار تو می خندد

با اینکه حسادت است نامش اما / لعنت به کسی که دل به تو می بندد !

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

خوشبختی داشتن کسی ست

که بیشترازخود ، تو را بخواهد

و بیشتر از تو … هیچ نخواهد . . .

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

هوای دو نفره داشتن

نه ابر می خواهد نه باران

کافی ست حواسمان بهم باشد . . .

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

بیا قسمت کنیم بوسه را

تو لبهایت را بیاور

من جانم را

قول می دهم کسی مدیون نشود . . .

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

تو که باشی معجزه ای در من رخ میدهد به نام :

“آرامش”

باش!

حتی همین قدر دور . . .

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

گاهی دِلم

تفریح ناسالم می خواد

مثل فکر کردن به تو !

------ ---------- ♥ ---------- ♥ ------

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,455
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,691
  • بازدید ماه : 5,669
  • بازدید سال : 43,652
  • بازدید کلی : 602,084
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: