loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 76 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

سری جدید پست های خنده دار فیسبوکی خرداد 93

جدیدترین پست های خنده دار فیسبوکی خرداد 93

یه جمله خیلی تاثیر گذار هست که میگه:

فـــــــــــــــــــــدای ســــــــــــــــــــــــــــرم!

هر بار که از سر جلسه امتحان برمیگردید اینو با خودتون تکرار کنید

اصن شفا بخشه!

البته در مواردی دیه هم کاربرد داره:

مثلن 24 تیر تولدت باشه و یه چیپس سرکه ای هم ندن دسـِتـت که عقده ای نشی...

کیک و شیرینی و کادو هم که خیلی وقته به رویا پیوسته!

.

.

من یبار اومدم به در بگم دیوار بشنوه

یه چوب لباسی اون گوشه اتاق بود به خودش گرفت ناراحت شد.

.

.

هيچوقت از روى قيافه کسى رو قضاوت نکنيد

مثلا الان سيب زمينى به قيافه ش ميخوره اينقدر خوشمزه باشه؟

نه!

.

.

يارو با بچه ش ميره ميوه فروشي بچه هي موز ميخورده

مغازه دارصداش درمياد!

باباهه ميگه: ولش كن آقا بچم عقب مونده س!

مغازه داره ميگه : مرتیکه اگه عقب مونده ست چرا پياز نميخوره؟؟!

.

.

اولین حقیقت تلخی که بهش پی بردم وقتی بود که

دختر همسایه بهم گفت مامانم بهم گفته دیگه شما بزرگ شدید نمیتونید باهم بازی کنید..

.

.

یادش بخیر اون زمان سر امتحانای دینی

اگه جواب سوالی رو نمیدونستیم مینوشتیم "ایمان، تقوی، عمل صالح"

تو 90% مواقع حداقل نصف نمره رو میگرفتیم

.

.

از نظر مامان بزرگم هر بازي با توپي كه پخش ميشه، فوتباله

.

.

ال 90 از پشت شبیه ایناس که شلوارشونو تا شیکمشون می کشن بالا

.

.

من اگه مجری اخبار ناشنوایان بودم

اوضاع مملکت رو با یه انگشت توصیف میکردم!

.

.

مسواک زدن بجز اینکه خواب آدم رو بپرونه

فکر نکنم خاصیت دیگه‌ای داشته باشه

.

.

ايرانيا وقتي از خونه ميرن ميگن اخيش پوسيديم تو اون چار ديواری

وقتي برميگردن ميگن هيجا خونه خودِ ادم نميشه .!!

.

.

اينايى که تو خانواده هاى پولدار به دنيا ميان

مثل کسايى هستن که بازى کامپيترى رو با کد تقلب بازى ميکنن

افتخاراتشون حساب نيست

.

.

سيبيل شهرام ناظرى يه کم ديگه بلند بشه انجير ميده

.

.

امروز رفتم کبابی زده بود 100% گوسفندی

بعد اینکه کبابو خوردم تازه فهمیدم با من بود

.

.

بحث جام جهانی بود تو تاکسی

راننده ازم پرسید طرفدار کی هستی؟گفتم هندوراس

گفت مرتیکه احمق خود ملتش خبر ندارن تیمشون تو جام جهانیه تو چطوری طرفدارشی!؟

.

.

به مناسبت درگذشت حمیرا

رئیس اتحادیه کامیون داران یک هفته عزای عمومی اعلام کرد

.

.

محسن چاووشی دیگه علناً داره از خودش صدا موتور وسپا درمیاره....

.

.

تو ایران اونقد حقت خورده میشه که وقتی بهش میرسی

فک میکنی بهت لطف کردن

.

.

دانشجویی که 20 بگیره دانشجو نیست دانش آموز مقطع ابتدایی است

 

.

.

عشق مثل عسل میمونه

البته چون هوس کردم گفتم :)))

وگرنه تا دیروز شبیه سالاد الویه بود

.

.

عربستان به نقض حقوق بشر تو ایران اعتراض کرده و ازش انتقاد کرده :|

مثل این میمونه که علی اصحابی بیاد از محسن چاوشی انتقاد کنه :))))

.

.

تو خیابون وایساده بودم که یه دختره اومد ازم سوال کرد :

ساختمان فارابی کجاست ؟

گفتــــم :اون ساختمونه رو میبینی اونور خیابون اونجاس

گفت :باید برم اونــــــور خیابون؟؟؟

من:نه نیاز نیست شما بری اونطرف .ساختمونو میگیم بیاد اینور!!!!!!!

دختره :بی ادب منو مسخره میکنی؟؟یعنی من نمیفهمم؟!!!

من :نیاز نیست تو رو مسخره کنن تو فابریک مسخره ای

بین همین صحبتا بودم که یه دختره دیگه اومد

ازم سوال کرد :ببخشید آقا مستقیم کجا میشه؟؟؟ ؟

من :یکم برو بالا تر بپیچ دست چپ ....اونجاس .

دختره:آقا متشکرم

.

.

یه سری از قندا هم هستن

که هر چی قلوپ قلوپ چایی بخوری

اب نمیشن برن پایین

فک کنم ساقه طلایی قاطی شونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 703
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,939
  • بازدید ماه : 4,917
  • بازدید سال : 42,900
  • بازدید کلی : 601,332
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: