loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 128 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

جدید ترین پست های فیسبوکی طنز و خنده دار خرداد 93

جدید ترین جملات طنز و خنده دار خرداد 93

بعضی وقت ها عقـــل زن یه چیزی میگه و قلبــــش یه چیز دیگه...

اما...

هر دوشون اشتباه می کنن!

زن باس ببینه آقـــاش چی میگه...


.

.

مامانم داشت میرفت بیرون.......گفت ظرفا رو بشور

خبر‌نداره اون روز همه قاشقا کثیف بودن.....با نعلبکی غذا خوردم :|

.

.

مورد داشتیم طرف چیپس خریده و توش واقعا چیپس بوده!!!!

جزییات کامل این اتفاق نادر در دست پیگیری می‌باشد

.

.

دو ساعت بود اومده بودم تو اتاق، تو کلوب بودم.

مامانم در زد گفت چکار میکنی؟

گفتم دارم ادبیات میخونم.

گفت :خیلی خوب، پس برای اینکه بهتر بفهمی بیا کتاب ادبیاتت رو هم ببر . . .

.

.

"بیا دوست معمولی باشیم"

 

ترجمه: بخواب تو آب نمک هروقت حوصلم سر رفت باهات بازی کنم

.

.

مامی بزرگ من بعد از 50 سال زندگی با بابابزرگم !!!

و کلی پسر و دختر و نوه و نتیجه !!!!

هنوز به پدر بزرگم میگه حاجی آقا !!!!

حالا یه دختره 10 دقیقه نیست شماره منو گرفته

اس ام اس داده : نفس من چطوره ؟؟

.

.

میگم خر هم زیاد شده هاااا

تو خیابون یکی از دوستامو دیدم ، داد زدم : خـــــر

همونجا یه 8-7 نفری برگشتن :||

.

.

روزی جوانی غرق در فکر به پیر مسن و با تجربه ای  رسید ...

با گله و ناراحتی از او پرسید : ای بزرگ دانا

چرا مردم اینگونه بی رحم شده اند

چرا دیگر بخشش جایی در دل مردم ندارد ؟

چرا مثل زمان های گذشته مهربان نیستند

پیر اندکی مکث کرد سپس لبخند زد و به جوان گفت :

من چه نمیدونم مرتیکه :)))

.

.

کامپیوترم ویروس گرفته

رفتم پول دادم آنتی ویروس گرفتم

نصب کردم بعد از صد ساعت اسکن نوشته:

آیا مطمئن هستید می خواهید ویروس هارا پاک کنید?

من = :|

ستاد مبارزه با مواد مخدر =: O

سازمان حفاظت محیط زیست =;)

.

.

تازه فهمیدم چون خرما سیاه هستش

تو مراسم ختم و عزاداری ازش استفاده میکنن !

خوب اگه اینجوریه همینجا وصیت میکنم

تو مراسم ختم من پاستیل نوشابه ای بدین ملت :)))

.

.

یکی از دخترای همسایه اس ام اسداده :

سلام من لپ تاپ خریدم صفحه کلیدش ژ نداره چیکار کنم؟

منم گفتم : جدی ی ی؟

اصلا خودتو نگران نکن

فقط سریعا زنگ بزن پلیس بگو لپ تاپ تقلبیه!!!

15 دقیقه بعد تو کوچه صدای آژیر پلیس میومد =)))

هیچی دیگه مامانش زنگ زد صدتا فوش داد :|

ولی کلا راضی ام از خودم :))

.

.

یخچال ﺍﺳﺖ دیگر

 

ﺻﺪﺑﺎﺭ ﺩﺭﺛﺎﻧﻴﻪ ﻫﻢ ﺑﺎﺯﺩﻳﺪﺵ ﻛﻨﻰ ﺍﺯ ﺭﻭ ﻧﻤﻴﺮﻭﺩ همچنان آﺭﺍﻡ ﻭﺻﺒﻮﺭ ﺧﺎﻟﻰ ﻣﻴﻤﺎﻧﺪ!!!

.

.

مورد داشتیم طرف گول نگاه دختره رو خورده

الان نگاه دختره گول نداره

بی مزه هم خودتونین!

.

.

وقتی تو رفتی

 

وقتی تنهام گذاشتی و رفتی

 

.

.

.

.

خیلی حال داد

 

همیشه شارژ دارم دیگه :)

.

.

اگه دوستام می تونستن 5 ثانیه بعد از اینکه گوشی رو قطع می کنم رو بِشنون

تا الان هیچ دوستی نداشتم !

.

.

مورد داشتیم دختره تو گوگل سرچ کرده : “غذا با تخم مرغ”

گوگل جواب داده:

متاسفم واسه اونی که میخواد تو رو بگیره !

.

.

ﺍﻣﺮﻭﺯ رفتم بانک ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﺸﺎﺟﺮﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ

ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺖ :

ﻧزﺍﺭ ﺩﻫﻨﻤﻮ ﻭﺍ ﮐﻨﻢ ب*ر*ی*ن*م بهت …

ﯾﻌﻨﯽ این بشر ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺶ ﺩﺭﯾﭽﻪ ﺍﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺭﻭی ﻋﻠﻢ ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯼ

ﻭ ﻣﺒﺤﺚ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺁﻧﺎﺗﻮﻣﯽ ﺑﺪﻥ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ !

.

.

یکی از بهترین مزایای اینترنت در ایران اینه که:

میتونین در زمان لود شدن ، برین دسشویی یا حتی حموم برین!!!

.

.

از بین خواننده ها فقط قمرالملوک وزیری

و مرحوم هایده برای این جام جهانی آهنگ بیرون ندادن :|

.

.

به سلامتـی والیبالمون که تو برزیـل برزیلـــو برد …

به امید خـدا فوتبالمونــم آرژانتین رو …

خــب مثه اینکــه از اتاق فرمان دارن اشاره میکنن …

که  شکر زیادی نخور … :|

.

.

استامینوفن هم بچه خوبیه کارش بد نیست

فقط انقد ژلوفن و زدن تو سرش عقده ای شده :|

.

.

یادش بخیر یه زمانی اسمِ تابستون میومد یاده گیلاسو هندونه و… اینا میوفتادم.

الان ساپورت همه چیو عوض کرده :|

.

.

های های هی هی آی آآآآی های های هی هی آی آآآآی های های هی هی آی آآآآی

متن ترانه آهنگ شهرام شکوهی ویژه جام جهانی

.

.

ﺑﺎ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻫﺮ ﻭﺭﻕ ﺍﺯ ﺟﺰﻭﻩ ﻫﺎﻡ ﺣﺲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺑﺎ ﻛﺎﺭﺕ ﺻﺪ ﺁﻓﺮﻳﻦ ﺳﻮﻡ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ

ﺑﺎﻳﺪ تو اوج ﺍﺯ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﺧﺪﺍﻓﻈﻲ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ :|

.

.

همیشه از بچگی یه موضوعی برام سوال بوده…

این چوب بستنی ها هست که دکتر ها می کنن تو حلق مریض

کیم هاش رو کی خورده!؟

.

.
ﻣﻦ همه بهم میگن ﺻﺪﺍﻡ ﺧﯿﻠﯽ شبیه محسن یگانه است

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﻤﺎ!

ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ ﺻﺪﺍﻡ شبیه دست فروشای 4شنبه بازار میشه !!! ((: ^_^

.

.

مورد داشتيم طرف رفته خواستگاري اونوقت باباي دختره پرسيده داماد چه کاره هست?

باباي پسره گفته : پسرم مديره ....

مديره گروه لاینه.....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,689
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,925
  • بازدید ماه : 5,903
  • بازدید سال : 43,886
  • بازدید کلی : 602,318
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: