loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 92 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس و پیامک جدید به زبان ترکی آذری خرداد 93

 

سری جدید اس ام اس های عاشقانه و احساسی خرداد 93

محبت قوجالماز

عشق آزالماز

دوست آیرلماز

یاخچلیق یرده قالماز

دوست دوستی آتماز

یاریما اولسون سلام

قوی کی دییم بیر کلام

ایستییرم من سنی

ایسته منی والسلام





عزیزیم آشا آشا / سو گلیر داشا داشا

بیر جانم وار ثروتیم / اودا قربان داداشا




بیر دنیز دوشون سوسوز / بیر انسان دوشون موتسوز

بیر بهار دوشون چیچک سیز / بیرده منی دوشون سنسیز

هیچ الورمو؟




سن سن حیاتمن معناسی

سن سن سوگیمین رویاسی

سن سن دنیامین دنیاسی

سنی چخ ایستیرم کلم دلماسی




بی وفا جانان یولوندا جان گویان دیواندور.شاهیدیم بو مطلبه شمعه یانان پرواندور. شمع

یولوندا یانماغا,پروانه ایلر افتخار.شمع دیر بیچاره پروانه,عجب دیواندور

 

 

چوخ گوزه للر گوردوم  آختاردیم بوتون دونیانی من
تاپمادیم  عالمده اوز.کونلوم سئون جانانی من
بی نوا پروانه لر تک  یئتمه دیم مقصود یمه
عشق سوداسیله  یاندیردیم  بو شیرین جانی من
نازنین آهو باخیشلی  چوخ پری لرگورمو شم

سئومه دیم اوزسئوگیلیمدن باشقابیرجیرانی من


Öperim dudaklarından gül kokulu yanaklarından her dem gözlerimin hapsindesin kalbimin tek sahibisin… Sevgililer günün kutlu olsun
ترجمه فارسی

لبانت و گونه هات رو که بوی گل میدهند رو میبوسم هر لحظه در حبس چشمانم هستی و تنها صاحب قلبم . . . روز عشاق مبارک

توتولوپدی اورگیم،قلبیمه اوت سالدی فلک
گوزیمی آتدی کؤزه شادلیغیمی آلدی فلک
قفسه سالدی بوغم،بوغدی داریخدیردی منی
منی سیندیرماقینان اوزسازینی چالدی فلک

من سنه ویرسام اگر بیر اسمس شاد الرم
اورگیمد سوزوم اولسا سنه دایورد الرم
اورگیم سوزلرینی من سنه فریاد الرم
سنی من عشقیمینن یاد و نگهدار الرم

عشق یولونا جان ساتانلار ساغ بولسون
غم یولونا داش آتانلار ساغ بولسون
ایندی بیزدن اونوپ اوسن بالالار(فرزندان ما)
آرام دییپ آد توتانلار ساغ بولسون

اگر بیز ایکیمیز ده یاپراق اولساق پاییز فصلینده من

سنن تئز یئره دوشه جاغام تا سن دوشنده سنی

اوز قوجاغیما آلیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,511
  • بازدید ماه : 4,489
  • بازدید سال : 42,472
  • بازدید کلی : 600,904
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: