loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 133 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

جدیدترین استاتوس های خنده دار فیسبوکی تیر 93

سری جدید استاتوس های خنده دار فیسبوکی تیر 93

مادربزرگ چیست؟

پیرزنی درفامیل که بایک جمله فامیل رابه هم میریزد

وبعد به دخترش میگوید: مادر مگه من چه گفتم !!!

.

.

ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﺯﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﻪ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﮔﺬﺭ ﻣﻮﻗﺖ توي خيابون ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ

ﺣﺴﺮﺕ ﺑﺨﻮﺭيم ..!

.

.

دلتون رو به چند تا چیز خوش نکنید!

۱.به کسی که وعده میده سر جلسه امتحان، تقلب برسونه

۲.به استادی که در طول ترم همش میگه و میخنده

.

.

ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ اون شب ﻫﻠﻨﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﭙﺎﻧﯿﺎ ﮐﺮﺩ

ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ آرمین ﻧﮑﺮﺩ

.

.

سرعت اینترنت اینقدر پایینه که فک کنم بجای دانلود

یه چیز داره از سیستمم اپلود میکنه!!

.

.

تقسیم کار منطقی من....

اول تو انجام بده من استراحت میکنم

بعد من استراحت میکنم و تو انجام بده

.

.

قدیما بهشون می‌گفتن سیا‌سوخته لاغر مردنی . . . .

اما حالا علم پیش‌رفت کرده ...بهشون می‌گن...داف برنزه!!!

.

.

ﺁﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﺶ ﭘﺎﯼ اینترنتو ، وایبرو ، تانگو , واتس اپو، لاينه , ﻣﺮﯾﻀﻪ , مرﯾﺾ

ﻭ ﻫﻤﻮﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺭﻭﺯﻩ ﺑﺮ ﺁﺩﻡ ﻣﺮﯾﺾ ﻭﺍﺟﺐ

ﻧﯿﺴﺖ!

ﻭﺍﻟسلام

.

.

زمانی که من پسر بودم

چیه!؟فکر کردین الان دختر شدم...

.

.

از گفت و گوهای رایج من و مامانم

 

میتوان به گشنمه و کوفت بخوری اشاره کرد

.

.

مامانم اگه حوصلش سر بره یه پرتقال میگیره پوست میکنه

 

و با چاقو هر تیکه از پوستشو به هزار تیکۀ کوچکتر تبدیل میکنه

 

تا اینکه ما بریم نجاتش بدیم

.

.

شبکه خبر اسم ویژه برنامه جام جهانی رو گذاشته

"جام قهوه ای"

بدبخت برزیل این همه خرج کرد آخر شبکه خبر......

.

.

یکی بیاد به مامانم بگه من شکمو نیستم

 

فقط نسبت به غذاهای توی یخچال احساس مسئولیت میکنم

 

.

.

دیشب شروع کردم با مخاطب خاصم دعوا ...

که آره من مطمئنم تو با کسه دیگه ای ؛

اونم آخرش گفت بابا اصلـا اگه شک داری بیا خطامون عوض !

هیچی دیگه دیدم آبروم در خطره بش گفتم نه عزیزم من به تو اعتماد کامل دارم

فقط میخواستم ببینم چقد دوسم داری ...!

.

.

ﺷﺐ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎ ﺍﺭﮊﺍﻧﺘﯿﻦ......ﻫﺘﻞ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ :

.

.

.

.

ﮐﯿﺮﻭﺵ : ﺑﺮﻗﺎ رو قطع میکنم، ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻫﺮﮐﯽ ﻣﯿﺨﺎﺩ ﺑـﺮﻩ ، بـﺮﻩ

.

.

خداییش کیا فک میکردن کاستریکا اروگوئه رو ببره؟

تازه اونم ۳-۱؟؟

در نظرسنجی برنامه شبکه سه ۱۳هزار نفر دقیق پیش بینی کردند..!

یعنی واقعا؟

.

.

تا حالا دقت کردین هر بازیکنی که گل میزنه

بعد از خوشحالی جوراباشو میکشه بالا؟؟؟

.

.

 دیگه تصمیم دارم هروقت احساس بدبختی و بیچارگی بهم دست داد

با خشونت و دعوا برگردم به خودم بگم :

بدبخت تر از ستایش که نیستی؟هستی؟؟

.

.

من وقتی بابا بشم ﻫﻤﯿشه چک میکنم ببینم پسرمـــــ چی دانلود میکنه!!!

و دخترم چی آپلود!!!

بعله ما تمام چم و خمارو از حفظ شدیم !!!

.

.

سلامتی استادی که سر جلسه امتحان دید برگم سفیده

اومد در گوشم گفت نگران چی هستی؟ اسمتو بنویس بقیش با من!

ولی حیف بیدار شدم بقیه خوابمو ندیدم

.

.

از دوستم پرسیدم پنچرگیری بلدی چرا مکانیک نشدی؟

گفت تو که چای ریختن بلدی چرا آبدارچی نشدی!!!!

خیلی قانع شدم...

.

.

کیروش همینقدر که بتونه جلوی بچه های تیم ملی رو بگیره

وسط بازی نرن از مسی امضا بگیرن کار بزرگی کرده :)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 544
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,780
  • بازدید ماه : 4,758
  • بازدید سال : 42,741
  • بازدید کلی : 601,173
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: