loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 92 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

استاتوس های جدید باحال خنده دار تیر 93

جدیدترین استاتوس های باحال خنده دار تیر 93

ﺑﻪ مخاطب خاصم ﻣﯿﮕﻢ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻩ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺰﺍﺣﻤﻢ ﻣﯿﺸﻪ ، چیکار کنم ؟
ﻣﯿﮕﻪ ﻋﮑﺴﺘﻮ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﻔﺮﺳﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﮕﻪ !
من
بازم من
و باز هم من
اصلا خاک بر سر من !

+
+
+
به بعضیا باید گفت عزیزم
.
.
.
.
به بعضیا هم نباید گفت عزیزم
والا به همه که نباید گفت icon neutral استـــــاتوس های جدید تابستان۹۳

+
+
+

ته دیگ است دیگر

گاهی جوری میچسبد به ته قابلمه که یک خانواده را ماتم زده میکند !
+
+
+
مورد داشتیم دختره موقع رانندگی میخواسته کلاج بگیره

غرورش اجازه نداده گفته اون باید منو بگیره !

+
+
+
تو پاکستان هم یک برنامه هست

به اسم بفرمایید بمب

هرکی بهتر منفجر شه برنده است
+
+
+
مورد داشتیم به طرف گفتن از آرزوهات بگو

شروع کرده از ما حرف زدن !

بهله !

+
+
+
دیگه شورشو در آوردن

اول میگفتن mersi

بعد شد merc

بعد شد mer۳۰

بعد شد mer۲۰+۱۰

دیروز یکی برام پیغام فرستاده ۱۰-۱۵+{۲ (mer{ (۱۰+۴۰

فکر کنم ۲ سال دیگه معادله ۶ مجهولی و انتگرال میفرستن !

خب بگو ممنون چه کاریه عاخه:|
+
+
+
فلشم رو تو ماشین جا گذاشتم بابامم با ماشین بیرون بوده !

یهو زنگ خونمون خورد گفتم کیه ؟

بابام گفت : منم ام جی ( MJ ) ، باز کن زاخار
+
+
+
یادته سرکلاس تخته پاک کنو خیس میکردیم میکشیدیم روتخته فکر میکردیم خیلی تمیزشد . . . ؟

بعدکه تخته خشک میشد تازه میفهمیدیم که چه گندی زدیم !

الان یه همچین حسی نسبت به زندگی دارم !
+
+
+
شونه آدم که هیچی …

شونه تخم مرغم پیدا نمیشه سرمونو بذاریم روش یه دل سیر گریه کنیم !
+
+
+
پروانه اگر سوخت به جهنم … !

می خواست دور شمع قرتی بازی در نیاره خاک بر سر …
+
+
+
هوا یه جوری شده یکی با بافت و شال گردن و کلاه و چکمه میاد بیرون،

یکی با تیشرت و دمپای لا انگشتی icon neutral استـــــاتوس های جدید تابستان۹۳

هر ۲ نفر هم رضایت کامل دارن !
+
+
+
انقدی ک توخودتو میگیری

اگه سگا دزدا رو میگرفتن مشکلات مملکت حل بود
+
+
+
مورد داشتیم ۴شنبه سوری زیر پای پسره ترقه انداختن

برگشته گفته ایشششششش، بیشعورای کثافططط!!!
+
+
+
به رود گفتم چقدر زلالی ؟!!!
گفت ششششششششششششش !
چیه ؟؟؟؟؟؟؟ صدای آبِ دیگه !!!
توقع داشتی حرف بزنه ؟؟؟
قیافه شو … لابد دانشجو هم هستی ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 2,390
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,503
  • بازدید ماه : 11,543
  • بازدید سال : 49,526
  • بازدید کلی : 607,958
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: