loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 65 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

جدیدترین جوک های طنز و خنده دار تیر 93

برام یه سوال پیش اومده
چرا هروقت ما سر کلاس به درسای استاد گوش میکنیم استاد نمیفهمه و تشویقمون نمیکنه
ولی تا یه لحظه یه چرت کوچولو میزنیم استاد باید مچمونو بگیره و انقددددد بد ضایمون کنه؟
آخه چرا؟؟؟؟؟
خدافظ من برم تو افق


سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

 

آقا(aقa،عاقا)دیشب باخونواده رفتیم عروسی یکی از آشناها،ولی نمیدونستم کدوم یکی از پسرای اون خونواده دوماده.
من یخورده دیر تر از بابام رفتم داخل،دیدم جلوی در دوماد واستاده با ی تریپ کاملا شخصیتی،اصلا مجذوبش شدم
هیچی دیگه باهاش روبوسی کردم و تبریک گفتم آخرشم گفتم ایشالله خوشبخت بشین،به پای هم پیر شید
یخورده حالتش عوض شد ولی ازم تشکر کرد. رفتم تو بعد چند دقیقه دوماد با فیلمبردار وارد مجلس شد تازه فهمیدم چه گندی زدم
اونی که من باهاش روبوسی کرده بودم داداشه دوماد بوده
هیچی دیگه دوباره همون تبریک گویی و آرزوی خوشبختی رو نثار دوماد اصلی کردم

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

 

 

رفیقم باباش فروشگاه مواد غذایی داره،، عاغا ی روز باباهه واسه فروشگاه برنج آورده بود..رفیق منم پرسید چیه برنجش؟؟!! یهو دیدم باباهه ..ی قر کمر اومدو شرو کرد بشکن زدن : آی هایلی هایلی هایلی، شام و ناهار چ عالی... اون لحظم فروشگاه پر مشتری بود.. کم مونده بود مشتریا برن و قفسه هارو گاز بگیرن... منم ک بصورت کاملا نا محسوس ی لبخند ملیح رو لبم اومدو ب آرامی رفتمو تو افق محو شدم..

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

 

 

از یه کسی میپرسن تا حالا عاشق شدی؟
میگه: عاشق نشدم ولی معشوق خیلی ها بودم

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

 

 

باور کنید اگه اول کتاب های درسی یه ۱۸+ می ذاشتن ما الان در همه ی رشته ها فیلسوف بودیم

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

 

 

دقت کردین؟
زیباترین حالت یخچال وقتیه که الویه توش داره

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

خوشحال و مسرورم
همانند دانشجویی که معتدل ترمش ۱۲ شده و از خطر مشروطی در امان مانده است

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

 

 

اول مرغ بود یا تخم مرغ رو ول کنید …
اولِ اولِ اول کلیپس بود بعد دختر یا دختر بود بعد کلیپس ؟؟؟

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

بی شعورایی که وقتی بهشون میگی:"قربونت برم" میگن کی قربونم میری، دانشمندا ب نتیجه خاصی دربارشون نرسیدن

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

امروز داشتم درس می خوندم نوشته بود دارای 55 درجه زاویه به سمت افق
شما این مساله رو برام حل کنین لدفاً

سری جدید جوک های طنز و خنده دار تیر 93

 

 

جوک ضد دختر 93
دیشب به مامانم میگم منو بفرست خونه شوهر خودتو راحت کن !
میگه اولا کسی از جونش سیر نشده بیاد تورو بگیره
دوما حق الناسه ما خودمونو راحت کنیم دیگران رو ناراحت !
الان تنهای سوالی که پیش میاد اینه که شما خواهر گمشده ندارین ؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 2,390
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,508
  • بازدید ماه : 11,548
  • بازدید سال : 49,531
  • بازدید کلی : 607,963
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: