loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 61 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه تیر 93

اس ام اس های جدید عاشقانه تیر 93

حــــــــیـــــــــــف کــــــه بـــرای مـــن جـــــــایــــگــــزیــــن نــــداری و تـــــکی .

واگـــــرنـــــه به خـــــدا تــــــا الـــــان تـــعـــــويـــضــــــت کـــــرده بـــــودم

~~~~~~~~~~~~~~~

باز هم بوی تورا میشنوم..........میدانی؟؟؟

درباغ شکوفه نارنج میچینند.....

~~~~~~~~~~~~~~~

الهی برسد شبی که گوش تلفن کر!!!

دوستت دارم را در گوش خودت بگویم

~~~~~~~~~~~~~~~

ﺁﻏــﻮ ش ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ تــو ﺟـــــــﺎ ﺩﺍﺭﺩ ...

ﺍﮔﺮ ﺧـــــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ

ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨـــــــﻮﯼ

تــو ﺭﺍ ﻓﺮﯾـــــــﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ...

ﻣﺨـــــــﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣـــــــﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﻫﻢ تــوﯾﯽ ...

~~~~~~~~~~~~~~~

چــــِشـــمایـــه "تـــو" خـــودِش یــة اِســـتـِـراتـِــژیـــة

واســـه اَســیـــر کـَــردَن مَــــن...

~~~~~~~~~~~~~~~

" سال هاست معلقم

در آسمان چشمانت

یا دستم را بگیر

یا رهایم کن

تعلیق، فقط به کار قصه ها می آید ... ! "

~~~~~~~~~~~~~~~

چقدر شیرین است....

...یاد تو بودن!

در این روزگار تلخ...

~~~~~~~~~~~~~~~

صورتت شعر است و هر یک تار زلفت مصرعی

شعر را یک مصرعِ پیچیده زیبا می کند....

~~~~~~~~~~~~~~~

ریه ها اندامهای بیخودی هستند،

برای تنفس

در هوایی که تو نباشی...

~~~~~~~~~~~~~~~

تـــــــــــــو

تمام الفبا می شوی

و مـــــــــن

دوباره باید یاد بگیرم

که چطور

می شود نوشت!

~~~~~~~~~~~~~~~

▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│

└└└└└└└└└└└└└└└

.من مثل پیانو هستم ، مرا بنواز تا ببینی چه ریتم زیبایی دارم. . .

~~~~~~~~~~~~~~~

خوشبختی داشتن کسی ست

که بیشترازخود ، تو را بخواهد

و بیشتر از تو … هیچ نخواهد . . .

~~~~~~~~~~~~~~~

زندگی را بی بهانه میخواستم

ولی غافل از اینکه داشتن تو

قشنگترین بهانه ام شد . . .

~~~~~~~~~~~~~~~

قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود

~~~~~~~~~~~~~~~

در سینمای چهار بُعدی چشمانت

برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .

~~~~~~~~~~~~~~~

یعقوب یادم داده است ، دلبرت وقتی کنارت نیست

کوری بهتر است از دیدن . . .

~~~~~~~~~~~~~~~

یادت باشد

به خوابم آمدی

بیدارم کنی بِبوسمت!

~~~~~~~~~~~~~~~

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست........؟

آره یا نه.......؟

~~~~~~~~~~~~~~~

همین مسیر را مستقیم برو

میرسی به یک دو راهی

یکی به من ختم میشود

و دیگری به ختم من!

~~~~~~~~~~~~~~~

مــن نه "مـــجــنــونم" نه "فـــرهاد" ولــی بی گــمـــان راه اونــارو مــیرم،نـــمــی

خـــوام

مـــثـل "شــیرین"لـیــلــی" به درد "عــــــــشــق" بـــــســوزم...!

~~~~~~~~~~~~~~~

ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮔﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﮑﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻣﻦ؛ﺩﺭ ﻣﻦ! ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﺳﺖ

ﮐﻪ

"ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻮﻡ..."

~~~~~~~~~~~~~~~

اکنون اگر چه در قلبم نیستی،اما به حجم تمام سکوتی که در قلبم گذاشتی،دوستت دارم...!

~~~~~~~~~~~~~~~

چشمان تو تنها چراغ "سبز"یست که مرا "متوقف" کرد..!

~~~~~~~~~~~~~~~

گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم...

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...

~~~~~~~~~~~~~~~

سر به سر رویاهایم نگذار ...

مگر نمی بینی آرام گرفته اند تا رویاهای تو به سرانجام برسند ....

~~~~~~~~~~~~~~~

یک صندلی نزدیک تر به تو نشستن

چند قدم بیشتر با تو راه رفتن

خوشبختی

کوچکترین لحظه های حضور توست !

~~~~~~~~~~~~~~~

عــــــــاشـــــــقانه ساده ی من. . .

هنوزم دوسش دارم...

همین!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,361
  • بازدید ماه : 4,339
  • بازدید سال : 42,322
  • بازدید کلی : 600,754
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: