loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 220 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

فال روز دوشنبه 23 تیر 93

فال روز دوشنبه 23 تیر 93

 

فال روز دوشنبه 23 تیر 1393 در ادامه مطلب ...

فال روز دوشنبه 23 تیر 1393,فال روزانه 23 تیر 93,فال روز,فال روزانه 93/4/23,فـال روزانـه,فال روزانه دوشنبه 23 تیر 1393,فال 23 تیر 1393,فال امروز 23 تیر 93,فال روزانه بیست و سوم تیر 1393,فال 23 تیر 93,فال دوشنبه بیست و سوم تیر 93,امروز 23 تیر 93,فال امروز دوشنبه 23 تیر 1393,فال امروز بیست و سوم تیر 93,فال روزانه 23 تیر 1393,فال روز دوشنبه بیست و سوم تیرماه 1393,فـال روزانه 1393/04/23,Daily Omen,طالع و فال تیرماه 1393,فال امروز دوشنبه 23 تیر 93,فال جدید,فال 1393/4/23,فال دوشنبه 23 تیر ماه 1393,فال روزانه دوشنبه 23 تیرماه 93

 

فروردین:

ارزش های خانوادگی و سنت های ملی برایتان معنای بیشتری پیدا می کنند. مجبور می شوید که در این حیطه های زندگی کمی عمیق تر شوید. آماده باشید تا نقش فعال تری در زندگی خانواده تان و برنامه های خانه داشته باشید.

اردیبهشت:

فعالیت های مفرح با خانواده برایتان طبیعی است. کارهای مرتبط با بچه ها و خانه برای انجام دادن ساده و لذت بخش هستند. اگر خسته و پر استرس هستید، امور خانه روش خوبی هستند تا بتوانید به وسیله ی آنها تعادل درونی و سلیقه برای زندگی را دوباره بدست آورید.

خرداد

امروز نمی توانید از دردسرهای مالی و خانگی اجتناب کنید که به میزان زیاد عواقب رخدادهای دیروز هستند. تعامل شما با والدین و اعضای خانواده ممکن است صمیمی تر شود. اگر خانه اجاره بدهید یا در آن مستاجر داشته باشید مسایل بیشتری نیز برایتان پیش خواهد آمد.

تیر:

امروز برایتان سخت نخواهد بود که کمک دست، همراه و اطلاع دهنده پیدا کنید. تنها کمترین تلاش در نقش خودتان برایتان کافی خواهد بود تا به صدها مساله رسیدگی کنید. کنجکاوی شما به سرعت راضی می شود به ویژه اگر علاقه به مسایل عملی دارید.

مرداد:

الان بهترین موقع برای جست و جوی رمانتیک بازی و برآورده کردن بلندپروازی های شخصی نیست. جنبه ی زیبایی همه چیز محو می شود، اگرچه اکثر شما برای آن بی تفاوت هستید. کارهای عملی مثل امروز خانگی، خانوادگی و مادی در برنامه ی امروزتان هستند.

شهریور:

آنهایی بیشتری موفقیت را به دست می آورند که به شدت احساس می کنند بخشی از یک خانواده ی خوب یا عضوی از یک تیم هستند. این آنها هستند که علی رغم شرایط احساس راحتی و آزادی می کنند. اگر روابط مثبتی با دوستان و خانواده دارید، آنها از رسیدگی به خواسته هایتان خوشحال خواهند شد.

مهر:

امروز برای رسیدن به اهدافتان از راه های خرافاتی پرپیچ وخمی استفاده می کنید. سعی نکنید هنگام حرف زدن بطور مستقیم و غیرمستقیم در جلوی خط باشید. اگر در ساحل هستید سعی کنید یک سایه پیدا کنید. اگر هم با امور روزمره سروکار دارید سعی نکنید رهبری کنید.

آبان:

ممکن است خودتان را در کنار دوستان قدیمی بیابید. این ها ممکن است اقوام، همکاران یا مشتریان شما باشند. این احتمال نیز هست که مدیران شما بخواهند شما را ببینند. دلیل آن هم ساده است: مثل بسیاری از آبان ماهی ها، شما هم کارمندانی عالی هستید که می توان در هر لحظه ای به شما تکیه کرد.

آذر:

امروز به سختی می توانید از آرامش و آستایش لذت ببرید. شرایط امروز شما را در تنش مداوم قرار می دهند. به منظور رسیدن به چیزی که می خواهید، مجبورید که ریسک کنید. طالعتان فکر می کند دلیلی وجود ندارد که نگران و عصبی باشید – کمک به شما خواهد رسید.

دی:

امروز روز خوبی است تا دیدگاه خود را گسترش دهید و توانایی هایتان را دوباره ارزیابی کنید. اگر عادتتان به بررسی همه چیز با ذهنی آگاه را ادامه دهید، می توانید شانس های واقعی، ونه فرضی خود را در نظر داشته باشید. روی رسیدن به هدفهایتان به تنهایی حساب باز نکنید – این برایتان تبدیل به بن بست خواهد شد.

بهمن:

دیدگاه رمانتیک به زندگی برایتان خیلی مناسب نیست. باید سعی کنید به جای آن عملگرا و واقع نگر باشید. ساده لوح نباشید؛ به جزییاتی توجه کنید که ممکن است برای کاری که انجام می دهید حیاتی باشند. حتی اگر هدفتان به اندازه ی دنیا بزرگ باشد، باید کوچک شروع کنید و آمادگی های کاملی برای خود ایجاد کنید.

اسفند:

عادت ها و نیازهای همسرتان مهم تر از ترجیحات خودتان هستند. در هر صورت، اگر معشوقه تان را به درستی دوست دارید باید هم همینطور باشد. خودخواهی بیش از حد در نقش خودتان اثباتی آشکار برای عاشق نبودن است، حتی اگر جمله هایتان برعکس باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,611
  • بازدید ماه : 4,589
  • بازدید سال : 42,572
  • بازدید کلی : 601,004
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: