loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 110 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های غمگین مرداد 93

سری جدید اس ام اس های غمگین مرداد 93

مسافر بی بدرقه من

اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم

باز به غیرت چشمانم که آبی پشت سرت ریختند . . .


.
.

بارها عاشق شدم اینبار نقلی دیگر است

بارها عابد شدم اینبار باری دیگر است

در خیالات خطا دیدم خودم را در برش

دیر فهمیدم که او دلدار یاری دیگر است

.

اس ام اس غمگین مرداد 93

.

او رفت ، همین …

قصه ام کوتاه بود ، به سر رسید !

کلاغ جان تو هم برو ، شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد !

.
.

انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت
این قدر که خالی شده بعد از “تو” جهانم…!


.
.
 
ایـــــــــن روزا ســـــــــردم . . .
به ســــــــــــردی اونــــور بالشــــــتم . . .
 
.
.

خــــــدایـــا . . . !
امروز را مهمـانــم باش . . .
به یــک فــنــجـان قــهــوه ی ٺــلــخ
وقتش رسیده طعم دنیایت را بدانی !

.

اس ام اس غمگین مرداد 93

.

گـــــــــم‎ شدہ‎ام . . .
میان ‎جمعی ‎آشنا ‎که ‎ھیچ‎ کدام ‎بوی ‎صـــــــــــــداقت ‎نمی‎دھند . . .

.
.

انصاف نیست . . .
دنیا آنقدر کوچک باشد که
آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی ،
و آنقدر بزرگ باشد که نتوانی
آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی !

.
.

غـــــــــم انگیز است . . .
نــــــــــوازش
تک تک
حروف
یک اس ام اس . . .

.

اس ام اس غمگین مرداد 93

.

ای کـــــــودک. . .
کفش هایم را نپوش
تلاش تو برای بزرگ شدنت غــــــمگینم می کند . . .
کــــــودک بمان ، کوچــــک بمان . . .
من در بزرگ شدنم دردهایی دیدم که کــــــــوچک کرد بزرگ شدنم را . . .


.

اس ام اس غمگین مرداد 93

.


همه رفتن کسی با ما نموندش

کسی خط دل ما رو نخوندش

همه رفتن ولی اون دل ما رو

همونکه فکر نمیکردیم سوزوندش . . .

.
.

گاهی دلم میخواهد. . .

دمپایی هایم را جا به جا بپوشم. . .

تا ببینم. . .

هنوز کسی حواسش به من هست یا نه. . . (!)


.
.

نمیدانم از کجا اما خورده ام به بن بست

تقصیر تو نیست;هیچ تفنگی گلوله را تا ابد در سینه اش نگه نمی دارد !!

دق کردم!

پشت خنده های تلخی که...

هیچگاه کسی به آن شک نکرد!!!

.
اس ام اس غمگین مرداد 93
.

این روزا شدم مثل "پیام بازرگانی" هر کـــــــــی به من میرسه,عوضم میکنه...


.
.

ساده پا پَس می‌کشم

هرچند

هیچوقت پای من وسط نبود . . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,134
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,370
  • بازدید ماه : 5,348
  • بازدید سال : 43,331
  • بازدید کلی : 601,763
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: