loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 72 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس دانشجویی

حالا که خبری نیست ز شوی، ز گواره تا گور دانش بجوی :)))
سازمان سنجش :|

كارت شارژ

بضی از این شارژایی كه میخرم ینی انقدر رمزش ساده‌ ست كه
ناخودآگاه حسرت میخورم كه چرا قبلا امتحانش نكردم :| !!


مطلب خنده دار در مورد باغ وحش

ﺑﺎﻍ ﻭﺣﺶ ﻣﻤﻠﻮ ﺍﺯ ﺟﻤﻌﯿﺖ ﺑﻮﺩ، ﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮﯼ ﺑﺎﻍ ﻭﺣﺶ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺷﺪ:
” ﺑﺎﺯﺩﯾﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﺍﺯ ﺩﺍﺩﻥ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﻏﺬﺍ ﻭ ﺧﻮﺭﺍﮐﯽ ﺑﻪ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﻓﺮﻣﺎﯾﯿﺪ .”
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﻣﺠﺪﺩﻥ ﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻮ ﺍﻋﻼﻡ ﺷﺪ
” ﺑﺎﺯﺩﯾﺪﮐﻨﻨﺪﻩ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﻓﺮﻣﺎﯾﯿﺪ !”
ﺍﯾﻦ ﻫﺸﺪﺍﺭﻫﺎ ﺑﺎ ﻟﺤﻦ ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺷﺪ
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ :
” ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻋﺰﯾﺰ ﺧﻮﺍﻫﺸﻤﻨﺪﯾﻢ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻏﺬﺍ ﻧﮕﯿﺮﯾﺪ !”


دانلود PES 2014

دوستم  منتظر کارای ویزاش اوکی بشه بعد تا آخر تابستون بره اروپا رو بگرده منم منتظرم PES 2014 بیاد ببینم میشه با هاشم بیگ زاده توپو از رونالدو گرفت یا نه !؟


اس ام اس در مورد ادامس

ان شاالله یه روزی اونقدر فرهنگ سازی بشه که
تا آدامست رو از جیبت درآوردی همه نگن به ما هم بده =)

دخترها وقتی ازدواج می‌کنن یه دغدغه دیگه به دغدغه‌هاشون اضافه میشه!
اینکه حالا شوهرم چی بپوشه!؟


چرا به اونی که اولین بار به ذهنش رسید زرشک رو سرخ کنه و بریزه توی پلو نوبل ندادن؟
خدمت به بشریت مگه فقط کشف قرص و واکسنه؟  (((:


کمک کردن یکی از سنت های دیرینه ایرانیان هست.
میخام یک پورشه بخرم. حساب کردم اگه هر ایرانی فقط 15 تا یک تومنی (150 ریال) بهم بده می تونم یکی بخرم.
ممنون از کمکتون شماره حساب **** **** 6037 9911


من که میدونم چه دسته گلى به آب دادى می خوام از زبون خودت بشنوم
قدیمی ترین تاکتیک اعتراف گیرى مادرها از بچه ها در طول تاریخ !!!


به سلامتی خودمون که خوبیم ولی بعضیا فکر میکنن خوبی از خودشونه !


کودک درونم تا آخرشهریور ماه بهم مهلت داده خواسته هاش رو بر آورده کنم وگرنه منو میزاره خونه سالمندان :|


ملت عکساشون دو نفره ست،
خاطره هاشون دو نفره ست،
تختاشون دو نفره ست، مسافرتشون دو نفره ست ...
من بیچاره کامپیوترم دو نفره ست!!!
با  برادرم شریکم!!!!!!!!!
:|


روزی  مردی که ادعای علم نجوم شناسی میکرد  نزد خلیفه آمد .
تصادفی کنار بهلول نشت . بهلول به او نگاه کردوگفت : میدانی کناره چه کسی نشسته ای .
منجم پاسخ داد:نه؟
بهلول گفت:تو که همسایه ات رانمیشناسی
چطور از ستارگان آسمان خبر داری؟


نصفه شبی یارو زنگ زده میگه شما؟؟؟
هیچی دیگه منم کلی عذرخواهی کردم
گفتم ببخشید گوشیمو اشتباه برداشتم…


اعتراف میکنم اولین بار که تو عمرم تقلب کردم سال اول ابتدایی سر امتحان ریاضی بود :
پیس پیس (من خطاب به جلوییم)
گردی عدد 9 سمت چپشه یا راستش ؟
جلوییم : چپ...
من : چپ کدوم طرفه ؟


گدا که میبینم ،
در دل نمیگویم راست میگوید یا دروغ ؟
بدهم یا ندهم ؟ ... آدم خوبی است یا نه ؟...
چشمانم را میبندم و کمکش میکنم
تا وقتی رفتم گدایی پیش خـــدا
نگـــوید که ........



انقد بدم میاد وقتی از خواب پامیشم به جای صبحانه، نهار میزارن جلوم :


من نمی دونم اون استادی که ترم قبل از درسش افتادم ، این ترم دوباره با چه رویی می خواد بیاد سر کلاس ؟ !

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

بعد از کار تو معدن سخت ترین کار دنیا نزدیک شدن به کنترل تلویزیونه وقتی بقیه دارن سریال میبینن !

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

امشب سر به موضوع الکی که حق با من بود با بابام حرفم شد
بابام هم میخواست معذرت خواهی کنه،
هم غرورش نمیذاشت
طی یه حرکت انقلابی رفت کولر و روشن کرد !
(((((:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

امروز وقتی مانیتور کامپیوترم رو تمیز کردم...
بعد از مدّت ها فهمیدم دختری که دوسش دارم خال نداره

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.

پسر بودن جرم نیست!

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 ... .

 بیماریست!
 بیاییدبا آنهامهربان تررفتارکنیم!:))
دخترا  موج مکزیکی


مامانم وقتی از دستم عصبی میشه میگه:
به خدا اگه برات خواستگار بیاد  به پسره میگم چه خری هستی

|:


در عجبم از ملتی که دوبل برگر و سیب زمینی سرخ کرده رو با نوشابه رژیمی میخورن !!!
واقعا چرا ؟!!!


تا حالا دقت کردین وقتی یه نفر شما رو دعوت دیدن یه فیلمی که قبلا خودش دیده میکنه تو مدت فیلمه یه جوری نگاتون می کنه که انگار خودش اون فیلمو ساختهههه

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

اصلا شور و شعف خاصی توی جمله “دیدی گفتم” وجود داره !

لامصب یه جور احساس دانایی خفن به آدم دست میده اون لحظه …

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

توجه کردین یادگاری های روی دیوار و صندلی کلاس های دانشگاه اموزنده تر از حرف های استاده؟

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

تو فیس بوک میگی پایتخت رومانی کجاست ؟
یارو لایک میکنه !!
مثل این میمونه که به یکی بگی ساعت چنده ؟ یارو ماچت کنه !!
اصن یه وضعی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,497
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,733
  • بازدید ماه : 5,711
  • بازدید سال : 43,694
  • بازدید کلی : 602,126
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: