loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 71 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

امسال عید اگه ایرانی‌هایی که دارن میرن آنتالیا همونجا بمونن و دیگه برنگردند میتونن اونجا رو اشغال کنن و اعلام استقلال کنن.
به شرطی که خریت نکنند و به خاطر گرفتن سبد کالا برگردند!

.
.

لذتی که تو پیچوندنِ چند روزِ پایانی سال هست، تو 13 روز تعطیلی بعدش نیست !!!

خاک تو سرم؛ نگاه به تاریخچه مرورگر اینترنتم میکنم،

خودم خجالت میکشم!!! :|

 

.
.

خدایا یا پول بده یا اگه پول نمیدی عقل درستو حسابی هم نده که حداقل شاد باشیم…!

.
.

امروز یه پیکان دیدم داغونه داغونا مال سال ۴۸بود اصن یه وضی!!!!

پشتش نوشته بود “هرچی دارم از دعای مادرمه!!! ” :|

یکی نیس بهش بگه خو بدبخت تو عاق والدین شدی کدوم دعا

.
.

ﺩﯾﺸﺐ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻣﯿﻼﻣﻮﻥ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺭﻩ ۴
ﺳﺎﻟﺸﻪ .…
ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ “ ﺍﯾﻦ ﻋﻼﻣﺖ ﺣﺎﮐﻢ ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺘﯽ ﮐﻮﻣﺎﻥ .”
ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺿﺎﯾﻊ ﻧﺸﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﻻﻣﺼـــﺐ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ
ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﺰﺍﺭﯼ …
ﺗﻮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻣﻮﻧﯽ ﺯﻭﻣﺒﻪ !!!
|:

.
.

هشدار جدی به همه هموطنان

در ایام نوروز از سروریس دهی اینترنت به میهمانها جدا خودداری کنید !

عواقبش رو هم خودتون میدونین !

.
.

دیشب به مامانم میگم منو بفرست خونه شوهر خودتو راحت کن.
میگه :

اولا کسی از جونش سیر نشده بیاد تو رو بگیره..
دوما حق الناسه، ما خودمونو راحت کنیم دیگران رو ناراحت؟ :)

.
.

دیگه شورشو در اوردن!
اول میگفتن mersi بعد شد merc بعد شد mer۳۰ بعد شد mer۲۰+۱۰ دیروز یکی برام پیغام فرستاده ۱۰-۱۵+{۲\ (mer{ (۱۰+۴۰.
فکر کنم ۲ سال دیگه معادله ۶ مجهولی و انتگرال میفرستن

.
.

ﺩﻭﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﻭﺍﺳﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺩﮐﺘﺮﺍ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ سبد کالا
ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﻟﻄﻔﺎ ؛ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺳﺨﺘﯿﻪ !

.
.

بچه که بودم آرزوم این بود که قارچ خور بشم،ولی نمیدونم چرا همه چی برعکس شد و شارژ خور شدم!

لامصب به روز نمیکشه :|

.
.

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺯﯾﺮﺁﺑﯽ ﻣﯿﺮﻥ ﮐﻪ ﻧﺼﻒ

ﺯﯾﺮ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺍﺭﺗﺶ ﺳﺮﺥ ﺑﻪ

ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺸﻮﻥ ﯾﻪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺭﻭ ﺁﺏ :|

.
.

فک کنم خدا موقع خلق ما دهه 60 ایا همینطور قشنگ Skip میزده و رد میشده و اصن هیچ توجهی به نیاز ها و option هامون نمیکرده :|

.
.

مورد داشتیم به دختره گفتن با دوس پسرت کجا آشنا شدی؟

گفته تو صف سبد کالا :))

.
.

من حاضرم شرط ببندم اونقدی که تو این چند وقته مردم با آهنگای تبلیغات لوسی و هایلی قر دادن با آهنگای شهرام شبپره قر ندادن !

.
.

یه شباهت خاصی من احساس میکنم بین مخاطب خاصم و تیکه آخر رانی هلو
لامصب به هیچ کدومشون دست پیدا نمیکنم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,384
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,620
  • بازدید ماه : 5,598
  • بازدید سال : 43,581
  • بازدید کلی : 602,013
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: