loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 61 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

به سلامتی دلم! که برای کسی دلتنگ شده. که حتی روحش هم از این دلتنگیم خبر نداره…
دله دیگه شعور نداره..

.
.

به سلامتی اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد وقتی نبودیم ازمون یاد کرد

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻌﻠﻮﻟﯽ ﮐﻪ ﮔﻔﺖ :ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﻣﯿﮕﻪ :ﺧﺪﺍ ﺭﻭ ﺷﮑﺮ!!!

 

.
.

به سلامتی اونایی که با هر چی بُر خوردن
آس موندن…

.
.

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺱ ﮔﻮﻟﺶ ﻧﺰﺩ ﺑﻠﮑﻪ ﯾﺎﺩﺵ ﺩﺍﺩ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﻩ …

.
اس ام اس به سلامتی جدید
.

به ســلامتی اونایی که به ظاهر آروم هستن ولی تو دلشون سونامیه . . .

.
.

به سلامتی کاج که تو اوج یخ بندون زمستون ذات سبزش رو نشون میده
وگرنه توی تابستون که هر علف هرزی ادعای سبزی داره.

.
.

به ســـلامتی ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﯽ ﮐﯿﻨﻪ
ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ
ﻫﺮﭼﻘﺪﺭﻡ ﺍﺫﯾﺘﺸﻮﻥ ﮐﻨﻪ
ﻫﺮﭼﻘﺪﺭﻡ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﺸﻮﻥ ﮐﻨﻪ
ﺑﺎﺯ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﺑﺮﺍﺵ ” ﺗـــﻨﮓ ” ﻣﯽ ﺷﻪ . . .

.
.

به سلامتی اونو یارش………….. منو یادش.

.
.

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون،
فقط یک کلمه میگه “ساعت چند؟؟ ”

.
.

به ســـلامتی کسایی که
به پای هم پــــیر شدن ولی از هم سیر نـــشدن . . .

.
.

سلامتی اونایی که وقتی دونفری از خیابون رد میشن همیشه سمت چپ وایمیسن …

.
اس ام اس به سلامتی جدید
.

به سلامتی تنهاییم
که هروقت بهش خیانت کردم
بازم اومد سراغم!!

.
.

به ســـلامتی اونایی که موندن زیر آواری که یه روزی محکمترین تکیه گاهشون بود . .

.
.

سلامتی خودم….
که بهتر از همه بلد بودم بهش دروغ بگم.
ولی نگفتم.
سلامتی خودم…
که راحت می تونستم خیانت کنم..
ولی نکردم.
سلامتی خودم….
که تو بدترین شرایطش هم ترکش نکردم.
سلامتی خودم… که این همه احمق بودم!

.
.

به ســلامتی عشق که
تلخیش شیرین بود و شیرینیش تلخ !

.
.

به سلامتیه دلی که خسته س ولی بازم رو پای خودش وایمیسته . . .

.
.

میگن کسایی که مشروب بخورن میرن جهنم !
جهنمی که ادماش مست باشن ازدنیایی که ادماش پست باشن خیلی بهتره . . .
سلامتی همه دوستام
.
.

به سلامتی اونایی که به خاطرمون میمونن نه توی خاطرمون . . .

.
.

ب سلامتی پسری که ب دختر مورد علاقش گفت : اگ بمونی میشی مادر دخترم ؛ اگه بری اسمت میشه اسم دخترم . . .

.
اس ام اس جدید به سلامتی
.

به سلامتی “حکمت
که هر وقت به ما رسید
شد “قسمت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 755
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,991
  • بازدید ماه : 4,969
  • بازدید سال : 42,952
  • بازدید کلی : 601,384
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: