loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 81 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

لبخند که میزنی …

پر میشوم از بهانه های خواستنت

پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت

و زمزمه های در گوشی !

 

 

.

پیامک عاشقانه

.

زندگی بوسه ایست

که از لبان تو پر میکشد …

.

پیامک عاشقانه

.

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم

از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟

و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم

گفتم ای کاش پناهم باشی

همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی …

و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم …

.

پیامک عاشقانه

.

دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد !

نفس است ؛ تا باشم ، تا باشی

.

پیامک عاشقانه

.

دنیا فهمید خیلی حقیر است

وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

.

پیامک عاشقانه

.

بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود …

.

پیامک عاشقانه

.

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد

وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی …

.

 پیامک عاشقانه

.

افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم

دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …

.

پیامک عاشقانه

.

هوای فاصله سرد است

من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم …

.

پیامک عاشقانه

.

می خواهم بدهم دنیا را برایم تنگ کنند به اندازه ی آغوش تو

تا وقتی به آغوشت می رسم بدانم همه ی دنیا از آن من است …

.

پیامک عاشقانه

.

تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت

برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است …

.

پیامک عاشقانه

.

“دلم گرفته برایت” زبان ساده ی عشق است

سلیس و ساده بگویم دلم گرفته برایت !

.

عاشقانه

.

خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی ، مهربانند …

.

پیامک عاشقانه

.

وقتی از همه دنیا ناراحتم

فقط با فکر کردن به تو آروم میشم

اما وقتی تو ناراحتم می کنی ، همه ی دنیا هم نمیتونه آرومم کنه !

.

پیامک عاشقانه

.

زندگی بهانه است !

من هوا را به امید همنفسی با تو تنفس می کنم …

.

پیامک عاشقانه

.

همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام

بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام …

.

پیامک عاشقانه

.

زندگی معنی پیچیده ای ندارد

همین که تو باشی این تمام زندگیست …

.

پیامک عاشقانه

.

به خاطر عشقت زنده نباش

به خاطر کسی زنده باش که به عشقت زندست …

.

پیامک عاشقانه

.

اعتراف می کنم به خیانت

که در نبودت با خیالت بودم …

.

 

 پیامک عاشقانه

.

دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو …

این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛

باور کن …

.

 پیامک عاشقانه

.

به خواب می روند مثل من

تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …

.

پیامک عاشقانه

.

خورشید بتابد یا نتابد

ماه باشد یا نباشد

شب و روز من یکی شده

فرقی ندارد برایم

همه چیز برایم رویا شده

عشق تو برایم آرزو شده

به رویا و آرزو کاری ندارم

حقیقت این است که دوستت دارم !

.

پیامک عاشقانه

.

من ز گهواره تا گور به جای دانش تو را میجویم …

.

پیامک عاشقانه

.

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همینطوره !

.

پیامک عاشقانه

.

نیاز که تو باشی

تمام من میشود “نیازمندیها”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,085
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,321
  • بازدید ماه : 5,299
  • بازدید سال : 43,282
  • بازدید کلی : 601,714
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: