loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 76 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
اس ام اس جدید خنده دار و توپ

همه گفتن : عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم : می دونم
گفتن : این یعنی دوستت نداره
گفتم : می دونم
گفتن : احمق یه روز می ذاره میره تنها می شی
گفتم : می دونم
گفتند : پس چرا ولش نمی کنی؟
گفتم : این تنها چیزیه که نمی دونم




اس ام اس خیانت عشق




من با کناری ات کنار نمی آیم !
کنار می روم
  


اس ام اس خیانت عشق




از درد دوست نداشتن هایت گفتم
خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است



اس ام اس خیانت عشق




بودم!
دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری
رفتــــــــــم



اس ام اس خیانت عشق




آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را نامردی می خوانند



اس ام اس خیانت عشق




اینجا زمین است زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی
فردا به خودم خواهی رسید
حال و روزت دیدنیست



اس ام اس خیانت عشق




هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس جریمه اش با من



اس ام اس خیانت عشق




دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت می کردی یا عدالت ؟



اس ام اس خیانت عشق




اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم



اس ام اس خیانت عشق




باران همیشه می بارد
اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,086
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,322
  • بازدید ماه : 5,300
  • بازدید سال : 43,283
  • بازدید کلی : 601,715
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: