loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 74 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

اینکه پسرا مشکل چی بپوشم ؟ ندارن

ربطی به ژنتیک و … نداره

کلا یه دست لباس تمیز بیشتر ندارن !

.

.

خدا نکنه ساپورت پاره مد بشه!!!

من دیگه توانشُ ندارم بخداااااا :|

.

.

اونقدر که لایک بعضیارو بزرگ کرد...

شیر مادر نکرد

.

.

مورد داشتیم دختره

دستشو کرده تو چکمش گردنشو خارونده !

.

.

اینقد بدم میاد از اینایی که ازشون بدم میاد !

.

.

 

بعضیام هستن یه جوری سر کلاس گوش میدن انگار میفهمن!!!!

والا!!!

.

.

خدا نکنه ساپورت پاره مد بشه!!!

من دیگه توانشُ ندارم بخداااااا :|

.

.

اونقدر که لایک بعضیارو بزرگ کرد...

شیر مادر نکرد

.

.

مورد داشتیم دختره

دستشو کرده تو چکمش گردنشو خارونده !

.

.

آقا لطفا وقتی میخواید روبوسی کنید قبلش مشخص کنید اول کدوم طرف !

تا حالا از 4 نفر لب گرفتم !

.

.

اینقد بدم میاد از اینایی که ازشون بدم میاد !

.

.

اینکه پسرا مشکل چی بپوشم ؟ ندارن

ربطی به ژنتیک و … نداره

کلا یه دست لباس تمیز بیشتر ندارن !

.

.

یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟

گفتم : ۲۷ سال

ناراحت شد گفت : ۲۲ سالشه

گفتم : ۵ سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم

.

.

من تا حالا دوبار شکست عشقی خوردم ،

دو بار هم مساوی کردم و سه بار برنده شدم !

الانم با ۱۱ امتیاز تو رده پنجمِ جدول هستم

.

.

یادش بخیر

حساب کتابای قبل عید و خوشحالی اینکه چقدر قراره بهمون عیدی بدن

.

.

خدایا برو تو کنترل پنل زندگی من ، قسمت لایف ستینگ !

گزینه شانس رو اکتیو کن

اگه نمیکنی هم کلا” شات داون کن راحت شیـــم :|

.

.

یکی از دغدغه های زندگی من اینه که

بدونم قیافه ما آدما اون قیافه ایه که تو آینه میبینیم

یا اون قیافه ایه که وقتی از خودمون عکس میگیرم میبینیم ؟!

ینی از زمین تا آسمون فرق میکنناا

.

.

سال ۹۲ خیلیارو مسخره کردیم ،

واسه خیلیا جوک ساختیم ،

به خیلیا خندیدیم ،

دلشونو شکوندیم !

خواستم بگم سال جدید بازم همین برنامه هست

.

.

اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه :

صدات قطع و وصل میشه

بدون اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم الان خوب شد … !؟

۹۹% میگن آره آره الان خوبه !

شما هم اینطوری هستید عایــا !؟

.

.

بعضیا سواد حرف زدن ندارن ، اون هیچی

ولی مشکل اینجاست که شعور خفه شدنم ندارن که واقعا معضل بزرگیه

.

.

وبلاگ یک دختر

واااااای امروز تفلدمه

تفلد تفلد تفلدم مبارک

۲۵۶۵۵۵۵۵۵۴۴۸۸۴تا کامنت

تولدت مبارک خانومی

شما از طرف بلاگفا بهتربن وبلاگ نویس معرفی شدید

 

وبلاگ یک پسر

آرزو می کنم روزی برسه که همه انسان ها بتوانند

با هر عقیده رنگ و قومیتی در کنار هم آزادانه زندگی کنند

۱کامنت

حرف مفت نزن

.

.

به ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺩ ﮔﻔﺖ:

ﻋﺰﯾﺰﻡ

ﺭﯾﺎﺿﯿﻢ ﺿﻌﯿﻔﻪ

ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺁﺩﻡ ﺣﺴﺎﺑﺖ ﮐﻨﻢ!!!....

.

.

پشت یه کامیون نوشته بود:

ایران۶-۰آرژانتین

.

.

پیام پایتخت ۳ به دختران:

به زودی دختران چینی با مهریه و توقع کم وارد بازار میشه

حالا هی سخت بگیرید برا ازدواج

از ما گفتن...

.

.

یکی از سرگرمی های من در تعطیلات عید

نگاه کردن پلاک ماشین هاست

که از کدوم شهر اومدن:)))))

★IR12 is up forever ★

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,046
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,282
  • بازدید ماه : 5,260
  • بازدید سال : 43,243
  • بازدید کلی : 601,675
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: