loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin banu بازدید : 67 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

عزیزم حسودی نکن…
یه چیزایی هم تو داری که من ندارم.
مثلا عقده…

 

عزیزم حسودی نکن…
یه چیزایی هم تو داری که من ندارم.
مثلا عقده…

.
.

واسه کسی که برای “داشتنت” ذره ای تلاش نمیکنه یک لحظه دلتنگی هم زیادیه…!

.
.

بزرگترین غلط زندگی ام
عاشق “تو” شدنم بود…
حالا هی بگو
تو هیچ غلطی نمی تونی بکنی!

­

.
.

عزیزم دایورت شدی
به اونجا که نباید میشدی
:|

.
اس ام اس تیکه دار آذر 92
.

میگویند یک روزی هست ..

که چرتکـه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند …

و آن روز تـــو باید تــــاوان آن چه با من کردی را بدهی!

فقط نمیدانم ….

تاوان دادن آن موقع تـــو ، به چه درد من میخورد!؟!

.
.

هر کی ازمن گذشت واسه من در گذشت…روحش شاد و یادش گرامی

.

اس ام اس تیکه دار آذر 92
.

بــــى تفــــــــاوت نـــــيستـم . . .
فقــــــط . . .

دیگر كسـى برايـــــم متـــــــفـاوت نـــــيست …!

.
.

هیــس دلکم !

كــــمی آرامــــتـــر تنـــــها شــــو

بی صـــــدا تــــر بـــشــــكــــن

آهــــســــتـــ ـه تـــر سراغـــــش را بگـــــیـــــر

مـــمــــكــن است بــــیـــدار شــــود

وجــــــــدان نــــــداشتــه اش

.
.

بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است ! . . . ):

.
.

غمگین ست!

مثل ِ بچه های طلاق…

بیچاره؛

عشقمان…!

.
اس ام اس تیکه دار آذر 92
.

مشتَرک مورِدِ نَظرِ من !!

خَستـه اَم اَز طَعنـه های آن صِدای تِکراری !

باور کـن اَگَر خُودَت بگویـی کِـه “خاموشـی” …؛

آرام تَر با خودم کِنار مـی آیَم .

.
.

ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,652
  • بازدید ماه : 4,630
  • بازدید سال : 42,613
  • بازدید کلی : 601,045
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: