loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin banu بازدید : 73 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دلم یک عاشقانه ساده میخواهد ….
( من و تو )
و دیگر هیچ…..

دلم میخواست زمان رابه عقب بازمیگرداندم ، نه برای اینکه آنهایی که رفتند را بازگردانم ، برای اینکه نگذارم بیایند…

در چشم هایت
جنگجویی مغول کمین کرده
جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم!

- جلیل صفربیگی-

دلم یک عاشقانه ساده میخواهد ….
( من و تو )
و دیگر هیچ…..

ای کاش
یاد میگرفتی واسه کسی که با دلش داره برات کار انجام میده
با سیاست رفتار نکنی…

 

کاش میفهمیدی…
من فقط دیدنت را به هرکس ترجیه میدادم…
چه برسد به بودنت…

در این ساعت شلوغ زندگی
در این انبوه رفت وآمدهای پی در پی
در این سرعت بی درنگ ثانیه ها
تو
یک مکث عاشقانه ای….

تمام بیت های وجودم جور شد شعر تنم به وزن رسید قافیه به قافیه فقط منتظر نام توام پایان آن شعر من شاعرش را کم دارد

من از احتمال حضور تو در جهانم زنده ام، خیال کن که واقعاً باشی….
بی هیچ احتمالی نخواهم مُرد…..

“عـاشـقـانـه ای کـوتـاه”
ی سـری هـسـن کـه تـو انتـظـارِ پـیـامـکِ >مـنـو بـخـوابـون< از عـشـقـشـون تـا صـب بـیـدارن

آرامش یعنی…
بدونی توی ِ دلِ کسی که…
دوستش داری…
یه خونه گرم داری…
واسه همیشه ی همیشه..

دیوانه ام می کند مشتی حرف های نزده,
بغضی فرو خورده , اتهام کار نکرده
کاش باور می کردی حضورم را در بینابین لحظه ها
کاش بی قراری هایم را ورق می زدی
کاش دلت می سوخت به حال پرنده ای که بالی برای پرواز ندارد…

صدای خنده ی تو غم هایم را هم می خنداند!
همیشه بخند…
تا غم ها آزارم ندهند

مجنون:
یارب تو مرا به سوی لیلی
هر لحظه بده زیاده میلی
از عمر من انچه هست بر جای
بستان و به عمر لیلی افزای

 

امروز را ب انتظار آمدنت نخاهم ماند….
میگویند:
همیشه انچه پیش می آید ک انتظارش را نداری..!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,618
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,854
  • بازدید ماه : 5,832
  • بازدید سال : 43,815
  • بازدید کلی : 602,247
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: