loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 61 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

اس ام اس های جدید عاشقانه و احساسی تیر 93

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و احساسی تیر 93

 

دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت

شگفتا؛مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم !!

~~~~~~~~~~~~~~~

خدا وقتی گونه هایت را می تراشید

لب هایت را می بافت

پاهایت را بنا می کرد

دستانش نمی لرزید ؟!

~~~~~~~~~~~~~~~

کاش لبخند بودم

درست روی لبت

نقش می بستم !

~~~~~~~~~~~~~~~

“تو” با همه ی جهان فرق داری

و من عاشق همین حس تبعیضم !

~~~~~~~~~~~~~~~

کمی از مرا بده

بروم کمک بیاورم

بیشتر عاشقت شوم !

~~~~~~~~~~~~~~~

ماه را مـــی بوسم

دهانم بوی ” تو” را می گیرد !

~~~~~~~~~~~~~~~

من فقط ساز “تو” ام

تنها ” تو” نوازشم کن

تنها “تو” مرا بنواز !

~~~~~~~~~~~~~~~

چشمهایت حرف می زنند و لب هایت پلک

کدام را ببینم؟! کدام را ببوسم؟!

~~~~~~~~~~~~~~~

کار دیگری نداریم من و خورشید

برای دوست داشتنت

بیدار می شویم هرصبح !

~~~~~~~~~~~~~~~

این گل ها که می بینی

گل نیستند، “تویی”

تکثیر شده ایی !

~~~~~~~~~~~~~~~

بدهکار هیچکس نیستم

جز همین ماه،که “تو” را مدام به یادم می آورد !!

~~~~~~~~~~~~~~~

هرصبح با صدای عطر “تو” بیدار می شوم

کوکِ ساعت بهانه است !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,785
  • بازدید ماه : 4,763
  • بازدید سال : 42,746
  • بازدید کلی : 601,178
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: