loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 135 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

فال روز شنبه 21 تیر 93

فال روز شنبه 21 تیر 93

 

فال روز شنبه 21 تیر 1393 در ادامه مطلب ...

فال روز شنبه 21 تیر 1393,فال روزانه 21 تیر 93,فال روز,فال روزانه 93/4/21,فـال روزانـه,فال روزانه شنبه 21 تیر 1393,فال 21 تیر 1393,فال امروز 21 تیر 93,فال روزانه بیست و یکم تیر 1393,فال 21 تیر 93,فال شنبه بیست و یکم تیر 93,امروز 21 تیر 93,فال امروز شنبه 21 تیر 1393,فال امروز بیست و یکم تیر 93,فال روزانه 21 تیر 1393,فال روز شنبه بیست و یکم تیرماه 1393,فـال روزانه 1393/04/21,Daily Omen,طالع و فال تیرماه 1393,فال امروز شنبه 21 تیر 93,فال جدید,فال 1393/4/21,فال شنبه 21 تیر ماه 1393,فال روزانه شنبه 21 تیرماه 93

فروردین:

امروز خلق خیلی خوبی دارید و این تاثیری مثبت روی هر کاری که می کنید دارد. حس ششمتان تیزتر می شود و شخصیت جالب شما نمی گذارد هیچ کس بی تفاوت باشد. می توانید منتظر موفقیت در عشق، بازاریابی و تلاش های هنری خود باشید.

اردیبهشت:

فضای خانه تاثیر عظیمی روی این که چه احساسی دارید می گذارد. اگر منزلتان مرتب است و در خانواده عشق و صلح حکومت می کنند احساسی عالی خواهید داشت. روز خوبی برای پذیرایی از مهمان است. وقت خوبی است که در فضای داخلی خانه تغییراتی ایجاد کنید.

خرداد:

امروز روز خوبی برای تلاش های هنری، بازاریابی و کارهای سرگرم کننده است. وقت خارق العاده ای برای تعامل با زنان، کودکان و نوجوانان است. روابط دوستانه ممکن است کمی بزرگتر شوند. مثلا یک ماجراجویی عاشقانه یا کاری خلاقانه ممکن است پیش بیاید.

تیر:

امروز صرفه جویی جای خود را به دست و دلبازی می دهد. احتمالا دلیل خود را برای آن دارید. بعنوان مثال ممکن است به منزل دوستتان، به رستوران، یک قرار یا یک دورهمی دوستانه دعوت شوید. همچنین ممکن است فقط دوست داشته باشید کمی به خودتان یا نزدیکانتان برسید.

مرداد:

تا هنگام عصر شانس حیرت انگیزی خواهید داشت که مدتی است به آن اعتقاد ندارید. وقت درستی است تا عزت نفس خود را بیشتر کنید، خودتان را از نظر هنری ابراز کنید و احساس شادابی جدیدی به خود بدهید. ممکن است دوستان جدیدی پیدا کنید یا یک عشقی را ملاقات کنید که مدتهاست انتظارش را می کشید.

شهریور:

فضای امروز برای تنهایی مناسب نیست. اگر می خواهید برای چیزی که هستید شناخته شوید باید از خجالتی بودن دست بکشید. راهی پیدا کنید تا به روشی روشن احساسات و پتانسیل خلاق خود را ابراز کنید. عادتان به وارسی همه چیز و همه کس امروز مانعی پنهان است که همه ی امیدها را از بین می برد.

مهر:

رخدادهای امروز منبع مثبت اندیشی برای شما خواهند بود و قادر خواهید بود که زندگیتان را به مسیری جدید پیش ببرید. شاید مردم جدیدی اطرافتان پیدا شوندو همچنین دوستان قدیمی ممکن است منبع شادی برایتان باشند. ممکن است رویاهایتان برای عشق و موفقیت محقق شوند.

آبان:

هر چیزی خوبی برایتان دارای قیمتی است. البته این بدین معنا نیست که موفقیت قابل دسترسی نیست. فقط مجبورید کمی بیشتر تلاش کنید. مثلا ممکن است شریک یا مدیرتان مطالبات بیشتری از شما بکنند. برای ماندن بعنوان عضوی از تیم یا شراکتتان باید که به این انتظارات بالاتر رسیدگی کنید.

آذر:

امروز طالعتان این فرصت را به شما می دهد که صفحه ای جدید در عشقتان ورق بزنید. نیازتان به احساسات عاشقانه، ماجراهای هیجان انگیز و خانه ای مجلل اکنون در حال قوی تر شدن است. ممکن است بی تردید به سمت مکان هایی عجیب غریب و روابط غیر معمول کشیده شوید.

دی:

حتی خوددارترین شما هم ممکن است زندانی عشق شوند. اگر این اتفاق رایتان رخ داد در برابر آتش محبت مقاومت نکنید. هرچه زودتر وارد ملغمه ی عشق شوید، سریع تر هم می توانید از بحران آن رد شده و به حالت نرمال برگردید.

بهمن:

امروز شانس طرف رقیبتان است! با او در تماس باشید تا تشعشع موفقیتش به شما هم برسد. بهتر است مواجه ی باز را فراموش کنید و تابعیت بیش از حد از اصولتان را کنار گذارید. دوسانه بودن و جذابیت خود را فعال کنید. سیاست داشته باشید و برای مصالحه کردن آماده باشید.

اسفند:

امروز در میان شما یک رویکرد خلاقانه محبوب خواهد بود. اگر می خواهید که مردم اطرافتان همکاری داشته باشند مهربان و دوستانه رفتار کنید. اگر از کسی خوشتان می آید لطف کردن در حق او برایتان لذت بخش خواهد بود. یاد بگیرید که برای خود و دیگران شادی بیافرینید و حتی در کم اهمیت ترین چیزها هم خنده و سرگرمی پیدا کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 787
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,023
  • بازدید ماه : 5,001
  • بازدید سال : 42,984
  • بازدید کلی : 601,416
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: