loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 108 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و احساسی مرداد 93

اس ام اس های جدید عاشقانه و احساسی مرداد 93

مــن عـاشـق تــو هـسـتـم …

عاشق چشمانى که اقیانوسى از آرامش را در خود دارد

عاشق دستانى که خداوند،

نوازش را با الهام از آنها معنا کرده است !

و عاشق لبخندى که زیبایى را تمام و کمال به تصویر مى کشد

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

تا می آیم از تو دل بکَنم

صبر می آید…

چقدر دوست دارم این عطسه ها را !!!

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

درستـــِ بـــوس ابــرآز عـَلاقستـــ

اَمــا.. گـــاز تزریـــق عـَلاقستـــ

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

پیش از تو تپش قلبم را هرگز حس نکرده بودم..

اما حالا..

انگار می خواهد سینه ام را بشکافد ای قلب!

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

دلم

یک عشق می خواهد

و یک نفر که بشود دوستش داشت

همین !

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

دلم برای تمامی حرف هایی که نمی زنی …

تنگ است !

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

“تو”

انتخاب من نبودی

سرنوشتم بودی

تنها انگیزه ی ماندنم

در این زندگی بی اعتبار

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

عـاشــقانه ای کــوتاه :

مـن : من – تــو = هیچ ،، تبــصره هـم نـداره

تــو : من + تــو = تنهــا آرزوی زنـدگــیم *ــ*

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

یکی بهم گفت به حرفایی که قبل از “اما” زده میشه توجه نکن

مهم حرفای بعد از “اما”ست

عشقم؛

دوست دارم “اما” دوست دارم

تکلیف چیه ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 2,390
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,543
  • بازدید ماه : 11,583
  • بازدید سال : 49,566
  • بازدید کلی : 607,998
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: