loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 60 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 

جک خفن|جوک جدید باحال اردیبهشت 93

نسلی که پیش پدرومادرش پاشودراز نمیکرد بچه هایی مث ما گیرشون اومده!

احتمالأ نسل ما بچه هامون رسمأ پاشونو بکنن تو حلقمون!!!!

.

.

شمام موقع خواب که چراغا خاموشه، وقتی یه پشه زیر گوشتون وز وز کنه

یه کشیده ی محکم میخوابونید زیر گوش خودتون؟؟؟

یافقط من اینجوریم!!؟!؟

.

.

به عمم میگم نظرت چیه در مورد عمه بودنت؟!!

زل زد تو چشام و گفت :خیلی بی شعوری

.

.

ﮐﻼ ﻧﺴﻞ ﻣﺎ ﻧﺴﻞ ﺑﯽ ﺍﻋﺼﺎﺑﯿﻪ

ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺑﺎ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﺵ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻪ!!!

ﻫﺮ ﺷﺒﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻧﺸﺴﺘﯿﻢ ﺑﺤﺜﻤﻮﻥ ﺷﺪ

.

.

ی سوالی چند وقته ذهنمو درگیر کرده

اینایی ک میری خونشون مهمونی

بعد خاطرات و اسکل بازی های دوران بچگیمون رو تعریف میکنن جلوی جمع

دقیقا هدفشون چیه؟؟؟؟؟؟

.

.

میخوای کسی فراموشت نکنه؟!

ازش پول قرض بگیر

.

.

دارم میام پیشت جاده درخت داره

هوا چقدر بوی عطر پلنگ داره

زمزمه های پلنگ ماده برای رسیدن

به پلنگ مازندران و.....

.

.

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ باید ﮔﻔﺖ:

ﺣﺎﻝ ﻣﺎ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺟﻔﺖ ﭼﺸﺎﺕ ﺩﺭﺁﺩ.

.

.

این تبلیغ لوسی چنان قری به جون آدم میندازه

که خواننده های تالار توش موندن:))))))

.

.

موضوع انشاء شنبه معلم ها:

تعطیلات عید را چگونه گذرانید.......

به تو چه چگونه گذراندیم مگه ما از شما می پرسیم آخه...

.

.

این پسته میدونسته که قراره مثه طلا با ارزش شه

به همین خاطر از بدو تولد به ریش ما میخنده!!!!!

.

.

از فرمایشات آقوی همساده!

سیزده بدر باس جمعه باشه که غروبش همچی آسفالتت کنه

نه اینکه امسال تا شونزدهم تعطیلیه

اصن ابهت خودش رو از دست داده غروب سیزده ! :|

.

.

شبا که مامیخوابیم..

البته ماکه نمیخوابیم!

شماهم که باشناختی که من ازتون دارم نمیخوابین

پس بنظرم وقتشه که دیگه پلیسا شبابخوابن

ما بیداریم همه چی امن و امانه :))

.

.

تصمیم دارم قسمت قدردانی پایان نامه ام

از گوگل به خاطر زحمات بیدریغش تشکرکنم :))

.

.

خدایا آخه چرااااااااااا؟

فردا دوباره مدرسه

هعییییی

.

.

پس از مرگم برسر مزارم اینترنت وای فای رایگان بگذارید

تا مردم بیشتری برسر مزارم بشتابند..!!!!

.

.

رسیدیمو رسیدیم، کاشکی نمیرسیدیم

تو راه بودیم خوش بودیم، سوار لاک پشت بودیم!!

کیا یادشونه؟؟! گودزیلاها که دیگه از اینا ندارن!!

.

.

"این جا چه غلطی میکنی"چیست؟

واکنش دوایرانی به هنگام دیدن هم در یک جای غریب.!!!

.

.

شنیدی میگن یه طرف صورت از طرف دیگه جذاب تره!

من به شخصه روزی ده بار سمت جذابمو گم میکنم!!

بله چنین فرد جذابی هستم

.

.

الان که تعطیلات روبه اتمامه سوال بزرگی برام پیش اومده...

این پونزده شونزده روز عید من دقیقا چه غلطی میکردم؟!؟

شماهم مثل منید عایا¿¿¡

.

.

در خانواده ما هر جا سخن از انحراف است

نام زیبای من میدرخشد.....

.

.

تایم دوش گرفتن۲۷ دقیقه

۲ دقیقه شستن و ابکشی کردن سروبدن

۲۵دقیقه تفکر وتامل عمیق

درباره ی منشا پیدایش جهان وکاینات و هستی

.

.

فقیرم!

ذلیلم!

کمک کن!

نمیرم! :-)

خخخخخخخ

.

.

من از همین تریبون از تمامی پسرایی ک

خشتکشون زیر زانوهاشونه اعلام برائت میکنم...

خوب برادر من بکش بالاتر لامصب رو

آبروی هرچی پسره بردی...

دیگه تا بگیم کلیپس اونام میگن خشتک

.

.

صبح ِ شنبه خر است.

.

.

چه نقاش ماهریست "سرعت اینترنت"

وقتی که دانه دانه موهایت راسفید میکند :-);-)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 594
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,830
  • بازدید ماه : 4,808
  • بازدید سال : 42,791
  • بازدید کلی : 601,223
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: