loading...
اس ام اس,جوک,پست های فیسبوکی|سیتی فان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 66 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

دلــــم تــنــــگ مــــی شـــود

گـــــاهی بــــرای خـــودم

دائـــــــم بــــــرای ” تــ ــ ـ ـــو ” !

.

.

نمى دانم چه رابطه ایست ؟

بین نبودنت با رنگ ها

دلتنگ تو که میشوم

زندگى ام سیاه مى شود !

یگن هر وقت دلت واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد ، نگاش کن !
اگه پیشت نبود صداش کن !
اگه نشنید دعاش کن !

 .

 .

همین که یک لحظه از ذهنم میگذرد که من اینجایم و تو آنجا ؛ دلم میلرزد و اشکم بی مهابا سرازیر میشود . . .
من دلیلش را گذاشته ام دلتنگی ولی توام مثه دیگران مرا دیوانه بخوان . . .

 .
 
.
 

هـوای چــشـام بـدجـوری ابــریـه
دلـم تـنـگـه و غـرق بـی صـبـریـه
چـه حـس غـریـبـی چـه بـد حـالـیـه
کـه هـسـتـی ولـی…
جـای تـو خـالـیه

 

از خلاصه ی روز های انتظار که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !
فقط این را می‌‌گویم :
دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی . . . !

.

.

کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود تا هر وقت از سرِ دلتنگی به رویش دست میکشیدم تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی !

.

.

می بینی هوای دلتنگیم را ؟ نسبت عجیبی دارد با زاویه ی نگاهم !
در دسترس چشمانم که باشی هوا خوب است
دور از دسترس نشو که باران می گیرد . . .

.

.

جقدر خوب مبشد تو اوج دلتنگی که زانوتو بقل کردی و تکیه زدی به دیوار ، میومد بالای سرت و سایه ش رو تنت نقش می بست ، همونی که دلیل دلتنگیته !

.

.

کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛ چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !

.

.

دلتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم بلکه یادت را فراموش کنم . . .
تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟

 

آن چیزی که تنگ شده ، دل است برای تو . . .
و جهان است ، برای من . . .

.

.

این روز ها همه به من دلتنگی هدیه می دهند !
لطفا آتش بس اعلام کنید !
به خدا تمام شد !
دلم . . . !

.

.

چه فرقی می کند !
آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر . . . !؟
پای عشق که در میان باشد ؛ دلتنگی دمار آدم را در می آورد . . .

.

.

دلتنگی سهم ماست . . . !
از خاطراتی که یه روز ، خاطره نبودن ، زندگی بودن . . . !

.

.

هی کافه چی . . .
روی میزها شعر بنویس ، اینجا طعم دلتنگی ها از قهوه هم تلخ تر است . . .

.

.

تا دیر نشده بیا
دلتنگی هارا فرستاده ام دنبال نخود سیاه !
بیا در کنار لحظهای بی کسی ام جاشو !
به اندازه یک ” دنیا دلتنگی ” ، بوسه کال دارم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان خوش آمدید . سایت تفریحی و سرگرمی ایرانیان در اسفند ماه 1392 کار خود را شروع و به سوی پیشرفت میباشد . امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب سپری کنید . با نظراتون به ما قدرت بدین . برای حمایت از ما عضو وب شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2363
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 798
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,034
  • بازدید ماه : 5,012
  • بازدید سال : 42,995
  • بازدید کلی : 601,427
  • کدهای اختصاصی
    « ارسال برای دوستان »
    نام شما :
    ایمیل شما :
    نام دوست شما:
    ایمیل دوست شما: